Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sten

Użytkownik
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1108 profile views
  1. Sten

    [CA] SCARAB

    Też mam w wersji SAR, cudowne :3 Patent na oczko zawieszenia: wywalasz tylną śrubę od kolby i na jej miejsce dajesz oczko z budowlanego na śrubie za ok 2,5 zl i dokrecasz nakrętka z grzybkiem :) A robiłeś coś w GB? Sprawdzałeś dysze czy nie potrzeba dłuższej? Bo zbieram się żeby go przejrzeć i nie wiem czy jest na starcie cos juz zweryfikowanego do wymiany na lepsze. A swoja drogą, dzwignia zamka Ci sie trzyma na gwincie? Bo w mojej mega szybkob gwint sie wyrobił :/
  2. Sten

    [CA] SCARAB

    Widzę, że tematu brak, więc pozwolę sobie zacząć. Ktoś już coś dogłębniej o niej wie? Jakieś informacje, szczególnie na temat GB, jakieś niuanse? Bo filmiki filmikami, ale nie miałem jeszcze czasu zabrać się za GB :(
  3. Sten

    LR-300 [EA/CA]

    @jeffreyq - komora chyba każda z serii z pokrętłem -MadBull/ProWin/czerwonyelement. Ale każdą trzeba piłować. Stokowa jak dobrze dobierzesz dyszę i gumkę moim zdaniem naprawdę daje radę do szturmówki, albo po prostu w 3 sztukach które robiłem mieliśmy farta w ekipie i trafiliśmy dobre sztuki :) @majkhel - widzę, że dobrze, że wybrałem wersję bez EBB. Ale powiem, że rozbieranie nawet wersji bez EBB jest upierdliwe i skręca mnie za każdym razem jak o tym pomyślę. A też podpowiem, że w wersji bez EBB w stocku nie ma działającego bolt'a (dokładnie tak samo jak w replikach Classic Army z tego co zauważyłem :) ) oczywiście można to zrobić w domowym serwisie w ok 3 minuty jak się wie jak :D No i też co mnie zaskoczyło a nie pamiętam czy o tym pisałem; z zasady działania rączka przeładowania nie jest na sprężynce więc jak zatrzaśnie się bolt, to rączkę trzeba dopchnąć. Mimo to wszystko nadal uwielbiam tę replikę :3
  4. Gdzieś kiedyś słyszałem, że częstym problemem jest brak singla w M14 i że łatwo to naprawić. Mam teraz możliwość kupić od znajomego w dobrej cenie M14 tylko wadą jest brak singla. Przegrzebałem forum i googla i nie mogę znaleźć rozwiązania jak to naprawić. Ktoś coś wie, podpowie, podrzuci linka do rozwiązania? Z góry dzięki :)
  5. Rozebranie zespołu komory z tego co pamiętam nie powoduje utraty gwarancji, rozbierz ja i zobacz co z gumka, szkoda kasy na wysyłki jak możesz to zrobić sam ;) Co do magów to u mnie i kumpla świetnie podają - bez żadnych pustych strzałów i zatrzaskują się oraz nie grzechoczą, magi od specna arms. Są tanie i uważam chyba najbardziej uniwersalne na tę chwilę na rynku - pasują do GFC/JG, Boyi, EA, G&G bez najmniejszych problemów. Boyi też dają radę, ale mają luzy w gnieździe i mnie denerwuje ich grzechotanie - jeśli chodzi o ich jakość to jest bardziej losowa niż specnowych bo co niektóre boyiowskie trzeba izolką okleić żeby podawały grzecznie a w specnowych nie mam takiego problemu.
  6. Cóż , pozostaje mi uzbroić się w cierpliwość i przygotować sie na ciut większy wydatek , czekam na gotowy układ w takim razie i powodzenia przy pracy :-)
  7. Trochę odkopię, mianowicie jak daleko zostało Ci do mikrostyku z podstawowymi funkcjami? Osobiście interesowałaby mnie najprostsza wersja : AB + ochrona LiPo. Reszta to dla mnie osobiście zbędne bajery, ale jak nie będą kosztowały wiele więcej od takiej podstawowej wersji to się zastanowię nad nimi ;)
  8. Sten

