Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Sonsi

Użytkownik
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

  1. Strona sklepu nie działa ze względu na problemy formalne. Jest to sytuacja chwilowa. Proszę kontaktować się mailowo.
  2. Witam, akurat Tobie Skaut trochę się dziwię. Zobowiązaliśmy się oddać ci pieniądze za karabin, którego używałeś i oddałeś w ramach reklamacji. Producent reklamację zdecydowanie odrzucił a mimo to staraliśmy się ci pomóc i się z tego nie wycofujemy. Pieniądze dostaniesz jak tylko uporamy się ze zwrotami za preordery. Kolejność musi być, nie możemy faworyzować jednych kosztem innych gdyż byłoby to nie w porządku. Jeżeli chodzi o realizację bieżących zamówień to realizujemy je na bieżąco. Magi do SCARA są dostępne ale jest ich końcówka. Pojawią się w większej ilości najprawdopodobniej w styc
  3. Witam, pozyskaliśmy trochę środków i dzięki temu możemy przyspieszyć zwroty. Tak jak już pisałem wcześniej cała ta sytuacja tylko po części powstała z naszej winy. W firmie trochę się pozmieniało i dalej się zmienia, staramy się podnieść standardy w obsłudze klientów jednak jest to praca, która wymaga czasu. Dzięki pozyskanym środkom możemy zrealizować więcej zwrotów ale też uzupełnić towar. Mieliśmy sporo zamówień z innych krajów europejskich a ci klienci, pomimo iż generalnie byli i są bardzo wyrozumiali i potrafili nas nawet wspierać w tej trudnej sytuacji to też musieli
  4. Postarajcie się zrozumieć naszą sytuację. Nie mamy prawie żadnych wpływów a wypłaty realizujemy z tego co zarobimy. Nie robimy zakupów bo pieniądze lokujemy na spłacanie niezrealizowanych zamówień. Koło się zamyka. @Skaut, pod koniec sierpnia umówiliśmy się, że sporządzisz odpowiednie pismo. Czekaliśmy 2 miesiące na pismo więc trochę nie rozumiem Twoich pretensji. @robertt, maile były skierowane do Ciebie nie z myślą o ich publikacji. @vitajz, temat bynajmniej nie umarł, cały czas intensywnie staramy się rozwiązać sytuację, wystąpiliśmy o kredyt, mamy już promesę więc wszystko id
  5. W odpowiedzi na komentarze chciałbym przedstawić stanowisko firmy i ustosunkować się do informacji pojawiających się na portalach. Jak na pewno zauważyliście Coyote ma ostatnio problemy. Brakuje nam towaru, czasami trudno się do nas dodzwonić, z opóźnieniem odpowiadamy na maile. Jest to wynikiem problemów, które dotknęły naszą firmę. Po pierwsze mieliśmy do czynienia z nieuczciwym dostwacą, z którym współpracowaliśmy a który sprzedał nam wiele wadliwych egzemplarzy replik. Część z tych replik musieliśmy naprawiać na własny koszt a część wymienić tudzież oddać za nie pieniądze. Ponadto d
  6. Kulki powinny zatrzymywać się się na gumce w komorze ale podkreślam zatrzymywać a nie blokować. Jeszcze jedno, a mianowicie magazynek. Wszystkie testy robiliśmy na magazynku celciusa, pytanie jakie Ty masz magi bo to może też mieć znaczenie jeżeli chodzi o cięcie kulek.
  7. Słuchaj, Twój karabinek był testowany na dwóch różnych cylindrach M150 Systemy, na M130 Systemy i na cylindrze stockowym. Nie mieliśmy ani jednej zacinki na kulkach G&G 0.20 i 0.28 i czarnych 0.25. Spalił nam się na testach jeden bezpiecznik ale tylko dlatego, że robiliśmy test na skrajnie wyczerpanej baterii. Wniosek jest taki, że być może problem nie leży w karabinku ale w baterii albo też cylindrze.
  8. Dwa silniki zdobyte cudem dotarły do nas wczoraj. Są już założone do 2 pierwszych w kolejności replik. Testujemy je ale to wymaga czasu. Wyślemy je dzisiaj lub najpóźniej w poniedziałek. Wiem, że obiecałem koniec tego tygodnia ale będzie to początek przyszłego. Nie jest to nasza wina.
  9. Celcius - producent ma ciągnące się problemy z jakąś precyzyjną maszyną, która jest kluczowym elementem w procesie produkcji silników a więc i całych replik. Maszyna była wymieniona na nową ale juz ta nowe została wadliwie podłączona, ustawiona i wyregulowana i w konsekwencji również uległa uszkodzeniu. Ludzki błąd. Takie jest stanowisko producenta. Panowie ja doskonale rozumiem Wasze zniecierpliwienie. Jakiś czas temu, zanim uruchomiliśmy Coyota, miałem bardzo podobny problem. Odesłałem karabinek do serwisu a tam zdiagnozowali uszkodzenie silnika ale nie byli w stanie określić czy była to
  10. Musisz manewrować wkładem, czasami wychodzą luźno górą a czasami lekko w stronę gdzie normalnie są szczęki magazynka. Czasami trzeba użyć trochę siły. Ostrożnie.
  11. Musisz wybić piny, jak napisałeś, następnie zdejmij pokrywę magazynka na spodzie, to ułatwi manewrowanie plastikowym wkładem. Wkład należy wyjąć do góry, czasami wychodzą dość ciężko. Kiedyś próbowałem wyjąć od spodu ale istnieje ryzyko uszkodzenia wkładu albo samej obudowy.
  12. Witam, mamy w planach korpusy G&P ale zanim wprowadzimy je do sklepu musimy je przetestować, czy pasują bez problemu, czy wymiary odpowiednie itd. Cały front set z upperem wprowadzimy na dniach ale na razie z lufą 10.5 ". Komory HU, te które niektórzy z Was dostali są produkcji Systemy, wszystkie repliki ostatnio serwisowane są w nie wyposażone. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że komory Celciusa miały wiele fabrycznych niedoróbek i dopóki się to nie poprawi będziemy stosować te od Systemy. Tak z problemem radzą sobie nasi znajomi w Stanach. Jeżeli chodzi o magazynki n
  13. Nie odzywamy się ponieważ zaczyna nam brakować czasu, mamy wiele pracy serwisowej, naprawy, tuningi, naprawy gwarancyjne, zwykła codzienna praca w firmie a ponadto robimy remont ponieważ szykujemy się do małych zmian lokalowych. Staramy się odpowiadać na maile z zapytaniami technicznymi. Jeżeli macie konkretne pytania dotyczące technicznych zagadnień związanych z CTW to je zadawajcie tutaj lub mailowo a my będziemy się starali Wam pomóc. Pozdrawiam.
  14. Jest duża szansa, że w Arsenale będzie cykl artykułów lub nawet cały dział poświęcony tematyce airsoftowej.
  15. Cieszę się, że sprawa wyjaśniona i dzięki za odpowiedź.
×
×
  • Create New...