uszy19922
Użytkownik-
Content Count
160 -
Joined
-
Last visited
-
Witajcie, właśnie kupiłem taki zestawik http://www.rcmart.com/catalog/rc-batteryli...39-p-27871.html do swojego modelu RC, czy nada sie ta batka do m16 g&p z silnikiem m120, sprężyna m130, zębatkami STU i mosfetem. Teraz na 9,6v Firefox mam 18k/s, ile będzie przy zastosowaniu tej li-po?? Pozdrawiam.
-
Tranzystor FET w obwodzie AEG
uszy19922 replied to buba's topic in Okablowanie i układy elektroniczne (MOSFET)
To jest racja Tukasiak, nie postarałeś się z wyglądem wizualnym :) Po czasie może się zewrzeć i hula full auto przez spalony Fet, lub dupa z baterii z racji zwarcia. Na twoim miejscu użyłbym TeroKurczki lub izloki, albo nawet taśmy samowulkanizującej. Pozdrawiam -
Może mi ktoś podpowiedzieć?? Bo sam nie potrafię decyzji podjąć, co do tych dwóch rzeczy.
-
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy ktos w gb v2, o podobnej konfiguracji co ja uzywal li-po 11.1v? Jak tak to powiedzcie jak czesci wyrabiaja i czy rof nie jest za duzy. Bo nie wiem czy kupic li-po, albo uzyc mojej 9.6 firefox, lub tez moze dogrzac do niej ogniwo i miec 10.8v.
-
Witajcie, już kompletuje części do mojego m16 od G&P. Mam już gumkę systemy, tłok deep fire, zębatki STU all helical systema i sprężynę m130. Nie wiem co jeszcze polecacie wymienić, nie wiem czy brać BU , czy dużo mi to da. Bo z kasą trochę u mnie krucho, gdyż z racji wieku, jeszcze nie zarabiam.
-
Maximum Torque mają około 16-18 (maximum torque Prometheus). Te 32:1 to lekka przesada, gdyż jakich by zębatek nie było to i tak tłok czy GB nie pociągnie nam 2x m160 :D Nie widzę sensu w tym, chyba że ktoś gustuje we wsłuchiwaniu się jak każdy kolejny ząbek na zębatce spotyka się z zębami na tłoku.... Tak na serio to reakcja na spust byłaby.... tragiczna. Pozdrawiam P.S STU Systemy mają około 8 przełożenie, czyli 4 razy mniejsze niż te omawiane w temacie
-
Wieksze przelozenie=mniej strzalow. Co za silnik by ci pociagna 32 strzaly na obrot? Jesli silnik robi jeden obrot w 0.1s, to mialbys rof na poziomie ... 320k/s :P. Raczej nie mozliwe co?
-
Czyli brać te systemki co?
-
Odświeżam bardzo stary temat, teraz w naszych czasach chciałbym się dowiedzieć gdzie kupić ten red gas, bo szukałem długo i nie znalazłem, potrzebny jest mi on do granatnika.
-
To co, mówicie, że się nie opłaca kupować ich za te 170zl?
-
Ale, znów high speed nie pociągnie m140, a magnum jest właśnie na moc, a daje ludziom zarąbiste rofy. Ap ropo, jak helikalne mogą być słabsze, skoro kosztują dużo więcej, to co tak naprawdę daje ta helikalność.
-
Gdybym miał 300zl na zębatki to bym wziął, najlepiej jakbym gdzieś dorwał STU CA lub Systemy używane, nie zniszczone. Tłok, jak już to ten deep fire i sprężynę m140 do tego Bore Up, ale w przyszłości. I tak w ogóle co sądzicie o wsadzaniu do tego m16 g&p silnika od pj25 (neodymowego)? Mam pytanko, mogę kupić prawie nowe STU all helical za 170zl, będą one dawały duży rof i dobra wytrzymałość?? Pozdrawiam
-
Jeśli nie ma fajnych ftk-ów to wezmę te Classica zębatki(helikalne czy zwykłe brać?), tłok deep fire ten z tytanowymi zębami i w późniejszym czasie BU. Teraz takie pytanie z całkiem innej beczki, czy przesiądzie się z replik chińskich na porządne japońskie, będzie bardzo dobrym rozwiązaniem , i na pewno nie będę żałować??
-
Czyli jaki najlepiej ftk polecacie?? Tak żeby na m140 chodziło bez problemów i ze znośnym rof-em.
-
Czyli na m140, przy li-po i większości auto, powinno wszystko działać bez problemowo tak, przez przynajmniej rok czasu? I te guarderowskie nawet na tej li-po 2800mah 30c 11.1v + kable modelarskie i MosFet, nie dadzą rofu na poziomie 18k/s?? Bardzo mi się spodobała cena BU guardera. Co do silnika, to będę zamieniał i wyciągał z sr25 (p&j) tam jest zarąbista neodymuwka, tylko czy szybsza od silnika g&p??