Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

bezsens13

Użytkownik
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  1. Witam! Mam problem bo do nowego karabinu m24 civilian type nie dostałęm kluczyka od regulacji hop up. W zwązku z tym czy może ktoś podać mi grubość tego kluczyka? Bardzo dziękuję.
  2. Moze ktos wie, czy lepiej będzie zostawić stockowy tłok CA, czy zamontować ten wzmocniony tłok elementa przy sprezynie M125 tejże firmy?
  3. Te pokrętła są czarne, a co do cylindra to on wygladna na stockowy, moze w starszych wersjach montowali takie wlaśnie pełne cylindry.
  4. Gearbox nie jest czarny tylko koloru stalowego( czyt. z połyskiem metalicznym), komora hop-up takze jest metalowa. Hmm...zastanawia mnie tylko stockowo zamontoany cylinder typ 0 przy lufie 364mm. Pozdrawiam.
  5. Witam! Ok to dobrze, że to słyszę :) , bo trochę strachu miałem, myślac, że to jest właśnie ta z nieudanej serii. Co do tuningu to dam tylko do Krakmana żeby mi zrobili przegląd, zregenerowali styki imoże wsadzili łożyskowana prowadnicę spręzyny( co bym sie nie bał o tą starą :) ). Dzięki za odopwiedź. Pozdrawiam.
  6. Witam! Kupiłem niedawno wyzej wymieniony karabin. Z tego co właściciel mówił ma on około 2 lata. W gearboxie tkwi plastikowa prowadnica spreżyny. Dodam że karabin jest stockowy. Czy to świadczy o tym, że jest to stara wersja? Jeśli tak to czy inne części w stosunku do tej nowej wersji( podobno ma wzmocnione) należałoby wymienić? Piszę tutaj ponieważ nie odważę się rozebrać gearboxa, mam za małe doświadczenia z produktami CA. Dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
  7. A co z żywotnością repliki? Pytam maniaków dosyć "mocno" eksplatujących tą replikę. Miło by było gdybyście podawali przebieg i co w karabinku wymieniliście( oczywiście chodzi o gearbox). Pozdrawiam.
  8. Macie rację do CQB i tak jest za mocny, a na otwarty teren to w sam raz. Ważne są wrażenia z akcji.
  9. A myślał ktoś z was nad zainstalowaniem lufy precyzyjnej na całej długości, tzn. samego socoma i tłumika?
  10. bezsens13

    problem

    normalnie po prostu rozkręcasz gnata wyjmujesz przycisk i te części z nim współgrające i skręcasz wszystko do kupy.
×
×
  • Create New...