Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

damianm20

Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Szczotki można łatwo sprawdzić, bo są na widoku i łatwo wyjmowalne. Trzymają je sprężynki dociskające do komutatora na tyłku silnika. Jeśli szczotki są, to trzeba rozebrać, bo blokować silnik mogą sprężyny rozpychające magnesy, jeśli któraś strzeliła.
  2. Jeśli ma kolega chęci i czas polecam poprawić podkładkowanie metodą opisaną tutaj: http://www.illinoisairsoft.com/index.php?topic=14152.0. Dla szybkiego zobrazowania: W skrócie: w pierwszej kolejności chodzi o ustalenie optymalnej wysokości silnika (tryb pinion) i wypodkładkowanie zębatki silnikowej (tryb bevel), następnie środkowa do silnikowej, tłokowa do środkowej. Wszystkie sprawdzenia luzu oczywiście na skręconych połówkach szkieletu, nic nie może być za sztywne. Powinno rozwiązać problem. Jeśli nie ma miejsca na takie podkładkowanie lub tłokowa wyjdzie za wysoko względem zębów tłocz
  3. Spróbuj go dopasować tak, żeby siedział odwrotnie. Więcej materiału powinno być na wysokości bolca. Zobacz zdjęcie. https://drive.google.com/file/d/0B54-tTR-8g-9aWszVzg4VE5fNGs/view?usp=sharing
  4. Wykrywa (lipo na pewno, innych nie ładowałem) ale chyba nie tak jak sobie życzysz, tzn. wyświetla pakiet ustawiony przez użytkownika i wykryty na balanserze. Jak się zgadza to potwierdzasz i ładuje zgodnie z ustawionym wcześniej trybem i natężeniem(można zmienić w locie).
  5. Ładowarka ma tryb, na którym Ci zależy i inne ustawienia. W trybie storage (do przechowywania) ładuje/rozładowuje do 3,8V na cele. Obsługa jest banalna. W trakcie ładowania można podejrzeć aktualne napięcie na celach i docelowe. Potrzeba do niej tylko dokupić odpowiedni zasilacz. Osobiście rzadko korzystam z ładowarki, bo nieczęsto używam pakiety, więc nie mogę się wypowiedzieć na temat bezawaryjności. Na razie jest ok.
  6. Witam, to mój pierwszy post na wmasgu - sprowokowany bzdurnymi radami pewnego Pana, który najwyraźniej nie ma pojęcia jak działa gearbox. Pomocna wizualizacja dla autora tematu: . Odnośnie zacinek. Moim zdaniem zawsze powinno się w pierwszej kolejności sprawdzić/zmienić kulki. Dalej można pomyśleć o wyjęciu lufy z komorą hopka i sprawdzić jak kulki przechodzą przez gumkę i lufę. Żadne smary nie potrzebne, a wd-40 nie nadaje się do replik, jego głównym składnikiem jest ciężka benzyna. Części gearboxa nie mają tu nic do rzeczy, poza ew. dyszą i popychaczem dyszy lub padłym silnikiem bez sił
×
×
  • Create New...