

Blue-Tomo
Użytkownik-
Content Count
26 -
Joined
-
Last visited
-
Aktualizacja listy: Japonia (IJA & IJN): 1. Bazyl, oficer dowódca 2. Arkusz, podoficer 3. Bullet, strzelec/erkaemista 4. Lolek2102, saper 5. BartoRomeo, strzelec 6. Misiek, strzelec/snajper 7. Pit, strzelec 8. SadoMason, strzelec 9. Lisu, strzelec 10. Prochu, strzelec 11. Chlebeg, strzelec 12. --- 13. --- 14. --- 15. --- USA (US Army, US Navy, USMC, filipińscy p
-
Niemcy: 1. Przemo, strzelec rkm, ZB26, Waffen-SS 2. Madek, strzelec, PPSz, Waffen-SS, 3. Kamil, strzelec amunicyjny, Kar-98k, Waffen-SS 4. Leśnik, strzelec/oficer/ewentualnie medyk, MP18, WH 4. Sowa, strzelec, Kar-98k, WH 5. Grzesiu, strzelec, Kar-98k, WH 6.Zuczers, sierżant, Mp40,Feldgendermerie(lider oddziału) 7.Heinrich, strzelec, Mp40, SS 8.Deutscher-Frosch, strzelec, Kar-98k, SS 9.Stah, strzelec, Kar-98k,SS 10.Gangster, strzelec, Sten lub Mp3008,Volkssturm lub SS 11. Urban, strzelec (lub w miarę możliwości snajper), Kar-98k, Lu
-
Witam, Na grze każdy uczestnik dostanie do wypełnienia grupowy formularz (oświadczenie): - Będzie tam adnotacja Biorę udział w grze Airsoftu Historycznego, w której używane są repliki broni typu airsoft "Pacyfik: Bitwa o Bataan" dnia 23 sierpnia 2025 roku na własną odpowiedzialność" - Potwierdzenie zapoznania się z regulaminem - I jedynie wpisujecie Datę i podpis. Poniżej zasady BHP gry w pliku: zasady te będą powtórzone na grze Zasady-BHP ASH Baatan.pdf
-
Podsumowanie zasad mechaniki gry: Miejsce: wydmy na prawym brzeg Warty, koło Pstrokoni, koło Zduńskiej Woli (teren z Linii Mareth). Parking: https://maps.app.goo.gl/epUewViZyisJ9mpW9 Czas: 12:00-18:00, o 12:00 briefing dla obu stron na parkingu, start gry o 12:30. (Organizator będzie na terenie gry od 10:00 i od wtedy strona amerykańska ma możliwość na wykonanie swoich okopów i zasieków, do briefingu względnie startu gry. Wykopane okopy należy zakopać po zakończeniu gry!!!) Wiek: min. 18 lat Wpisowe: 0zł płatne na miejscu. Ma
-
Dodajemy do gry funkcje sapera po 1 na drużynę: Saperzy i przeszkody inżynieryjne: Saperzy są jedynymi graczami uprawnionymi do wykonywania przejść w zaporach przeciwczołgowych i zasiekach, stawiania min oraz wysadzania określonych obiektów jak i przecinania drutów kolczastych. Zasieki - nie można przez nie przeskakiwać, rzucać się na nie, odchylać kijem, etc. Muszą zostać przecięte przez saperów.
-
Jeżeli chodzi o wieże, mam z nią problemy ponieważ system obracania się trochę psuje i obraca się max 30 stopni. Postaram się to dopracować, jak się nie uda to będzie w takim stanie na grze. Zasady co do wieży były opisane w drugim poście co do zasad. Zdjęcia wieży i jej słabych punktów dostaniecie jako dowódca na grze w formie akt + mapę terenu gry itp. Drut kolczasty nie gra, dlatego też nie ma funkcji saperów. Wieża nie będzie możliwa do przejęcia - jest to atrakcja tylko na jedną fazę. (tak jak to było dwa lata temu na grze październikowej 1939: "Węgierska Górka".