    LR-300 [EA/CA]

    Nie mogę po takim czasie edytować posta więc dopisuje, najwyżej admin w wolnej chwili połączy :) - Komora elementa, czerwona z pokrętłem niestety nie pasuje - trzeba piłować :(
  9. Sten

    LR-300 [EA/CA]

    Rozbierałem, grzebałem więc mogę coś napisać na szybko. W moim wypadku z zewnątrz lekki luz na korpusie - do przeżycia, mniejszy niż w chińczykach, ale ja takich nie akceptuje więc do wyeliminowania. Wykonanie świetne. Kolba cud, miód malina. Ta cała piaskowa, w moim wypadku, emalia(?) łatwo się rysuje od np. klamry paska zawieszenia. Ale to nadaje klimat replice. Co mnie wpienia - upierdliwe rozkładanie repliki. Żeby rozsunąć połówki, trzeba zdemontować front, atrapę rury gazowej, później można rozsunąć połówki. Ja nie znalazłem innej opcji, jak ktoś wie jak to prościej rozmontować na pół to z chęcią się sam dowiem. W moim egzemplarzu nie działa bolt catch - jest chyba jakoś krzywo odlany. Nie wiem czy jest znalowy czy stalowy, jeśli stalowy to lekkie nagięcie wyeliminuje problem. Komora hop-up: kupa, lekko rzecz biorąc. Samo rozbieranie jej to mordęga, złożenie jeszcze większa - po pół godzinie poddałem się i sprężynkę i blokadę pokrętła regulacji zamieniłem na 2 gumki które się wzajemnie blokują. Bolec trzymający ramie docisku dystansera to takiej słabej jakości znal, że już w chińskich replikach jest lepszy -,- Zatrzask lufy nie funkcjonuje, lufa mi się w okół własnej osi kręciła. Dystanser do wywalenia z miejsca. Jeśli chodzi o samą stckową gumkę - jest nieco mniej "sylikonowa" niż z M4 EA, ale daje 100% szczelność w komorze! GB: - bore-up, w moim wypadku w łapkach robiąc test strzykawki nie udaje się uzyskać wspomnianego efektu. W replice pod wpływem rozprężania się sprężyny musi się uszczelniać bo daje na chrono wynik ~330 fpsów. - łożyska trochę gorszej jakości niż w M4kach tej samej firmy - 9 mm więc zamienniki drogie bo nie liczę shitu pokroju SHS - podkładkowanie wymagało poprawki w stosunku do M4 EA, ale nie było złe. - masa smaru który trzeba było wytrzeć. - kompozytowa prowadnica sprężyny z łożyskowaniem. - okablowanie daje radę, najlepsze stockowe jakie widziałem, nie trzeba się kłopotać żeby je wymieniać. - silnik daje radę, mam wrażenie że ma większego kopa niż stockowy z M4 EA - daje większą szybkostrzelność, do repliki zalecana jest bateria max 7,4v. - tłok, zębatki sprawiają wrażenie co najmniej tak samo dobrej jakości jak z M4 EA. Podsumowując: -Komora do wywalenia, a co najmniej do wymiany bolec mocujący ramie dystansera i zatrzask lufy. -Upierdliwe rozbieranie. -W moim wypadku nie działający BC. -Świetne wykonanie, w końcu coś innego. -GB do lekkiego poprawienia w złożeniu, ale naprawdę minimalnego - u mnie jedna podkładka 0,1 na górę zębatki środkowej i jedna 0,1 na dół tłokowej + wyczyszczenie z nadmiaru smaru. Nic więcej z nim nie trzeba robić, części świetnej jakości. -Potencjalnie prowadnica sprężyny do wymiany. Jeśli ktoś ma zamiar kupić i oddać do małego przeczyszczenia GB to replika jest świetna, jak ktoś ma ją samemu składać a brak mu cierpliwości to niech sobie zrobi jej zapas. Ja u siebie planuje wymienić gł. tłoka z alu na POMową, ale nie moge znaleźć chwilowo i komorę hop-up na czerwonego elementa. Co do komory w ciągu tygodnia powinienem wiedzieć czy podejdzie bez zbędnego kombinowania. No i jak będę miał zapas grosza to wymienię prowadnicę sprężyny. Ot wsio :)
  10. Sten

