Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

PosolonaMelasa

Użytkownik
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć, mam problem w gb od g&p z kostką stykową. Wszystko co ma tu coś do rzeczy to stock g&p poza zębatkami jg, spustem kwa i nową sprężyną kostki stykowej. Otóż problem jest taki że przerywacz zrzucając kostkę robi to chyba za bardzo/mocno, bo kostka spada za daleko i potem spust jej nie łapie. W praktyce to wygląda tak że na auto strzela ofc zawsze, po przełączeniu na semi strzeli raz, kostka spadnie i już nie strzela na żadnym z trybów, bo spust nie łapie kostki(mam mosfet więc jak wepchnę tam coś co jakimś cudem zewrze styki to normalnie gearbox strzela). Testowałem też na stykach
  2. Ciekawa sprawa, zamontowałem w swoim f2000 mosfet Gate Warfet v1.1, instalacja modyfikowana. Mimo tego że nie mam przerywacza, to semi auto i full auto działa. Nie wiem jak, ale póki co działa, i mam nadzieje że tak zostanie xD. Jakby ktoś chciał wiedzieć, to z tego co pamiętam mam włączony AB i Smart Trigger, lipo 7,4v 20c redox 1.3Ah. Plus jeszcze dodam, że dysza do g36 od SHSa działa idealnie, od auga mi nie podeszła.
  3. Dzięki szymo86 za link do sorbo :) Siedzi już w replice. Wie ktoś może na jakie śrubki wkręca się tą osłonkę plastikową która zakrywa gearbox od tyłu? Bo jak ich nie mam to muszę tam zawsze coś pchać żeby gearbox był dociśnięty jak trzeba.
  4. Ten ulep z militariów nie ma nic wspólnego z g&g
  5. Nie wymieniaj gumki w krytacu bo ma customowy element podkręcający z strzela dobrze Wysłane z mojego MX4 przy użyciu Tapatalka
  6. Mam jeszcze pytanie, czy mógłby ktoś zalinkować jakieś sorbo do tej repliki? Ew jakie wymiary ma mieć
  7. Żadna głowica cylindra nie pasuje xd G&G twierdziło kiedyś że to jest standardowa część v6. No ale nie jest Wysłane z mojego MX4 przy użyciu Tapatalka
  8. A założył ktoś już do f2000 głowice cylindra od v6? Z tego co wyczytałem na anglojęzycznych forach to w stocku jest niestandardowa Wysłane z mojego MX4 przy użyciu Tapatalka
  9. Jak wy chcecicie bore upa robić jak tam jest niestandardowa głowica cylindra? Wysłane z mojego MX4 przy użyciu Tapatalka
  10. Jak dalej szukasz to ja sprzedaje i jeszcze ktoś na komisie. Moja ma tam powymieniane wszystko co sie da w środku Wysłane z mojego MX4 przy użyciu Tapatalka
  11. Jakby kogoś interesował tuning tej repliki to tłok z głowicą standard, cylinder standard, zębatki jak do v2, v3, silnik długi, dysza pochodzi od auga bo o ile dobrze pamiętam to mjędzy nimi jest około 0.3mm różnicy w długości. Głowica cylindra jest niestandardowa, komora podobna do m4 ale niestety od takowej nie podejdzie. Wysłane z mojego MX4 przy użyciu Tapatalka
  12. Witam, zamontowałem silnik shsa high speed przed chwilą i cóż na 7,4v batce pocieszyłem się strzelaniem bardzo krótko bo zmieliło mi zęby xD Wiecie może czy normalne zębatki od v3/v2 podejdą? I jakie przełożenia polecacie żeby ten rof nie był aż tak zabójczy bo był problem z podawaniem kulek. I jakby ktoś może miał zdjęcie czy coś jak zainstalować w tym mosfet to też byłbym wdzięczny.
  13. Z tego co wyczytałem na anglojęzycznych forach to głowica cylindra jest niestandardowa, a jedyna jaka znalazlem kosztowała 150 zl z przesyłką Wysłane z mojego MX4 przy użyciu Tapatalka
  14. Już się z tym uporałem, krzywo wkręcona była. Puściła dopiero jak sobie przytrzymałem imadłem tą tulejke w której siedzi xd Wysłane z mojego MX4 przy użyciu Tapatalka Nie wie ktoś czy jakaś głowica cylindra tuningowa spasowała do tego? Wysłane z mojego MX4 przy użyciu Tapatalka
  15. A kolego nie wiesz może jaka głowica cylindra tam będzie pasować? Bo z anglojęzycznych forów dowiedziałem się że ta z gearboxa v6 nie pasuje :/
×
×
  • Create New...