Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Vlad

Użytkownik
  • Content Count

    240
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

713 profile views
  1. I ja przyłączam się do podziękowań za dobrze przygotowaną grę. Wiem sam ile to zachodu i starań by wszystko zagrało. Było znakomicie, pogoda dopisała z naddatkiem więc woda szła wiadrami. Klimat Krety był właściwy. Czy było coś złego? Raczej nie, logistyka na poziomie, rekwizyty, oznaczenia. Nieco problemu było z wysadzeniem Boforsa, bo jako dowodzący nie słyszałem wybuchu, może był za słaby ładunek ale Dominik szybko to wyjaśnił i gra potoczyła się dalej. Niestety temperatura swoje zrobiła i dobrze, że nie było zadęcia na zdobywanie Heraklionu, zresztą pewnie amunicji by brakło. Jak wid
  2. JA jadę w sobotę rano jeśli chcesz nie ma sprawy. musimy ruszać ok 7 rano bo czas przejazdu to 2 h.
  3. I ja się dołączę do podziękowań za grę. Uważam, była mokra, zagadkowa i udana. Wróciłem do domu zmordowany i pierwsze co to odespać nocną wartę a później zając się przemoczonymi butami. Co do podsumowania to moje doświadczenia w podobnych grach są takie iż łączenie LARP' a z ASG jest trudne. Wynika to zadaniowości postaci, które to nie mogą umrzeć zbyt wcześnie bo gra przestaje istnieć. Przykładem może być "śmierć profesora nauk ale pozostają przez niego ukryte notatki o dalszej misji". O tym należy zawsze pamiętać budując scenariusz. Stąd trzeba mieć w zanadrzu drugie rozwinięcie dl
  4. W kwestii malowania plastiku. W modelarskich sklepach jest do kupienia farba spray podkładowa o różnej gradacji Tamiya. Przetrzeć hełm papierem ściernym 500 i 1000. Później spray podkładowy Tamiya 500 Śmierdzi strasznie ale schnie błyskawicznie. Na ubytki farby można go nałożyć kilaka razy, przeszlifować i na koniec nanieść kolor właściwy spray odpowiedni dla okresu użytkowania. Można jeszcze dodatkowo położyć lakier bezbarwny Satin lub Matt.
  5. Oddział brytyjski : kontakt z dowódcą mail filemon63@wp.pl Proszę o zgłoszenia obecności.
  6. Tak siewcy to zgoda, tylko ilość KM limitujemy, ammo także a nasze gry idą w kierunku semi-milsima. Zadaniowości, taktyki i logistyki. To dobry kierunek podnoszący jakość gry samej w sobie. Cieszę się z tego bo o tym bardzo dawno temu Ci mówiłem jak widzę ASH. Marek zrobił kolejny dobry krok w tym kierunku wprowadzając logisyykę do gry. I ja jestem za podobnym układem kulek. Każdy używa tego co lubi i co mu pasuje. Nie generuje to kwasów chociaż od lat mało jest ich w środowisku ASH co cieszy. Limit na wejściu na grę czemu nie? Doładowanie tylko w wyznaczonych miejsca
  7. A Ja Zdecydowanie jestem przeciw Biodegradowalnym. Uzasadnienie jest proste. Wynika z moich obserwacji na licznych imprezach gdzie dochodziło do zacinek w replikach spowodowanych pękaniem kulek. Natomiast jestem za limitem BB na grę. Przy tych ilościach, jakich używamy zaśmiecenie jest niewielkie. Gro z nas gra 4 taktami. PM y to mały limit. KMy podobnie. Jakich używamy ? Przeważnie 0,25 0,28 i max 0,30. Sprawę snajperów rozwiązałbym najprościej jak się da. Limit na grę wg ilości a wagomiar według własnych potrzeb i zgłoszenie u Orga.
  8. Mam zapytanie ! Potrzebuję bluzy dla siebie M 43. Może komuś gdzieś zalega ? U Nestofa na tą chwilę nie ma. Potrzebuję rozmiar L lub ewentualnie M w ich rozmiarówce.
  9. I jeszcze jedno pytanie ? Czy mamy mieć osobiste opatrunki czy czekamy tylko na sanitariusza. Ile razy można być rannym w czasie rozgrywki? Z zasad wynika, że dwukrotnie?
  10. Broń drużynowa ok. Jest limit na stronę i tak być powinno. Dla mnie jest to jasne i oczywiste. Mimo wszystko jakoś średnio mi pasuje ten limit ale dochodzić się nie będę to sprawa Orga i on decyduje. Sam bym jednak wprowadził limit 500 bb licząc przelicznik realu *2 ( taśma 250 naboi). Przewaga Km być musi i jest ona zarówno w zasięgu jak i ilości kulek. Jednak KM jest także mniej mobilny ze względu na zasadę strzelania, wagę samej broni oraz amunicyjnych. Zatem zobaczymy jak wyjdzie w grze i odniesiemy to do następnych.
  11. W kwestii wyjaśnienia ! Na grę wychodzę z 300 bb w boxie. Muszę mieć amunicyjnego ze skrzynką a 300 BB który ją targa. Inni gracze mogą jeszcze dodatkowo przenosić 2 skrzynki amunicją po 300 bb? Druga kwestia (Wiem, wzniecę pożar ale trzeba to wyjaśnić przed grą. ) samych ilości 300 bb. Zrobiłem dziś testy na podawanie kulek przez MG, czas wykorzystania MG. Niestety przy tak malej ilości bb w boxie podawanie kulek jest pewnym problemem bo podajnik nie zawsze złapie kulki i strzela się nieco na sucho co nie jest dobre dla GB. Kolejna kwestia to sam realizm KM u. Posiadająceg
  12. Mój padł w ostatnim ataku. Działał jak należy do końca, trzymając perymetr i powstrzymywał atak zgodnie z zasadą "base of fire".
×
×
  • Create New...