Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Volker

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. @Zielen; @wiciok - rozumiem, że jeżeli kupuję lufę guardera precyzyjną to nie mogę już otrzymywać rad dotyczących np. szkieletu tak? Rozumiem, że jakbym napisał, że biorę lufę precyzyjną Prometheusa to komentarz kolegi byłby bardziej na miejscu. Taki kontekst? Może zapytam inaczej w takim razie: na tuning mam do przeznaczenia do 800-1000 zł (na razie). To co panowie by proponowali, żeby uzyskać te w miarę stabilne 450 fps na EA - może na razie bez konieczności wymiany szkieletu, ale z odpowiednimi wzmocnieniami jak najbardziej?
  2. Czyli nie wstawiać M130, a jeśli już to zmienić silnik np. na KWA albo Torque?
  3. Pokombinowałem i wynalazłem części na tuning mojej repki do 450-460 fps: (co jeszcze przydało się wymienić?) - Gumka Hop-up ENERGY SYSTEMA - Sprężyna SP130 Guarder - Zestaw Cylindra Bore-up do M4 - Lufa Precyzyjna Guarder 363 - Prowadnica ultimate - Wzmocniony polimerowy tłok ze zwężanymi stalowymi zębami [JBU] - System wzmocnienia gearboxa replik rodziny M4/M16 - H-Clamp - zębatki SHS stalowe - akumulator LiPo 11.1V 2400mAh 20C Twin czy silnik wytrzyma?
  4. Witam. Właśnie zastanawiam się nad kupnem LST Border Patrol w wersji 420-430 fps ze Zbrojowni, ale już w lekko "tuningowanej" wersji. To są części, które uległy edycji: - Zestaw Cylindra Bore-up MAX do M4 Protech (stalowy cylinder MAX o powiększonej średnicy; aluminiowa, podwójnie uszczelniona głowica cylindra MAX o powiększonej średnicy; aluminiowa głowica tłoka MAX z uszczelką typu Super O-ring o powiększonej średnicy; mosiężna, podwójnie uszczelniona dysza MAX o powiększonej średnicy) - Mosiężna prowadnica sprężyny z łożyskowaniem v.2 Protech - Sprężyna M120 o nieregularnym skoku (ind
×
×
  • Create New...