Zambezi
Weteran-
Content Count
600 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
1,944 profile views
-
Do serwsu! Po prostu spust Ci się nie blokuje. Jak działało wcześniej a teraz nie działa to znaczy, że coś w spuście poszło nie tak. Pinowi możesz zrobić zdjęcie. Rega możesz podesłać do mnie to zobaczę co z nim nie tak :icon_wink:. Warto sobie kupić jakiś zawór upustowy (bezpieczeństwa), w szczególności jak się używa co2/kapsuł. Zapobiegnie on uszkodzeniu manometru i wężyka. Manometr masz już martwy ;P.
-
Oczywiście dopytaj np Spajdy czy faktycznie mają takie elektrozawory. Na każdym jest oznaczenie i tam jest zakres ciśnień. Były 3 rodzaje: do 120, do 160 i do 200PSI.
-
Kaps, albo wyślij to do mnie to Ci wymienię te oringi :icon_razz:. Zapłacisz za przesyłkę a kolega nie będzie musiał już dumać :icon_biggrin:. Napisz mi mail, dam Ci dane, wyślesz i będzie spokój :icon_biggrin:. Jak ucieka PO oddaniu strzału to nie przedni oring tylko drugi z kolei :icon_wink:. Co do kapsuł: tam uszczelnia je kawałek poliuretanu ^^. Na upartego można sobie wyciąć coś takiego nawet ^^.
-
Kolega prosił bym się wypowiedział ale jedyne co powiem, to, że u nas da się wyregulować dawkę gaz - ino jedynie ją zmniejszyć i to fizycznie poprzez wkładki do cylindra z gazem :icon_wink:. Blokada spustu w PDiKs działa jak w normalnym szkielecie Gb - bo jest taka sama :icon_razz:. W PDiK fakt, blokada jest słaba i delikatna ^^. Polarstar za to z tego co ja przynajmniej kojarzę wprowadził w swoich zestawach elektrozawory do 200PSI zamiast tych 120PSI jakiś czas temu i chyba są one w standardzie (kiedyś były do kupienia jako 'ulepszenie') ^^.
-
Toć reg zawsze działa z HP :D. Od spodu jest miejsce na śrubkę m4 i śrubka też zwykle jest w pudełku :P. Może i mozna ale po co? Opóźni to działanie, i skomplikuje całość. Aż tak pro ekologiczny nie jestem :D. Mendi może będzie je montować a i będą pewno dla majsterkowiczów by sobie sami sklecili jak umieją ^^. Takiego pro serwisu u nas by to ktoś na maszynach frezował itp to na pewno nie będzie bo było by i za długo i za drogo :P.
-
Aleście postów natłukli :D. Pany, uno: szybkozłączki jak nie ma u mnie, a chcecie taką małą a nie gruchę z allegro - można kupić na www.pneumat.com.pl < ja na tych szybkozłączkach nie zarabiam tyle, by mi to w ogóle różnicę robiło. Zestaw Całej szybkozłączki + wysyłka z tego sklepu wyjdzie podobnie jak u mnie zapewne :P. hamilkar, podajemy ile na ilu barach udało się nam faktycznie osiągnąć i to nie jest żaden marketing. A to, że regi mają niżesz ciśnienia to fakt, przecież nawet na stronie jest to napisane, że są do 12bar :D. progressive, my jeździmy często
-
Kulki Ci się w komorze blokują i konwersja lata w przód i w tył (full auto się włączyło? ;) ). Jak Ci się rozkręca - za słabo wkręciłeś głowicę cyl. To raz, dwa - musisz mieć w cylindrze coś, co sprawia, ze konwersja się w środku nieźle kręci ;). Sprężyna wprawia ją w lekki ruch obrotowy ale nie na tyle, by coś rozkręcać jak jest porządnie skręcone.
-
Wiesz, że anodowanie ma ograniczone kolory? I firmy nie podejmują się takich cudów - a jak już to w kosmicznych pieniądzach. Trzeba wybrać kolor z palety i tyle. Nie ma tam żadnych navy itp :icon_biggrin: zwykle są podstawowe kolory i wsio. To raz, dwa, od twardości zależy kolor, i tak np nie zrobisz twardego anodowania w kolorze dowolnym (jedynie jakieś tam odcienie szarości aż do czarnego). Czerwony to tylko dla ozdobnego itp. Popatrz sobie np na ofertę www.anodal.pl < masz kolory w zależności od sposobu anodowania. I mają tylko kilka. Typ anodowania zależnie od koloru niestety.