Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ferdo

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. ferdo

    Airsoftguns.pl

    Jak widzę pan Zalewski jest dużo bardziej komunikatywny na forum niż bezpośrednio w sklepie, w którym to nie był uprzejmy do tak pełnych w swym obrazie wyjaśnień, ale rozumiem, że trzeba zabiegać o pozytywny wizerunek firmy dla aktualnych i przyszłych klientów, bo moja skromna osoba z pewnością już nie zawita w progi tego sklepu w celu zakupienia czegokolwiek. Przyznaję rację panu Zalewskiemu odnośnie tego, że replika była odkupiona, jednak co, do wykonania ekspertyzy to, jak napisał nieco powyżej xasistis to właśnie sklep ma obowiązek udowodnić klientowi, że sprzedał towar wolny od wad.
  2. ferdo

    Airsoftguns.pl

    No tak.... z tym, że oni wzięli sobie gun`a na warsztat i stwierdzili, że to nie była wada fabryczna ani uszkodzenie wynikłe z transportu tylko wina obsługi... no i co tu można zdziałać? Chyba zwyczajnie zgłoszę całą sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta....
  3. ferdo

    Airsoftguns.pl

    Serdecznie odradzam odwiedzanie i kupowanie CZEGOKOLWIEK! w AirSoftGuns`ie ze względu na wybitnie olewatorską formę podejścia do klienta!!!!! Miałem wątpliwą przyjemność udać się tam z reklamacją zakupionego wcześniej u nich M87A, w którym pękło złączenie kolby z korpusem(!) podczas wyjmowania z pudełka. Panowie w airsoftguns`ie stwierdzili, że po pierwsze nie miało się to prawa złamać, a po drugie nie jestem w stanie im udowodnić że uszkodzenie nie wynikło z mojej winy! Krótko mówiąc SKANDAL! Więc jeśli nie chcecie mieć kłopotów i tracić nerwów to odpuście sobie ten sklep bo p
×
×
  • Create New...