Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

DavTEMP

Użytkownik
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

  1. Witam Może ktoś wie, gdzie można nabyć tę część w Polsce? Znalazłem główne źródła jak ebay ( http://www.ebay.com/...5-/271176804516 ) czy ehobbyasia ( http://shop.ehobbyas...ml#.VS5-ofmsUgF ), lecz chcę skorzystać z nich tylko wówczas, gdy nie będę mieć innej możliwości. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam DavTEMP
  2. Ale za co złapać? za łepek śruby? Bo za urwane ramie nie da rady bo pękło równo ze ścianą tego łba śruby ---- Chyba, że masz na myśli obrócenie chwytając kombinerkami za szerszy pierścień od samego ramienia blokady...hmmm... spróbuję ---- Dzizus... jakie to było proste. Najciemniej pod latarnią. A ja cały czas myślałem jak tu chwycić tą część urwaną, a tu wystarczyło chwycić całą główkę śruby od góry i obrócić. I po kłopocie. Teraz montaż działa tylko z kombinerkami pod ręką. Właśnie sprawdziłem. Bardzo dziękuję Koledzy za wszelkie propozycje. Temat można zamknąć.
  3. Jasne. Mogłem od razu to zrobić. Wybaczcie. Trudno dobrze uchwycić ten motyw telefonem, ale myślę, że troszkę mi się to udało. Ułamane jest tak, że nic nie wystaje poza obrys tej nasadki górnej śruby i nie ma jak tego ruszyć. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2258d5081f203633.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abbc62e17889d383.html Sytuacja wygląda na beznadziejną. Póki co nie chcę nic robić na siłę. Czekam na propozycje mądrzejszych i bardziej doświadczonych forumowiczów :)
  4. Oj jakby było za co złapać to bym próbował. Niestety ułamało się tak niefortunnie (jak zwykle to bywa), że nie ma za co złapać poza milimetrowym kawałeczkiem. Wypychać płaskim? Ale co i gdzie? Jedyne co mi przychodzi do głowy to - idąc za zdjęciem - podważać jakoś płaskim górną część śruby (główkę) a od dołu próbować odkręcać nakrętkę od ustalania wymiaru montażu z tą zapadką na blokowanie... ale póki co nic się nie udaje.
  5. Witam Jak w tytule. Ułamało się ramię (dźwigienka) blokujące/odblokowujące montowanie całego montażu RIS do AK. Sęk w tym, że ułamała się będąc założona na replice podczas zdejmowania. Montaż typu cymowskiego, najbardziej klasyczny/popularny wersja https://www.militaria.pl/upload/wysiwyg/gfx/produkty/ASG/ActionSportGamesNEW/Szyna_Montazowa_Boczna_RISdoAK_16347.jpg Czy macie jakiś patent na w miarę mało inwazyjne zdjęcie (nie wliczam w to odpiłowywania)? Wątpię, by zeszło to w sposób nadający się później do dalszego używania. Dzięki za jakieś nakierowania... Pozdrawiam DavT
  6. Problem luzów kolanka gazowego i przedniego chwytu załatwione. W sumie to było proste. Ale luzy na kolbie to już meksyk... chyba. Z tego co dałem radę zrobić... to odkręcić górę baki policzkowej (gumę i podstawę gumy - przy czym główna platforma baki regulowana na boki została), odkręcić metalową stopkę oraz wyjąć jeden pin zaraz przy zawiasie kolby. Myślałem, że ten pin blokuje wysuwanie się rur kolby z zawiasu ale nic z tego... chyba, że za słabo wyciągam. Macie jakieś sugestie? Nie chcę nic uszkodzić.
  7. Witam Replika jak w temacie. Z tego co się dowiedziałem od poprzedniego właściciela to producentem jest ASG (ale z forum już się dowiedziałem, że żyje to również pod nazwą Ares). Karabinek sympatyczny, tylko szkoda, że przednie okładziny takie mało ociosane :icon_smile: Ale to szczegół do wygładzenia. Sęk w tym, że ów SWD-S ma pewne luzy, które chciałbym wyeliminować. Od właściciela wiem, że posiadała je na 100% od nowości. Luz numero uno to luz na kolbie. Mianowicie luz jest na łączeniu rur kolby z zawiasem pozwalającym na jej złamanie. Sam zawias jest mega sztywny i tu jest wszystko ok.
