MaxXxi47
Użytkownik-
Content Count
122 -
Joined
-
Last visited
-
Technika jest właściwie tylko jedna. Nazywa się papier ścierny o różnej gradacji. Ja proponuję zacząć od połażenia po Castoramach w poszukiwaniu arkuszy właśnie tegoż "narzędzia". Kup po kilka sztuk róznych gradacji zaczynając od 400 kończąc na chyba jednym z ważniejszych czyli 2000. Koszt? Jakieś 10zł za 10 arkuszy. Następnie google.pl/grafika i jechane. Jak obejrzysz z 10 - 15 wytartych replik będziesz wiedział co masz "skrobać" i jaką gradacją papieru (czy jest coś wytarte do błysku czy może bardziej chropowate). Innej filozofii tu niema ... no chyba że postarzanie plastiku. To jest znacz
-
Albo już przezornie dozbrój szkielet GB blachą żeby ci się nie rozpadł.
-
Szczotki w silniku. Sprawdź czy się nie blokują. Miałem taki sam przypadek z M14. "Rozluźnienie" prowadnic dało tyle że replika strzela bezproblemowo a przedtem umierała.
-
Niema to jak masa fachowych odpowiedzi. W grę wchodzi wymiana głowicy tłoka tak jak napisał "Wojdatuz" np na taką http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=2410. Wybieraj takie które są jak najbardziej płaskie. Zmodyfikuj też głowicę cylindra usuwając gumę w taki sposób żeby głowica tłoka uderzała bezpośrednio w metal. Niestety może ci to znacząco skrócić żywot twojego szkieletu GB. Istnieje też metoda na "blaszkę" czyli wstawienie kawałka blachy do środka GB w taki sposób by tłok o nią zahaczał przy strzale - ale tylko o tym słyszałem i nie powiem ci gdzie ją zamontować.
-
Wymieniłeś za dużo flaków na raz i teraz nie wiesz co jest nie tak. Może być za krótka dysza, może być słabe sprężanie w cylindrze (ale żeby aż tak?), może być wina gumki HU. Poprawiaj wszystko po kolei składaj i strzelaj a będziesz wiedział co było nie tak. Przy tak niskiej wylotówce obstawiałbym gumkę HU i właśnie coś nie teges z dyszą.
-
Z Pyrów. W ogóle jak chce to straci 100zł. Bierz co ci się podoba bo oba strzelają gorzej niż ten sprężynowy kałach. Pomęcz rodziców, babcie i dziadków, sprzedaj puszki po piwie (chyba że pijesz tylko Pepsi to po Pepsi), oddaj trochę niepotrzebnej makulatury a na 100% się zbierze trochę szmalcu na jakiegoś ludzkiego Elektryka. 300zł i masz już AK Beta Specnaz od JG. Jak nie dasz rady to kup MP5K - to 220zł. A jeśli jeszcze mniej kasy to kupujesz używkę za około 200zł.
-
No chyba że tu nie chodzi o to jak się na jakiej strzela tylko o sam fakt posiadania Systemy i punkty Lansu xD A tak serio to tylko test na mrozie (ewentualnie w niższej temperaturze bliskiej zeru) może konkretnie określić właściwości gumy. Proponuję wrzucić obie do zamrażarki i ta bardziej miękka wyciągnięta po kilkunastu minutach będzie najprawdopodobniej Systemą.
-
Test na mrozie? Test strzelania? Jak na obu strzela ci się tak samo to co za różnica ? ;>
-
Ma to ktoś w ogóle? Piszemy i piszemy o czymś czego tak naprawdę nikt nie testował, nie fotografował ani nawet na oczy nie widział. Przydałaby się jakaś choćby minirecka. A co do strzelania z tego. Nie boje się ani pękania kulek (nie będą, a przynajmniej nie powinny się rozbijać), ani "przerażającej mocy niszczącej" tych kuleczek. Martwi mnie natomiast to że wystrzelone kuleczki w lesie (lato, sucho strasznie i piękne słoneczko na niebie, zero chmur) kilka promieni na nie i możemy mieć ciekawą sytuację gdzie Airsoftowcy winni będą zjarania pokaźnego kawałka lasu. Może wizja czarna a
-
Ja jestem ciekaw jak wyregulować na nich HU i jak w ogóle gumka je łapie. Alternatywa dla Czarnych kulek? (Gdyby jeszcze tylko cena była bardziej ludzka). P.S No i nie ma problemów z bąblami powietrza w kulkach. Widać je na pierwszy rzut oka.
-
Cylinder 0 G&P a celność przy lufie 300mm Prometheus
MaxXxi47 replied to Apluto's topic in Ogólne techniczne
A ja zapytam ile kulek "wyplułeś" tą repliką? Może tylko gumeczka musi się dotrzeć? -
Są akumulatorki Sanyo RC i jest cała reszta. Jedna konkretna RC i nie ma problemu z jakimkolwiek ładowaniem w polu.
-
Tranzystor FET w obwodzie AEG
MaxXxi47 replied to buba's topic in Okablowanie i układy elektroniczne (MOSFET)
Po przebrnięciu przez te 9 stron zawiłych jak cholera sformułowań czysto elektronicznych wyłuskałem chyba to co przyda się innym. Wychodzi na to że najlepszym jak dotąd tranzystorem stosowanym w replikach jest: 1. IRL3713 (słabo dostępny) 2. IRF1404 3. IRL1404 i na końcu IRL 3703 Słabszych nie warto stosować bo efekty będą mierne a jak zależy nam na czymś lepszym to robimy układ 2 tranzystorowy. Zgadza się ? ;> -
Tranzystor FET w obwodzie AEG
MaxXxi47 replied to buba's topic in Okablowanie i układy elektroniczne (MOSFET)
Wydaje mi się że nikt nam tego nie powie bo każdy uważa że jego jest najlepszy. A taki przeciętny zjadacz chlebka nie interesujący się elektroniką to może szukać wiatru w polu ... . Podajcie chociaż spis tranzystorów które dają radę. Oto tranzystory wymienione w kilku tematach tutaj: IRL1404 IRL1404Z IRL3803 IRFP064N IRF3205 IRF3205N IR MTP75N03HDL BUZ11 IRF3710 IRF1010 IRF1010N STD50NH 02