Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

lkoral

Użytkownik
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. Panowie, mam pytanie. Próbowałem dokopac się do tego w tym temacie ale ilość postów jest nie do ogarnięcia przez taptalk na telefonie. Chodzi o rzecz następującą. Posiadam pj46. Chciałbym w tej replice wymienić komorę hu na airsoft pro i przy okazji ogarnąć sprawę tego niestandartowego zespołu cylindra. I tutaj pytanie, jaki cylinder I glowice cylindra najlepiej montować? Dodatkowo chciałbym wymienić tłok i glowice na full stalowe uzębienie i żeby się dobrze doszczelnialo. Czy ktoś mógłby mi z doświadczenia polecić jakieś sprawdzone modele? Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  2. 407mm wejdzie bez problemu. Polecam wcześniejsze posty w tym wątku, wszystko jest tam opisane Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  3. Nie, nie można. Żeby wymienić sprezyne trzeba wyjąć gb z lowera. TP jest enter and convert więc nie trzeba rozbierać gb, ale to nie saec żeby przez prowadnice kolby spring zmieniać Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  4. Gloomer dobrze prawi! Sprawdzone na moim sa-h03, midy od cymy pasują super po lekkim odgieciu blaszki w okienku na zwalniacz. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  5. Stockowa gumka nie jest dramatyczna, ale wiadomo, do G&G lub systemy jej daleko :) ja w swoim h03 po kupnie wymieniłem lufę na 6.03 PPS 363mm i gumkę na czarną systeme i sprawuje się na prawdę bardzo dobrze. IMO w gb nie ma sensu grzebać tak długo jak nie planuje się jakiegoś dramatycznego tuningu silowego. Obecnie jestem na etapie wymiany komory hu na airsoftpro, gumki i dystansera na flat od Modify i lufy na 6.02 407mm guardera, ale jeszcze tego zestawu porządnie nie przestrzelalem więc ciężko mi mówić o stabilnych efektach. :) ale oczekiwania są takie że zatrzyma się w okolicach 450fps
  6. Udało mi się znaleźć oryginalna przedluzke z urwanym gwintem, na tym zdjęciu lepiej widać gdzie jest łączenie Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  7. Sorki za jakość, ale zdjęcia na telefonie obrabialem :) na jednym strzałka zaznaczyłem gdzie mniej więcej jest łączenie, a drugie to żeby nie być goloslownym fotka pokazująca wymieniana przedluzke :) Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  8. Mam sa-h03 i lufę zewn da się rozkręcić, akurat miałem mały wypadek i urwalem tłumik płomienia razem z gwintem, po ściągnięciu front grupa i wykreceniu dużej śruby na samym początku ściągasz ris, łączenie lufy zewn jest mniej więcej po środku, trochę poniżej tej "tulejki" która jest na lufie. Trzeba się z tym trochę namocowac bo gwint jest pokryty klejem ale da się to odkręcić i założyć standardową przedluzke lufy z 14mm lewym gwintem Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  9. Ja mam SA-H03 i nawet toleruje metalowe (to akurat ważne) midy od specny. Plastikowe specny siedzą, ale niepewnie, cymy trzeba wyginać
  10. Hmmm.... A jakieś sprawdzone alternatywy dla promyka? Ponad 300 cebulionów za samą lufę to trochę więcej niż zakładałem na tą przyjemność :icon_wink:
  11. Jaką preckę i gumkę polecacie do tej repliki? Kupiłem SA-H03 i chciałem do nie przełożyć zestaw ze starej giety - czarna systema + lufa PPS 6.03 363mm. Problem w tym, że w stocku replika osiąga jakieś 420-430 fps na moim chrono, a po zmianie na pps+systema moc jest ok 10-20 fps mniejsza... Problem złego złożenia odpada, bo kilkukrotnie przekładałem zestawy i wyniki wciąż te same. Zauważyłem, że stockowy zestaw trochę lepiej siedzi w komorze, tzn nie ma luzów podczas gdy po założeniu pps+systema jest minimalny luz lufy z gumką w komorze. Próbowałem teflon fix, ale stabilne 430 mam tylko przez p
  12. No tak, z tego sobie zdaję sprawę, jedyne co mnie zastanawia, to czy w przypadku GB z MP7 nie wpłynie to jakoś znacząco na pomniejszenie jego żywotności? Bo demonami wytrzymałości te GB raczej nie są. Nie zależy mi na jakimś ogromnym wzroście FPS, bo docelowo nie chcę przekroczyć 250 (bądź co bądź do AEP a nie szturmówka) i bardziej chodzi mi o to, żeby ogólnie podnieść jakość i kulturę pracy całości repliki. Oczywiście te 250 nie chcę wyciągnąć tylko na łożyskowaniu ;) to jest tylko jeden z elementów które modyfikuję.
  13. Witam, Ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych tematach pomyślałem, że zapytam osobiście. Jaki wpływ na żywotność gearboxa ma łożyskowanie prowadnicy sprężyny? Konkretnie, to jaka jest różnica w tej materii pomiędzy prowadnicą zwykłą a łożyskowaną? Chodzi o to, że chciałbym założyć łożyskowanie do prowadnicy sprężyny w gearboxie MP7 R4 Well. Sam GB nie uchodzi za najbardziej wytrzymały i zastanawiam się, czy po takim zabiegu nie zmniejszy się znacząco jego żywotność (bądź co bądź wpłynie to na siłę kompresji)? Żeby uzupełnić obraz, planuję założyć standardowe łożyska do prowadni
  14. Witam, Przeszukałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie, więc założyłem osobny temat. Chodzi mi o łożyska do gearboxa MP7. Posiadam R4 Well który w stocku ma łożyska ślizgowe z tworzywa. Ponieważ chcę trochę 'dopieścić' tą replikę to jednym z planowanych zabiegów jest wymiana łożysk. Kupiłem stalowe łożyska ślizgowe SHS 6mm. Problem w tym, że średnica zewnętrzna łożyska się zgadza, ale wewnętrzna jest minimalnie za duża w porównaniu do mocowania zębatki. Efekt jest taki, że jest niecały 1mm luzu po zamontowaniu łożysk. I teraz pytanie, czy da się coś z tym zrobić? Próbowałem
×
×
  • Create New...