Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Marshall Bravo

Użytkownik
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Marshall Bravo

    Gunfire.pl

    Po dwóch tygodniach oczekiwania na zwrot pieniędzy status mojej reklamacji zmienił się na "Twoja replika jest naprawiana". Okazało się, że zaszło nieporozumienie podczas omawiania szczegółów reklamacji przez infolinię i mój wadliwy produkt został omyłkowo skierowany na serwis. Biuro obsługi klienta przekierowało mnie do serwisanta w celu wyjaśnienia sytuacji. Z racji tego, że mocno zawiodłem się na jakości wykonania repliki, którą zamówiłem, nie chciałem wymiany na nowy egzemplarz ani tym bardziej naprawy. Podczas rozmowy ustaliliśmy, że mogę zamienić produkt na inny. Sama rozmowa z serwisem s
  2. Marshall Bravo

    Gunfire.pl

    Witam. Sam kontakt ze sklepem i sprawność realizacji zamówienia oceniam na plus. Robiłem tam zakupy po raz pierwszy i na szybkość wysyłki nie mogę narzekać. Niestety sama replika okazała się prawdopodobnie wadliwie wykonana przez producenta. Kontakt w sprawie reklamacji w porządku. Szybka odpowiedź na maila wraz z instrukcją postępowania, telefoniczny kontakt bezproblemowy. Dzisiaj kurier zabrał paczkę z powrotem do Gunfire. Teraz czekam jak sprawa reklamacji rozwinie się dalej.
×
×
  • Create New...