-
Content Count
13 -
Joined
-
Last visited
-
[Oficjalny] SR-25 [A&K / P&J]
dzemison replied to LogaN's topic in Karabiny wyborowe - opisy i tuning
Pytanko, jaki Mblock do SR? Jest jakaś filozofia który będzie lepiej pasował ? komora Element. -
[Oficjalny] SR-25 [A&K / P&J]
dzemison replied to LogaN's topic in Karabiny wyborowe - opisy i tuning
550fps, m150, jakiś chrom typ 0, bez korekty, bez sorbo, flathop jest -
dzemison changed their profile photo
-
[Oficjalny] SR-25 [A&K / P&J]
dzemison replied to LogaN's topic in Karabiny wyborowe - opisy i tuning
Panowie, mam w SRce zamontowanego steelbulla, myślę nad wpakowaniem edgi, pytanie jest takie czy otwory wentylacyjne działałyby lepiej gdyby lufa wystawała nieco poza wewnętrzną i chowała się w tłumiku, czy może kryć się w wewnętrznej i będzie działało jak trza? W tym momencie mam stockową długość lufy i podoba mi się idea - zdejmuję tłumik i lufa kryje się w lufie wewnętrznej, natomiast skupienie jest dla mnie najważniejsze, dla tego zastanawiam się jak to najlepiej rozegrać, jaka długość w stosunku do cylindra i czy otwory pomogą załatwić sprawę. Kolejna kwestia to jaka średnica w tej edgi. -
Producent - Deep Fire Długość: - 407 mm Kaliber - 6.04 mm Replika: r6 well spring 170% CA Kulki:Excel 0.2 Gumka: Sylikon przeźroczysty Guarder Zacinki : 0 Celność : Zwiekszona w porównaniu do stockowej CA 6.08. wzrost mocy (lufa dłuższa o 4 cm , cylinder typ 0) polecam
-
właśnie przetestowałem lufę DF 407mm i spisuje się świetnie, wyraźne polepszone skupienie, wydaje mi sie że polepszył sie zasięg, być może jest to spowodowane dłuższą lufą o 4 cm od stockowej (cylinder typ 0). z zewnątrz lufa wygląda kiepsko ale wewnątrz naprawdę konkret. polecam
-
mam m4 wella 350 fps lufa 36cm cylinder 0 i nie mam żadnego problemu z rozrzutem po prostu wzrost mocy po wymianie
-
odświeżam temat bo mam jeszcze pytanko myślę nad bore upem tylko taka kwestia czy wziąć z Cylindrem typ 0 czy 1 (przypominam ze długość lufy to 36cm) bo teraz z typem 0 śmiga i nie ma problemów a jak będzie z bore upem
-
aha teraz myślę nad tym czy najpierw wpakować do tego jakiś gb wzmocniony i springa czy najpierw zbierać na BU, zastanawiam się czy przy bu i przy cylindrze typu 0 nie będzie rozrzutu na lufie 36 cm
-
"Chłopie masz CA170% i ile ty masz fpsów w takim razie??" jakieś 350 na razie :???: ca170 to jaki to jest odpowiednik pdi czy M systema-guardera
-
czyli rozumiem gb ca to loteria niektóre wytrzymują wszystko niektóre są cienkie ? chciałbym się jeszcze spytać co sądzicie o częściach SRC które podałem, czy one powinny wytrzymać taki tuning, czy musiałbym coś wymienić.
-
no to może inaczej mam 200 zł na tuning chciałbym osiągnąć 350-400 fps co byś polecił ?? bo nie chcę eksperymentować z wytrzymałością gb
-
Mam emke wella z częściami: Wzmocniona prowadnica sprężyny v.2 [sRC] Łożyska ślizgowe 6mm [sRC] Sprężyna główna 170% [CA] Chromowany cylinder Typ 0 [sRC] Wzmocniona mosiężna głowica cylindra [sRC] i mam batke 9,6V 1400mAh KAN reszta stokowa od wella, zamierzam w to wpakować GB v2 CA i sprężynę M120 Czy musiałbym coś jeszcze wymienić żeby mi wszystko ładnie chodziło ?? ;-) Proszę o pomoc