Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Obserwator

Tunning rk-02 / Tornado F1 High Torque gen.2 - krótki

Recommended Posts

Witam , mam pytanie odnośnie stockowego gb rk-02 (Gb v3 , m120) , mianowicie jestem ciekaw czy miał już ktoś doświadczenie z tym silnikiem i częsciami stockowymi. Jeśli w stocku replika nie pociągnie silnika , to jakie częsci trzeba zmienić żeby wszystko działało , jakie zębatki , jakie przełożenie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co chcesz uzyskać?

Nie za dużo mam wymagań ważne żeby silnik był cichy i miał ROF ok. 35 rps.

Odnośnie rofu to kable niskooporowe i mosfet już mam , batka lipo 1.2.

Edited by Obserwator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile wallop takich silnków widziałeś w akcji?Mieliśmy 4 czy 5 ich, z drugiej generacji, high torque, i z żadnym nie było problemów, żaden nie był szczędzony na lipo 11,1v. W jednym była zębatka do wymiany bo coś się posypało i ją zmieliło trochę w środku.

Silnik jak najbardziej godny polecenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te silniki są tak polecane, że ludzie montują je w co drugiej replice. W emkach to aż do przesady, więc dziwne by było gdybym nie miał z nimi styczności.

Nie są warte swojej ceny.

Mocno się grzeją i względnie pobierają sporo prądu. Wersje ALU mają przebicia.

 

Nie za dużo mam wymagań ważne żeby silnik był cichy i miał ROF ok. 35 rps.

Odnośnie rofu to kable niskooporowe i mosfet już mam , batka lipo 1.2.

 

Sama wymiana silnika nie da Ci takiej szybkostrzelności. Do wymiany idzie praktycznie wszystko.

Edited by wallop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×