Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Halama

Użytkownik
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,585 profile views
  1. Boyi nie posiada napisu po lewej stronie korpusu. Musiało by im się chcieć zmodyfikować formę aby dodać napis. Trudność polega na tym, że na formie są to napisy wypukłe a koszt wykonania nowej formy to spore koszty. I co jeszcze w miejscach gdzie w HK są napisy w specnie są chyba puste miejsca
  2. Bardziej jest to S&T które ponoć robiło dla aresa. Dopóki ktoś nie kupi to można tylko się domyślać.
  3. Piszesz do TG i kupujesz za 15 zl. 2 razy to robiłem. Bo na co2 latem rozwala cylinder. Dlatego jak jest powyżej 10 stopni używam gg
  4. Wymieńcie spręzynki od popychacza na mocniejsze. Lub skrócić org sprężynę o 2-3 zwoje tak aby była silniejsza.
  5. Komutator tylko nowy, ewentualnie szlif delikatnie papierkiem. Najważniejsze aby powierzchnia była równa. Jak całkiem się rozleci to możesz próbować ratować się i założyć komutator od zwykłego aegowego silnika. Ja tak raz zrobiłem i silnik działał, jednak efekt jest średni. Są zestawy MAG-a do naprawy gdzie jest komutator i drut do przewinięcia . Padnięte uzwojenie to albo całkiem nie działa, albo silnik przerywa i nie ma siły naciągnąć. Sprawdź jeszcze czy zębatka silnikowa nie jest za wysoko i czy za mocno nie naciska na następną.
  6. Zębatka tak ma latać trochę na boki. Silnik grzeje się czasem i to mocno, ale to pojęcie względne jak bardzo. Te silniki raczej się grzeją. Duże zużycie prądu tak jak u ciebie to raczej nie powinno być. Winny jest prawdopodobnie silnik. spróbuj przeczyścić sprężonym powietrzem, tam gromadzi się wiele pyłu. Sprawdź szczotki w jakim są stanie i czy poruszają się swobodnie w prowadnicach i jak wyjmiesz szczotki to sprawdź komutator jak wygląda. Możesz też sprawdzić GB czy nie ma uszkodzonych łożysk, rozbiórka jest łatwa znajdziesz na YT. Silnik możesz przewinąć sam, ja tak robię. Jak
  7. Sprinter96 znów wystawia ogłoszenia, jest w spornych http://wmasg.pl/pl/profil/show/197353 3 różne rzeczy
  8. Uwaga znowu wystawia ogłoszenia
  9. Halama

    M4A1 PTW [A&K]

    Stokowy silnik mam, bo wymieniłem go od razu na systemę. A&K działał ale był potwornie wolny, prawdopodobnie coś popsuli przy robieniu, albo tak ma. Spaloną systemę naprawiam, przewijam innym drutem, zobaczymy co wyjdzie. Etiny nie wiem, nigdy nie miałem, wiem że ponoć najlepsze silniki w miarę dobrej cenie robił JG lub inna nazwa GOLDEN EAGLE, ale są trudno dostępne, jednak należy pamiętać, że to tylko chińczyk i z jakością bywa różnie, ale wiele osób je chwali. SHS pierwszej serii to padaka, druga seria ten czerwony to nie wiem.Poszukaj informacji w internecie, w temacie silników ale tyl
  10. Halama

    M4A1 PTW [A&K]

    Tak to ten zestaw. Będzie pasować zresztą ktoś pisał w tym wątku że montował taki zestaw. Ja mam wersję nowsza z poprawioną elektroniką i nawet katowanie Full auto na m150 jej nie uszkodziło. Za to spaliłem silnik.
  11. Halama

    M4A1 PTW [A&K]

    Raczej nie będzie. Moja wersja ma 5 kabli do elektroniki. Standardowo Systema ma 4. Jednak zakup w tym sklepie to pomyłka. kolesie podzielili zestaw na 3 części i sprzedają każdą w cenie kompletu. NIE warto. Lepiej zamów z powair6. Tam cały komplet kosztuje 110 euro.
  12. Niestety ale te magazynki się tną. Producent wie o tym i ma już gotową wersję 2. Ją miałem te sprężyny maga i są ok ale potrzebujesz łącznika do sprężyn. Teraz w części magazynków mam mieszankę mag plus docięta oryginalna. Jednak miałem ich za mało. Więc do reszty dodałem po 15 cm z tych przyciętych co mi zostało. Efekt taki sam jak przy mieszance z magiem. Działa super.
  13. Proszę https://www.powair6....ystema-ptw.html tylko wymaga dorobienia 2 śrubki Jak trafisz ten tłok z głowicą to też powinno pasować, tylko trzeba wymienić głowicę i obciąć odpowiednią liczbę zębów
  14. Mi magazynki AS podawały przy rofie 25k/s i było ok. Problemem może też być blokada kulek w magazynku, z tego co pamiętam w kilku musiałem odrobinę przyciąć tą blokadę, bo kominek od komory nie wystarczająco go przesuwał i czasem kulki się blokowały. Co do wymiany części tłok z metalową szczęką zakładam w większości replik, przy dużym rofie to obowiązkowo sorbo lub/i M-block jak się zmieści to już niech wypowiedzą się posiadacze repliki. Wszystko zależy ile chcesz wydać, poczytaj i wyciągnij wnioski , albo niech jakiś ogarnięty kolega dobierze części.
×
×
  • Create New...