madonion_eu
Użytkownik-
Content Count
53 -
Joined
-
Last visited
-
Mieliśmy ostatnio problemy z odprawą paczek - leżało ich w pewnym momencie aż sześć. Obecnie zwracamy sukcesywnie przesyłki do Hong Kongu, a Klientom dajemy wybór - zwrot zadatków lub przepakowanie i ponowną wysyłkę. Jest to dla nas sytuacja wyjątkowo niekorzystna, bo z jednej strony nie możemy się wywiązać z zobowiązań, a z drugiej mamy straty - pokrywamy koszty transportu w obydwie strony, a nie zarabiamy nic. Odpowiadając na poprzednie posty, uzgodnione przelewy ze zwrotem zostały wysłane. Mieliśmy w zeszłym tygodniu przypadek, ze przelew się odbił, jednak po informacji od Klienta przesła
-
@gotrik - wymieniliśmy głowice tłoka i prowadnice na łożyskowane. W naszej ocenie elementy zamontowane w replice, przy mocniejszej sprężynie (M130) ze względu na brak łożyskowania nie dawały gwarancji długotrwałej bezawaryjnej pracy. [edit] Proszę przenieść dalszą korespondencję na PW. K2
-
@ pizeso Odpisujemy zawsze. Możliwe, że e-mail nie dotarł (do nas lub odpowiedź) - proszę o kontakt z innego konta mailowego lub telefoniczny.
-
Przepraszam za problem. Niestety, mieliśmy drobny problem z serwerem pocztowym i kilka maili nie dotarło do Klientów - ale wszystko już naprawiliśmy. Gdyby nadal nie dostał Pan odpowiedzi, proszę o ponowny kontakt.
-
Może pomoże instrukcja obsługi? Na stronie G&G jest online i do pobrania: http://guay2.com/web/manual/G2010_manual.pdf Na stronie 15 jest lista elementów podzielona na sekcje i widać na nim trzy sprężynki pasujące do opisu: 1. Sekcja G2010-14: zespół zatrzasku magazynka- część nr 03 2. Sekcja G2010-11: cięgło spustu- część nr 03 3. Sekcja G2010-13: zatrzask komory zamkowej?? (nie mieliśmy nie mieliśmy na serwisie F2k G&G)- część nr 05 Mam nadzieję że pomoże w znalezieniu winowajcy
-
Mało prawdopodobne żeby silnik Turbo 3000 nie dał rady sprężynie 130 Guardera, chyba że jest uszkodzony, co również jest mało prawdopodobne. Bateria też ok. Podkładkowanie musiało by być bardzo źle zrobione. U nas się zdarzyło że M130 nie działała na maksymalnym ustawieniu. Wtedy winna była za duża ilość zwojów na sprężynie M130 firmy Guarder. Przed chwilą liczyliśmy: M130 miała 35 zwojów a M140 31 zwojów (losowe egzemplarze, nie liczyliśmy wszystkich) a cztery zwoje to blisko 10mm. Krótko mówiąc może być tak że zbyt duża ilość zwojów po dociśnięciu na ustawienie maksymalne nie pozwal
-
Mało prawdopodobne. W jakim stanie są pozostałe zęby?
-
W replikach L85 ICS, pod tłumikiem płomienia, niestety nie znajdziemy gwintu umożliwiającego montaż tłumika dźwięku.
-
Zalecamy lipo 7,4. Na 11.1 zdarzało się że tłok nie wytrzymywał. Jeśli jednak zależy ci na 11.1 to wzmocniony tłok i sprężyna 130 jest polecaną konfiguracją.
-
Jedyna plomba MadOnion jest na górnej części GB. Na dole są firmowe zabezpieczenia ICS. Nie powinny one uniemożliwia wyjęcia górnego box'a.
-
GB ICSa jest zrobione od M100. Ma zapas, ale nie daje to gwarancji pracy na M110, choć bywało że działał. Do M120 zalecamy wymianę prowadnicy i tłoka.
-
Niestety nie mieliśmy okazji dopasowywać :(
-
Tak. To wystarczy do osiągnięcia 420FPS Nie widzę potrzeby zastosowania innych niż te, które są w zestawie. Nie. Nie pasują. W ICSie montuje się 6mm.
-
Ad1. Nie możemy wypowiedzieć się wiążąco. Ad2. Wystarczy z tym że kolba będzie teleskopowa. W M16A3 jest standardowo stała. Ad3.Tak. Ad4. Tak. Zestaw F jest obliczony na lufę 450mm i więcej. Zastaw D do krótszych. Pozdrawiam
-
Kolby G&P wymagają lekkiego szlifowania. Pozostałe powinny pasować bez problemu.