Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

uszy19922

Użytkownik
  • Content Count

    160
  • Joined

  • Last visited

  1. Witajcie, właśnie kupiłem taki zestawik http://www.rcmart.com/catalog/rc-batteryli...39-p-27871.html do swojego modelu RC, czy nada sie ta batka do m16 g&p z silnikiem m120, sprężyna m130, zębatkami STU i mosfetem. Teraz na 9,6v Firefox mam 18k/s, ile będzie przy zastosowaniu tej li-po?? Pozdrawiam.
  2. To jest racja Tukasiak, nie postarałeś się z wyglądem wizualnym :) Po czasie może się zewrzeć i hula full auto przez spalony Fet, lub dupa z baterii z racji zwarcia. Na twoim miejscu użyłbym TeroKurczki lub izloki, albo nawet taśmy samowulkanizującej. Pozdrawiam
  3. Może mi ktoś podpowiedzieć?? Bo sam nie potrafię decyzji podjąć, co do tych dwóch rzeczy.
  4. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy ktos w gb v2, o podobnej konfiguracji co ja uzywal li-po 11.1v? Jak tak to powiedzcie jak czesci wyrabiaja i czy rof nie jest za duzy. Bo nie wiem czy kupic li-po, albo uzyc mojej 9.6 firefox, lub tez moze dogrzac do niej ogniwo i miec 10.8v.
  5. Witajcie, już kompletuje części do mojego m16 od G&P. Mam już gumkę systemy, tłok deep fire, zębatki STU all helical systema i sprężynę m130. Nie wiem co jeszcze polecacie wymienić, nie wiem czy brać BU , czy dużo mi to da. Bo z kasą trochę u mnie krucho, gdyż z racji wieku, jeszcze nie zarabiam.
  6. Maximum Torque mają około 16-18 (maximum torque Prometheus). Te 32:1 to lekka przesada, gdyż jakich by zębatek nie było to i tak tłok czy GB nie pociągnie nam 2x m160 :D Nie widzę sensu w tym, chyba że ktoś gustuje we wsłuchiwaniu się jak każdy kolejny ząbek na zębatce spotyka się z zębami na tłoku.... Tak na serio to reakcja na spust byłaby.... tragiczna. Pozdrawiam P.S STU Systemy mają około 8 przełożenie, czyli 4 razy mniejsze niż te omawiane w temacie
  7. Wieksze przelozenie=mniej strzalow. Co za silnik by ci pociagna 32 strzaly na obrot? Jesli silnik robi jeden obrot w 0.1s, to mialbys rof na poziomie ... 320k/s :P. Raczej nie mozliwe co?
  8. Odświeżam bardzo stary temat, teraz w naszych czasach chciałbym się dowiedzieć gdzie kupić ten red gas, bo szukałem długo i nie znalazłem, potrzebny jest mi on do granatnika.
  9. To co, mówicie, że się nie opłaca kupować ich za te 170zl?
  10. Ale, znów high speed nie pociągnie m140, a magnum jest właśnie na moc, a daje ludziom zarąbiste rofy. Ap ropo, jak helikalne mogą być słabsze, skoro kosztują dużo więcej, to co tak naprawdę daje ta helikalność.
  11. Gdybym miał 300zl na zębatki to bym wziął, najlepiej jakbym gdzieś dorwał STU CA lub Systemy używane, nie zniszczone. Tłok, jak już to ten deep fire i sprężynę m140 do tego Bore Up, ale w przyszłości. I tak w ogóle co sądzicie o wsadzaniu do tego m16 g&p silnika od pj25 (neodymowego)? Mam pytanko, mogę kupić prawie nowe STU all helical za 170zl, będą one dawały duży rof i dobra wytrzymałość?? Pozdrawiam
  12. Jeśli nie ma fajnych ftk-ów to wezmę te Classica zębatki(helikalne czy zwykłe brać?), tłok deep fire ten z tytanowymi zębami i w późniejszym czasie BU. Teraz takie pytanie z całkiem innej beczki, czy przesiądzie się z replik chińskich na porządne japońskie, będzie bardzo dobrym rozwiązaniem , i na pewno nie będę żałować??
  13. Czyli jaki najlepiej ftk polecacie?? Tak żeby na m140 chodziło bez problemów i ze znośnym rof-em.
  14. Czyli na m140, przy li-po i większości auto, powinno wszystko działać bez problemowo tak, przez przynajmniej rok czasu? I te guarderowskie nawet na tej li-po 2800mah 30c 11.1v + kable modelarskie i MosFet, nie dadzą rofu na poziomie 18k/s?? Bardzo mi się spodobała cena BU guardera. Co do silnika, to będę zamieniał i wyciągał z sr25 (p&j) tam jest zarąbista neodymuwka, tylko czy szybsza od silnika g&p??
×
×
  • Create New...