  8. Witam Wybaczcie... troszkę się uniosłem. Zadziałał na mnie chyba negatywizm kierowany w stronę WE. Moim zdaniem przesadzony w przeważającej liczbie i oparty na zasłyszeniach w większości wypadków. Lecz jeśli mówimy o replikach gazowych do 2k to nie ma sensu pisać, że all do wymiany i się sypie bo to czeka każdego gaziaka bez względu na firmę - to kwestia czasu i samego użytkowania. Ja jeszcze się ani razu nie przejechałem na gaziakach od WE. Co do rzeczonego 74UN to owszem, cały korpus jest z blachy, jak i wiele innych elementów - polecam mnóstwo opisów w necie. Co do problemu, który c
  9. Wszystko już działa. Sam sobie poradziłem. Robota prosta, łatwa i przyjemna. Info do Szajnatałn. Jeśli proste manualne rzeczy Cię przerastają i uważasz, że blacha grubości prawie 2mm jest w stanie się "rozdupczyć" od przestrzeliwania magazynka to fantazjuj dalej lub współczuje posiadania żenady typu Umarex. Mój problem był inny. Sam go spowodowałem i sam go rozwiązałem bardzo łatwo i szybko. Teraz jest jak pierwowzór rosyjskiej technologii - niezniszczalny hahaha. Szajnatałn, jeśli miałeś SzajsUmarexa (ale za to z super oznaczeniami niby z ostrego pierwowzoru) to się nie dziwie, że sprzeda
  10. Witam Te magazynki można spokojnie i bez problemu (trzeba tylko odpowiednio ustawić palce tworząc "tunel" dla kulek wprowadzanych do "dyszy" magazynka) ładować szybkoładowarką.
  11. Opcja edycji zniknęła już, więc piszę w oddzielnym poście. Z tego jak się przyglądam obszarowi niespasowania widzę, że wygięta jest na zewnątrz blacha korpusu i to wygięcie wypycha z jednej strony kabłąk. To jest chyba powodem tego całego niespasowania i odstawania kabłąka od korpusu. Nasuwa mi się tu myśl aby to naprawić. A mianowicie wydaje mi się, że musiałbym wyjąc piny i wysunąć całą puszkę układu spustowego z korpusu. Wtedy miałbym pełen dostęp do wygiętej blachy i wtedy mógłbym ją dogiąć z powrotem. Później ponownie włożyć układ i zabezpieczyć pinami i tyle... chyba. Proszę o popraw
  12. Witam Jak w tytule. Mam problem spasowania wygenerowany przez naszych skośnookich braci pomiędzy kabłąkiem spustowym a korpusem repliki od strony prawej (obszar mocowania płetwy/blachy) i chciałbym to zlikwidować dla samego poprawienia wyglądu. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f685b8e5cd6c10d1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf69221ec2b1bdb7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f7d76e644cb01d9.html Zdjęcia przedstawiają problem. 1 pokazuje widok skosu spasowania od strony magazynka. 2 pokazuje widok sosu spasowania od strony prawej repliki/ od strony płetwy
  13. Witam ponownie Jestem już szczęśliwym posiadaczem AK74UN. Świetna i bardzo celna maszyna :icon_smile: Chciałbym do niej dokupić jakiś kolimator. Jako, że to wersja ze stockowo zainstalowanym ogonkiem jaskółki, to pozostaje mi tylko dokupić montaż boczny z RISem 22 i jakiś kolimator. Myślałem nad otwartym, ale chyba sobie daruję. Myślę wydać na samo szkło około 200-250pln. Co możecie zaproponować z zamkniętych? Dzięki i pozdrawiam. Ps. Wybaczcie, jeśli troszkę mieszam. Wiem, że jest na forum oddzielny temat optyki, lecz pomyślałem, że będzie to dobra kontynuacja wątku dotyczącego 74
  14. Wybaczcie, mylnie to ująłem :) Zrobiłem zbyt duży skrót myślowy. E&L jako replika - tyle że elektryczna - pod względem wykonania chyba najlepsza w tej kategorii. Tyle, że nie jestem jej posiadaczem :) Bo elektryczna. Zależy mi na gazowej wersji z odrzutem etc.
  15. Pomijając kwestię KitROFa, nadal będziecie proponować GHK pod względem jakości materiałów, spasowania czy wytrzymałości? Pytam się, ponieważ ostatnio spotkałem się ze sporą ilością teorii wyższości GHK nad WE tylko dla samej zasady, bo tak i już. Fakt, że obie firmy stosują te same materiały w konstrukcjach, w tym znalowe podzespoły lubiące się wyeksploatować po dłuższym intensywnym użytkowaniu nie miała znaczenia. Dlatego chciałbym usłyszeć od Was coś konkretnego nt owego stwierdzenia, że lepiej GHK. Nie próbuję niczego udowadniać czy tworzyć pustych potyczek zwolenników poszczególnych, a tyl
×
×
  • Create New...