Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Agapow

Użytkownik
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

  1. Gra militarna z wykorzystaniem replik ASG, przeznaczona dla doświadczonych graczy symulacji militarnych (MilSim). Wymagana znajomości taktyki zielonej, maskowania i nawigacji. W grze mogą wziąć udział wyłącznie osoby pełnoletnie. Zasady gry W grze bierze udział od 10 do 15 zespołów 4 osobowych. Można dokonać zgłoszenia na mniej osób ale za każdą osobę zgłoszoną mniej oraz straty marszowe odejmowane są punkty. Między godziną 7:00 a 8:00 w wyznaczonym terminie zespół musi pobrać mapę od łącznika. Położenie łącznika zos
  2. Już zamknięte zapisy na snajperów na S&S. Yessabel jak to się stało że się nie zgłosiłaś?
  3. Mamy jeszcze kilka wolnych miejsc a zbliża się termin zamknięcia zapisów. Pomyślałem że być może informacja o OSB nie dotarła do wszystkich albo też to co piszemy o tej imprezie wydaje się nudne. Zatem kilka słów o tym co tam się dzieje. Spotykamy się rano w sobotę. Zaczynamy od rozgrzewki. Rozgrzewkę praktykujemy do czasów MilSima Pościg po którym 2 osoby wróciły ze skręconą lub naciągniętą kostką. Ustaliliśmy wtedy że wykonujemy tak intensywne ćwiczenia fizyczne że wymaga to rozgrzania. Po rozgrzewce jest musztra. Pozwala nam to na spięcie ludzi i nastrojenie ich do tego co nastąpi
  4. W RED Systemie jest tak ze ewakuowanych zabitych można wymienić na zdrowych i żywych. Na prawdziwym polu walki po zgłoszeniu braków w strukturze po jakimś czasie dostaje się uzupełnienia. Mogli byśmy stworzyć zasady że jest pewna pula graczy która nie weszła do działań i czeka aż ktoś zginie dopiero wtedy wchodzi do gry ale mało kto by na to poszedł. Uznajemy więc że martwa osoba która została ewakuowana odczekuje jakiś czas na Punkcie Ewakuacji Medycznej (ten czas symuluje wywiezienie trupa do kostnicy i przywiezienie ludzi z uzupełnień i może trwać nawet 2h) a osoba przywrócona w ten sposób
  5. Dziś ostatni dzień zapisów Łącznie do gry zgłosiło się 130 osób. Teren jest zacny więc nie będziecie się o siebie potykać ;-). Zapisy prowadzone są do godziny 24:00 wiec jest jeszcze szansa dołączyć. Wczoraj byliśmy na rekonesansie w miejscu gry. Organizatorzy (w tym ja) to złośliwe szuje. Na miejsca artefaktów wytypowali miejsca które często wymagają dużego wysiłku żeby się do nich dostać. Jeśli mróz nie zwiąże wody to macie poważny problem, moje buty wytrzymały ok 4 godzin (a zawsze mam je dobrze zaimpregnowane). Oprócz tego teren jest bardzo zróżnicowany, od pagórków po bagn
  6. U podstaw organizacji Sneak&shoot leży symulowanie działań oddziału dywersyjno rozpoznawczego na wrogim terenie. Z każdej strony mamy zagrożenie. Wrogie patrole, rządni headshotów snajperzy. Napięcie ma towarzyszyć graczom od początku do końca. Myślę że cel ten został osiągnięty. W tegorocznej edycji strategia unikania walki nie przyniosła sukcesu chociaż zapewniła sekcji CHARLIE (Blackfield) 3 miejsce w klasyfikacji. Zdobyli oni komplet punktów za odnalezienie punktów kontrolnych ale to nie wystarczyło by zgarnąć beczkę piwa i baretki ze złotym paskiem. Sekcja ALFA wchodz
  7. wyniki Sneak&Shoot 2011 https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/pub?hl=pl&hl=pl&key=0AhB3Pej7hC42dGxuOC1qZ0tEUFdXTFZmc3FsYURrTkE&output=html
  8. https://picasaweb.google.com/fia.warszawa/20110717SneakShoot?feat=content_notification#
  9. Mamy komplet. Można ew. wpisywać się na listę rezerwową. Zwolniło się jedno miejsce na snajpra. Ostatnia szansa w tym roku.
  10. Zostało 10 dni do końca zapisów. Dla tych którzy wybierają się koleją dodam że od stacji kolejowej w Pilawie do terenu gry jest ok 1500m a trasa oznaczona jest żółtym szlakiem.
  11. Combat Alert 2011 Podsumowanie Faza I Kompania Cerber stacjonuje na granicy z zadaniem jej obrony. W wypadku potwierdzonego kontaktu z wrogiem ma prawo wezwać posiłki które znajdują się w bazie. Siły specjalne Koalicji Zachodniej mają za zadanie przeniknąć na teren Georgii i skoncentrować się i zaatakować wyznaczone cele. Dzięki złej pogodzie niespodziewanie łatwo kilku oddziałom udaje się przeniknąć na wrogi teren. Dochodzi do walki o stację radarową i czasowego zajęcia rejonu stacji. Niestety do zniszczenia anteny radarowej nie doszło. Ładunek rzucony w pobliże nie spowodował zniszczenia
  12. Moro Flecktarn to skrót myślowy. Dla wielu ludzi korzystających z Allegro moro=kamuflaż Co się tyczy zaś rozwiązań ta propozycja to rozwiązanie niskobudżetowe. Assault pack + ampulatorium (do środka). Pewnie że lepiej kupić plecak za 350 czy więcej który ma więcej zaszywek gumowych, siateczek i rozwijany panel z czerwonym krzyżem. Ale trzeba się liczyć z ceną x3. Szczerze, to uszył bym sam panel z zaszywkami pod wymiar do środka plecaka, tylko nie mam maszyny do szycia. Za taką pierdołę trzeba płacić kilkadziesiąt złotych.
  13. Najlepiej wg mnie kupić taki zestaw assault pack http://allegro.pl/wojskowy-plecak-szturmowy-assault-moro-flecktarn-i1461362829.html ampulatorium http://www.miwomilitary.pl/?p=8.1383.direct.AMPULATORIUM.M-05.MIWO-MILITARY i uzupełnić sobie
  14. Agapow

    MILSIM inaczej

    Szpargał Wydawało mi się że MilSim Sniper Challenge jest "pojechany" ze względu na wymaganą złożoność cznności snajpera. Po MilSimie wiedzieliśmy już że złożoność jest złudna i kilkudniowe przygotowanie powinno wystarczyć na realizację zadania. Na kolejnej edycj na pewno zgłaszam się do snajperów. Tu wydaje mi się jest podobnie. Fakt że niewielka liczba graczy odczuje zmianę. Większość będzie nadal "trigger puller-ami ale na pewno będzie warto poszerzyć obszar MilSimowy o nowe pole.
  15. Żeby nie było że tylko odsyłam Cię do osób a w tytule jasno napisane o publikacjach to proszę: http://picasaweb.google.com/combatalert/PRASAOCOMBATALERT#
×
×
  • Create New...