-
Zwiększamy maksymalną ilość osób do 15 na drużynę i ta liczba jest już ostateczna. Japonia: 1. Bazyl, oficer dowódca 2. Arkusz, podoficer 3. Domino, sanitariusz 4. Bullet, strzelec/erkaemista 5. Lolek2102, strzelec 6. BartoRomeo, strzelec 7. Dimitrij, strzelec 8. Cortes, strzelec 9. Misiek, strzelec/snajper 10. Pit, strzelec 11. SadoMason, strzelec 12. Lisu, strzelec 13. Prochu, strzelec
-
Japonia: 1. Bazyl, oficer dowódca 2. Arkusz, podoficer 3. Domino, sanitariusz 4. Bullet, erkaemista (amunicyjnego wybierzemy na miejscu) 5. Lolek2102, strzelec 6. BartoRomeo, strzelec 7. Dimitrij, strzelec 8. Cortes, strzelec 9. Misiek, strzelec (możliwe też snajper?) 10. Pit, strzelec USA: 1. John Wade, US Army, oficer dowódca 2. Guzol, US Army, podoficer 3. PolishPartizan, US Navy, strzelec 4. Filip, US Army, strzelec 5. Jogurt, US Army, strzelec 6. Sikor, US Navy, strzelec 7. Buła, US Army, strzelec 8. DBWRESERVE, US Army, strzelec 9. Andy Anderson
-
Jest to rok 1941 więc dopuszczam hełmy m1, jeżeli chodzi o mundur ---> post Domina opisuje jak powinien wyglądać oczekuje czegoś podobnego tak jak pisałem nie musi być takie same lecz podobne wyglądem. Jeżeli chodzi o KM, damy go też stronie USA- 300kulek w magazynku + 300 kulek w skrzynce amunicyjnego, używany tylko na leżąco/podparcie (500fps) Wymagany amunicyjny/Dopuszczamy BAR'a/Można go włożyć do Panthersturma zamiast Pm - wtedy używa go jedna osoba. Moździerz jeszcze nie jest rzeczą pewną, dopiero jak osoba, która go posiada będzie pewna, że będzie na grze dodam zasady dot.
-
Nowości w zasadach: - Strona Japońska może mieć KM- 300kulek w magazynku + 300 kulek w skrzynce amunicyjnego, używany tylko na leżąco/podparcie (500fps), Wymagany amunicyjny/Dopuszczany jest jedynie Type96. (Zasada wprowadzona ze względu na: małą ilość pm/karabinów samopowtarzalnych dla strony Japońskiej, odgórną przewagę pozycyjną i pancerną strony USA). - Maksymalna ilość osób na grę 28 --> 24 po 12 na drużynę, każdy od tego momentu kto chcę zapisać się do strony USA zapisuje się jako rezerwowy. (Zmiana zasady ze względu na za małą ilość organizatorów do pilnowania gry). -
-
"Order of Battle": Będą trzy fazy gry, w razie przedwczesnego zakończenia gry będzie czwarta. Zaczynamy desantem sił Japońskich w fazie pierwszej. Łodzie desantowe zrobię z kartonu i parawanów plażowych. Białe punkty na mapie to punkty odrodzenia sił Amerykańskich jak i Flagi. Są to punkty, które muszą przejąć Japończycy, aby przejść do następnej fazy. Zajmowanie Flagi: 1. Flagę USA należy zdjąć z masztu i powiesić flagę Japonii na samą górę masztu, tylko wtedy uznam, że punkt został zajęty. 2. Strona Amerykańska nie może zdjąć flagi Japońskiej, przykładowo w połowie pow
-
Poprawione Zasady Gry: Czas: 12:00-18:00, start: 12:30 (Strona Amerykańska ma dwie i półgodziny na to, aby ufortyfikować swoje pozycje. Jako organizator będę od godziny dziesiątej na miejscu gry. Wykopane okopy należy zakopać po zakończeniu gry!!!) Wiek: min. 18 lat Wpisowe: 0zł płatne na miejscu. UWAGA! Gra odbędzie się jeżeli do dnia 10 sierpnia jeżeli zbierze się minimum 12 graczy w zbalansowanych stronach. Zapisy: na WMASG lub na mail cimalk.klama@gmail.com wg wzoru: ksywka, strona, funkcja. Funkcje do obsadzenia: dowódca, podoficer, sanitariusz, snajper (Funkcje dost