Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

PORTOSIX

Użytkownik
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

  1. A jeżeli bezpiecznik nie jest przepalony i wszystko styka dobrze to następnym krokiem może być odkręcenie stopki chwytu i sprawdzenie czy kable się nie rozłączyły przy silniku jeżeli nie są do niego lutowane. Bardzo często byłem światkiem takiej usterki. Jeżeli wszystko zawiedzie to praktycznie w tym momencie trzeba ingerencji w GB. Sorki że zapytam ale baterię przed tym wszystkim naładowałeś a jeżeli tak to sprawdź miernikiem czy jest wszystko z nią w porządku.
  2. Tego nie wiem ale jak masz ochotę znowu ponabijać sobie posty to nie ze mną, zapraszam na PW.
  3. Nie potrafię podać dokładnej przyczyny i nie wiem dlaczego tak się działo ale ostatnio jak bawiłem się trzema M14-stkami Karta, to każda miała taki sam problem na stockowych bateriach które dołączają do zestawu, przy podłączeniu lepszego pakietu wszystko powracało do normy w każdym z trzech egzemplarzy. Może spróbuj na lepszej baterii się pobawić, nic więcej nie mogę doradzić ponieważ nie miałem możliwości rozebrania tej repliki, więc nie chcę zgadywać. Pozdrawiam
  4. Jeżeli jest na taiwangunie to napisz do chłopaków ze sklepu lub z serwisu maila z prośbą może zrobią dla ciebie parę zdjęć magazynka w środku, warto spróbować.
  5. napisz co dokładnie jest urwane, jeżeli jest to tłumik zaczepiany chwytem bagnetowym to prawdopodobnie urwały się zaczepy w tłumiku jest to dość proste do naprawienia, przynajmniej miałem ten sam problem i naprawiłem to dodając nakładkę z metalu i działa do tej pory czyli już 1,5 roku. Sam tłumik to dość droga i nie we wszystkich sklepach dostępna część ze względu na typ mocowania(oczywiście jeżeli mówimy tu o tłumiku od wersji SD który nie jest doczepiany na gwint tylko na tzw. chwyt bagnetowy). P.S. Oczywiście przydałyby się zdjęcia uszkodzonej części jeżeli jest możliwość zrobienia ich prz
  6. nie mam zdjęć bo nie posiadam takiego magazynka ale może sam wrzuć dokładne zdjęcia tego wszystkiego i wtedy może coś pokombinujemy, podaj też firmę maga to może coś na internecie się znajdzie, np. jego budowa będzie opisana i wtedy po problemie. Do tej pory znalazłem parę zdjęć różnych drum-ów może się przydadzą http://img.redwolfairsoft.com/upload/produ...-DRUM-002-L.jpg http://www.airsoftpost.com/images/large/DrumMag_Ins.jpg Pozdrawiam
  7. Przepraszam nie zauważyłem daty postu.
  8. Popieram kolegę żeby sprawdzić śrubkę która skręca dwie połówki body w przedniej części i sprawdzić jeszcze jedną która skręca front z uchwytami przednimi body jest ona położona o jakieś 2cm dalej z przodu.
  9. Jeżeli w tej chwili replika jest martwa czyli po podłączeniu batki nie wydaje żadnego dźwięku sprawdź bezpiecznik i wszystkie połączenia na kablach + same kable czy gdzieś się nie przetarły, jeżeli wszystko jest ok to trzeba sprawdzić płytkę selektora bo bardzo często pęka w replikach tej klasy. Napisz czy język spustowy działa normalnie na semi lub auto czyli czy dociska się do końca czy blokuje się tak jak by był na safe, jeżeli się blokuje i to nie wina płytki to trzeba sprawdzić blokadę spustu, zapomniałem dodać żebyś sprawdził podłączenie silnika i sam silnik wraz ze szczotkami silnika, o
  10. Zapraszam na PW i w ten sposób tam możemy sobie popisać bo na forum to chyba nie przystoi, ja jak dotąd nikogo nie obraziłem a wy trzymacie się razem i za wszelką cenę przyznajecie sobie rację, a napinek nie ma końca. Troszkę pokory panowie i panie bo też wszystkich rozumów nie pozjadaliście. Jak do tej pory nie słyszałem o szkole, która by kształciła w tym kierunku ludzi więc można mieć mniej lub więcej racji. Ja ukończyłem Technikum Mechaniki Precyzyjnej i to moim zdaniem pozwala mi w paru sprawach się odezwać, co oczywiście nie oznacza, że każdy może się pomylić. A forum wydaje mi się że j
  11. Teraz już wiem skąd masz tyle postów :) z zamieszczania wyszukanych żartów :wink:
  12. Pytanie było skierowane w stronę grzejących się przewodów więc odpowiedziałem że dobrze jest używać kabli o jak najniższym oporze, a jak bym miał wymieniać co może być problemem to bym musiał wymienić wszystko panowie i panie mechanicy elektrycy. Wiadomym jest, że złe wypodkładkowanie trybów, za mocno dociśnięty silnik, kiepski zespół styków spustowych, lipny pakiet, zniszczone szczotki silnika, przebicia, przepięcia, uszkodzenie łożysk, uszkodzenie łożysk kulkowych silnika(jeżeli występują) i wiele wiele innych usterek stawiających duży opór silnikowi lub samemu akumulatorowi czyt. musi zasil
  13. Heh no tak myślałem że nie obejdzie się bez echa i troszkę ktoś się ponapina, a to że kabelki są ocynowane jest napisane na stronie producenta przewodów które używam do replik są białe a rdzeń po przecięciu wydaje się miedziany, w razie dalszej napinki zapraszam na PW to podam adres pod którym można się sprzeczać z producentem bo ja za niego nie będę przeprowadzał krucjaty reklamującej przewody i bbroniącej praw przewodów niskooporowych :wink: . POZDRAWIAM
  14. Przepraszam nie wiedziałem, że ludzie na forum są tak mało domyślni i nazwę okablowania zwyczajową jaką używamy powinno nadal się pisać w cudzysłowiu, przez kable silikonowe miałem na myśli te które najlepiej używać do replik czyli wykonane z miedzi beztlenowej o bardzo dużym stopniu czystości, która jest ocynowana co powoduje mniejsze straty prądowe od twoich kabelków głośnikowych gdzie każdy kto cię posłuchał i się nie zna pójdzie i kupi po 1.50pln za metr przewody które są g...o warte. A teraz zaczym zaczniesz się mistrzu znowu napinać i mnie obrażać to wyluzuj i poczytaj troszeczkę. Mimo w
  15. Okablowanie w osłonie silikonu ma wytrzymałość cieplną do 200°C więc nie ma się co martwić o to że się grzeje, chyba że to jakieś badziewne okablowanie.
×
×
  • Create New...