    LR-300 [EA/CA]

    Jest już ktoś, kto po jakimś czasie użytkowania może coś podpowiedzieć? W dziale tuningowym nikt nic nie pisze i nie ma zbyt wiele szczegółów :( Chodziłoby mi o tego "boreupa" bo chcę wymienić gł. tłoka na POMową - rozumiem na bore-up'ową? Wytrzyma z sorbopadem SP130 ? Chodzi mi o zębatki i szkielet. W razie czego przekierujcie gdzieś gdzie mogę znaleźć odpowiedzi bo szukajka nie pomogła :(
  11. Trochę odkopie, jak tu z wytrzymałością szkieletu gb? Tak samo jak w m-kach EA czy szkielet wytrzyma wiecej? Niby szkielety CA uchodzą za pancerne, chyba ze cos się zmieniło, a to podobno wlasnie rebrand CA. Glowica toka POM + sorbo + sp130 pociągnie bez obaw o szkielet?
  12. Nie chodzi o to, że się boję, kwestia, że teraz muszę zrobić repliki żeby mi pośmigały bo przez najbliższe kilka lat będą inne priorytety finansowe. Dużo nie strzelam, ale chcę mieć pewność, że nic mi nie strzeli po 20k kulek ;/ Systema magnum po prostu była kiedyś kupiona i jest, specjalnie nie będę kupować aż takiego silnika, a że jest to już tam siedzi :D Spotkałem się z kilkoma opiniami, że szkielet EA + sorbo wytrzyma spokojnie SP130, kumplowi na auto szkielet KA - fabryczny set na M130 trzyma już ze 3-4 sezony. Stąd wolę popytać dokładnie. Ostatecznie wybiorę opcję SP120 + sorbo a za kilka lat się wsadzi szkielet CNC. A swoją drogą zastanawia mnie to, że szkielety KA nie wytrzymują SP130 a jakaś tam specna ciągnie podobno bez wzmocnień m150 O_o
  13. Godzine czytałem temat, Ty wiesz lepiej, spoko :-D Tylko szkoda ze przez temat przewijaja się teksty "m120 spokojnie, m130 w górę ze wzmocnieniem"... To moze poproszę o jakąś opinie osoby ktorej mka już trochę popracowala na m130 :-)
  14. Poczytałem, ale chce dopytać. Gb stock, silnik systema magnum, precka systema, gumka systema, prowadnica shs. Chcialbym tam wsadzić sp130 + sorobo 70' - strzelane bedzie na singlu. Wytrzymuje taki zestaw spokojnie bo wiecej kasy juz nie będę miał zeby w nia wpakować, chcialbym zeby na tych częściach spokojnie sobie postrzelala trochę bez dodatkowego wkładu $$. Będę mógł na takim zestawie spac/strzelać spokojnie ? :-)
  15. Tego dytac'a kupiłem z GF, zdenerwowały mnie luzy na korpusie i froncie - z nimi mozna sobie poradzić w dość prosty sposób, czego nikt nie pisze, klapka wyrzutnika łusek jest z abs'u i ma taka nadlewke specjalna ktora uniemożliwia jej zamkniecie. W gb nie patrzyłem, ale wyglądał naprawdę solidnie jeśli chodzi o szkielet. Osobiście nie spodziewałem się po dytac'u aż takich luzow a ta klapka wyrzutnia łusek przewazyla szale i następnego dnia z rana paczka wróciła do sklepu na zwrot. O king armsie zapomnij, na zbrojowni nie ma ich juz masę czasu i raczej szybko nie będzie. Z tych dwóch to dytac - bo king arms jest niedostępny :-P a na serio jeżeli nie przeszkadza Ci małą zabawa w niwelowanie luzów, i wymiana klapki wyrzutnika za 15 zl to ten dytac jest fajnie wykonany i naprawdę korpus jest wyższej jakości niż jakiś boyi czy cyma Ale mysle, ze lepszym wyborem bedzie pewne Evolution Airsoft - masz tez na zbrojowni
×
×
  • Create New...