keisim1983
Użytkownik-
Content Count
34 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
1,193 profile views
-
Witajcie. Replika Tokyo Marui M4A1 MWS GBB Rifle jest już na rynku od jakiegoś czasu,a u nas na forum cisza. Cena (460$-490$) porównywalna z choćby VFC, a jak z wykonaniem? REDWOLF WGC EHOBBY Do repliki jak to do TM jest od groma części i akcesoriów. Koszt magazynka od około 50$, czyli o 5$ drożej o innych. Ktoś, coś??
-
keisim1983 started following M4 Katana System [WE] and Next Gen TM Sopmod/Socom/Scar/HK
-
Ja przy tłoku SHS-a z metalową szczęką mam zeszlifowaną zębatkę do 13 zębów . MadRat robiąc mi replikę szlifował zęby od strony atakującej patrz post #161.
-
Potwierdzam to co napisał Mad Rat, po jego serwisie replika wymiata. Na zestawie Czerwony + komora ProWin + zielona GG + lufa 363mm (Promyk?) ~387FPS mam zasięg 70m! ( 10/10 kulek w kartkę A4). Tak więc szacun za serwis. Mad Rat nie napisał jeszcze na co wymienił silnik, okazało się że dopiero wygrzebany gdzieś z jego zapasów UHT firmy SRC dobrze współpracował i się ustawiał tak, że po serii na auto tłok nie zostawał w pozycji pół naciągniętej (bo to właśnie na auto występował problem złego ustawiania zębatki - i to również mogło być przyczyną zjechania zębów seryjnych).
-
Witajcie. Mam pytanie do Halamy, Fariego lub innych doświadczonych :-) . Dorabiając zębatki które zęby szlifowaliście, te które zaczynają naciągać tłok (czołowe) czy tylne? Dodam, że mam ASCU i jego pracą steruje wypust na zębatce (ten od listwy popychacza w standardowym rozwiązaniu).
-
Szelma mógłbyś uzasadnić swoją propozycję? Zastanawiałem się nad jakimiś SHS z CNC lub wzmocnionymi CA, a te ICS są ciężko dostępne i w sumie niewiele o nich słyszałem.
-
no i mamy pierwszą poważną awarię. W weekend coś zazgrzytało i już więcej postanowiło nie strzelać (czerwony cylinder z wymienionym tłokiem silnik ht tornado f1). Zębatki nie chciały się obracać, wiec ascu odcinało układ. Okazało się, że w diabły poszły zębatki: środkowa i tłokowa (na zębach którymi współpracują- 3 na środkowej i 2 na tłokowej). teraz czeka mnie wymiana z szlifowaniem tak aby było 13 zębów ;-/ Pytanie jakie zębatki polecacie?
-
Komory sprowadzałem z rsov, ale wtedy $ stał taniej więc się opłacało (zresztą teraz też jest niedostępna.). http://www.rsov.com/...=18752&cateId=0 Pisząc o koszmarnym ustawianiu miałem na myśli ustawienie komory w górnej części body. O ile w stokowej lufie zewnętrznej i upperze pasowało bez problemu, to już przy chińskiej lufie zewnętrznej 24" musiałem ją (lufę) szlifować, żeby komora weszła głębiej. Co do magwella to u mnie w przypadku p-magów powoduje on, że magazynki siedzą sztywniej, są jakby troszeczkę dociśnięte w tył przez przednią część magwella. A tu mój zestawi
-
Witaj. Tak mi wstawienie komory prowin bardzo pomogło (mam 3 różne uppery i w każdym po komorze prowina - wszystkie podają elegancko). Aczkolwiek prawidłowe ich ustawienie było koszmarem (liczyły się połówki mm). Co do magazynków to jest loteria.. Ja stosuje magazynki mid CA metalowe (po 120 kulek) i te podają dobrze. chińskie kopie p-mag-ów wymagały dociskania lub dokupienia takiego lejka na gniazdo magazynka co sie zwie magwell: Z tym lejkiem p-magi są bardziej dociśnięte i w sumie już nie miałem problemów z podawaniem, ale innych magów nie próbowałem, więc o innych się nie wypowiad
-
@brtpl To dziwne... . Sprawdź, czy nie masz gdzieś przetartej izolacji na przewodach ( te w ASCU są strasznie sztywne i mają badziewnie cienką izolację), A i bym jeszcze sprawdził podkładkowanie (miałem podobnie z standardowym silnikiem jak zmieniłem łożyska i źle wypodkładkowałem zębatki) i dokręcenie / ułożenie silnika (może zbyt mocno dokręcony, albo źle ułożone kable w chwycie)
-
Na Youtube znalazłem filmik tłumaczący jak zmodyfikować cylinder- zmiana tłoka na shs. www.youtube.com/watch?v=_6kduhS1J1s
-
potwierdzam, mam gfc tornado f1 HT i spokojnie daje radę
-
Teraz sprawdziłem i niebieski przyszedł z rsov, a szary z promocji w gunfire ;-)(był wtedy za 237 zl)
-
Też tak miałem w sprowadzonym srebrnym cylindrze. Od razu była tam prowadnica sprężyny i tłok z zestawu tuningowego... który zostawiłem, bo stwierdziłem, że wolę, żeby mi poleciały zęby na tłoku (gdzie mam zapasowy shs) niż zębatki :-) Co do filmiku to ja się pytam PO CO? PS. A jakby ktoś szukał upper recivera to taiwangun od czasu do czasu ma na serwisie kilka sztuk - kompletnych z pokrywkami, rączkami przeładowania, sprężynkami etc za około 200 zł (ja nabyłem dwa - ale czekałem 4 miechy na sprowadzenie )
-
Sprowadziłem komory Hop-up Prowin. Potwierdzam, że pasują idealnie. Szczelność wzorowa, regulacja rewelacja :-P Musiałem tylko doszlifować chińską lufę 24'' bo komora nie wchodziła do końca, w lufie stokowej i od KWA obyło się bez żadnych przeróbek.
-
tak sam zainstalowałem ascu, wcześniej w temacie jest filmik z objaśnieniem montażu. troszkę szlifowania jest, ale to żadna filozofia, idzie ogarnąć �� właśnie sposób montażu prowadnicy kolby miałem na myśli mówiac, ze jest niestandardowa, ale Fari już wyjaśnił co i jak.