Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

kubango

Użytkownik
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Okej, czyli taki dajmy na to Maple Leaf nie będzie pasował, nie? I czy nawet gumek hopup muszę szukać tylko od tych wymienionych producentów?
  2. Witam wszystkich, Niedawno stałem się posiadaczem tejże pięknej klamki wymienionej w tytule. Chciałbym wymienić w niej lufę, gumkę i komorę hopup, ponieważ są one dość mocno wyeksploatowane, jednak jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o repliki gazowe ogółem. Czy te elementy są uniwersalne dla wszystkich replik Colta 1911 CO2, czy są jakieś różnice między producentami? Jeżeli jakieś różnice są, to części jakich producentów będą pasowały do tej repliki? Pozdr
  3. To było pierwsze o czym pomyślałem, ale gdy obróciłem sprężynę to było dokładnie to samo. Swoją drogą, pytanie może głupie, ale jak dokładnie poznać którą stroną powinienem włożyć sprężynę go gearboxa?
  4. Tylko że stosując to rozwiązanie nie będę miał jak przykręcić kolby :/ Myślałem że samo wkręcenie kolby pomoże wycentrować prowadnicę, ale niestety nie dało się jej nawet wkręcić - prowadnica była zbyt przekrzywiona, a mam stałą kolbę do M16A4 więc nie ma za bardzo pola do manewrowania śrubą mocującą.
  5. Odkopuję temat, ponieważ mam problem z dobraniem nowego szkieletu GB V2 do swojej repliki (w szkielecie CNC QD od Specny mam za płytkie albo wyrobione wycięcia na prowadnicę sprężyny, przez co się przekrzywia i nie trzyma sprężyny prosto). Szkielet musi wytrzymać połączenie Guarder SP140 + zębatki 100:200 + Tornado F1 HT. Myslalem nad klasyką czyli retro arms, jednak jest jeden problem - mam głowicę cylindra Maxx Models, a z tego co czytałem to te głowice bardzo się nie lubią z tymi szkieletami. Głowicy nie chcę się pozbywać, bo dorobiłem już do niej sorbo i jest dobrze spasowana z
  6. Witam, Jestem szczęśliwym właścicielem M16A4 od G&P, którą chcę doprowadzić z powrotem do stanu używalności. Kupiona jako niesprawna, kilka rzeczy już w niej wymieniłem, teraz zabieram się za remont GB i właśnie z tym potrzebuje pomocy. Oto co na ten moment siedzi w replice: - lufa 6.03 509mm - komora HU Prowin niebieska - gumka HU G&G zielona - silnik Tornado F1 HT gen 2 - batka LiPo 11.1 2400mAh - szkielet GB Specna Arms CNC z szybką wymianą sprężyny, łożyska 8mm Wewnątrz GB nie udało mi się zidentyfikować żadnych elementów, jednak stan zębatek
  7. Okej, to teraz rozumiem dlaczego w zestawie były dwa gwinty - wcześniej nie zauważyłem otworu przy pinie w który można jeden z nich wkręcić :D Jeszcze dla pewności - krótszy czy dłuższy gwint służy za blokadę tego pina?
  8. Cześć wszystkim, Mam pewien problem z zakupioną właśnie komorą HU od Prowina (M4/M16). Na wstępie powiem - jeżeli taki temat już istnieje, przepraszam - nie znalazłem. Problem polega na tym, że po złożeniu komory wypada pin, który trzyma ramię dystansera. Konkretnie, pin wysuwa się gdy ramię jest podniesione do góry - kiedy jest opuszczone pin się trzyma. Pytanie moje brzmi - czy jest to normalne, czy można coś zrobić, żeby pin trzymał się niezależnie od pozycji ramienia? Z góry dziękuję za pomoc :D
×
×
  • Create New...