sławek111
Użytkownik-
Content Count
18 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
ROF: -zebatki MAX, w zimie przy -7C na batce 1200mAh przy 350FPS miałem spadek rof do jedynie 13, na tej samej batce przy +20 mam rof 18, więc to wpływ temperatury i pewnie już nie najmłodsza batka. Przy większych pojemnościach aku. będzie pewnie lepiej.
-
Jest koleś na YT z Francji, który używa 14,8V, napisz do niego to może coś odpowie. Przy 14,8V płynie niższy prąd co na pewno jest lepsze dla mosfetu i ścieżek. Pytanie czy stailizator napięcia dla ECU wytrzyma ponad 16,8V po naładowaniu. Na 11,1V masz 12,6V. Jest pewne, że całość jest przystosowana do baterii 12V...
-
Zamiast przewijania kup lepiej wirnik, chyba, że masz bardzo dobre doświadczenie techniczne, duży prąd płynie dlatego wirniki szczególnie w chińczykach szybko padają. Szczotki muszą chodzić luźno, inaczej grzeją i wypalają komutator. Długość szczotek porównaj ze zdjęciami z googla. Oczywiście wirniki pasują do silników 490, w KUMI wirnik jest mniejszy i nie pasują ani Etiny ani Maga.
-
Panowie, Jeśli ktoś zainteresowany to wystawiłem w komisie customowe PTW, główne elementy pochodzą z Systemy: nowa lufa, hopup, silnik, magazynki. Elektronika i body z G&D.
-
Wymiana cylindra nie powinna nic zmienić. Może masz po prostu poluzowaną zębatkę silnikową, koniecznie trzeba ją wkleić na niebieski locktight bo zwykle imbus zabezpieczający się wykręca od drgań i można narobić bigosu. Zębatki subiektywnie mogą chodzić głośniej, gdyż po prostu na lżejszym cylindrze szybciej się kręcą.
-
Panowie na sprzedaż leci moje PTW, ma mniej niż sezon, zmienione dużo części na systemowe: silnik, lufa, hop-up, komora hop up'a, zębatki. Pod względem kultury pracy i szybkości reakcji w 100%, jak w systemie.
-
Panowie, Od dłuższego czasu borykałem się z zacinkami repliki, okazało się, że styki bezpieczniki są do d., nawet doginanie nic nie daje. Za to rewelacyjnie podziałało dolutowanie bezpiecznika od dołu mosfetu, tak, aby styki bezpiecznika były wolne na wszelki wypadek, gdyby bezpiecznik się spalił. Reakcja na spust nieporównywalnie lepsza, ROF również. Polecam modyfikację. Naprawdę dobry rezultat a gniazdo na bezpiecznik jest wolne, gdyby wlutowany się spalił.
-
Oryginalny mosfet A&K to masakra, niedolutowania, cienkie ścieżki, mała grubość ścieżek co się przekłada na niskie obciążenie prądowe, którego nie wytrzymują ścieżki. Poprawienie ścieżek cyną również nic nie daje, gdyż bardzo szybko się i tak wypala. Czy to problem zrobić coś takiego, jak etiny....
-
Zalecam wymianę lufy na systemę lub PDI, sam przerobiłem na frezarce z PDI 6.01 do AEG. Mój stock to był niesamowity banan... W mosfecie wypalają się ścieżki, ciekawe czy poprawili coś w nowym mosfecie. Jak ktoś kupi niech wklei zdjęcie. Jak padnie gumka na hopku zawsze można założyć kawałek silikonowej izolacji z kabla, działa lepiej niż stock, lub optymalnie zrobić customowego flathopka wtedy jest wypas...
-
W moim padł gearbox po 5k :( W nowej wersji przeginka z ceną 2K zamiast 1,3K, przy tej awaryjności to przesada. Cylinder z nierdzewki pewnie będzie ok, ale za 700+ PLN to przesada, za 1,3 to był dobry wybór nawet przy tych problemach
-
moja ma około 2k kulek za sobą i śmiga. Problemy to nie włożony poprawnie bezpiecznik przez małe rączki (jedna nóżka nie włożona w styk-jedynie dotykała od góry) . Poprawy wymagały luty na ścieżkach MOSFETU bo by się ścieżki szybko poprzepalały. Czasem potrafi nie zaskoczyć po włączeniu, ale muszę rozkminić dlaczego, może to ten bezpiecznik. Za tą cenę warto kupić. Zainstalowałem PDI, dam znać, po testach...