Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

JacekJ

Użytkownik
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. A ja nie zaprzeczam , że się aluminium spawa, tylko nie chciałbym po takim spawaniu np. tig-iem tego GB składać, może to być marny trud, a wytrzymałość mechaniczna stopu aluminium 7075 jest tylko porównywalna do stali konstrukcyjnych, czyli nie koniecznie je przewyższa, a po spawaniu to już na pewno nie będzie takiej wytrzymałości jak przed. Fakt mosfetów nie robię, wolę kupić gotowe, ale wykonuje wszelkie usługi serwisowe ASG od kilku lat, od 25 lat naprawiam samochody i nie tylko, ale najwięcej satysfakcji daje mi naprawianie starych zegarów, ale tego nie uczą na studiach ;) Chętnie pocz
  2. A ja właśnie myślę inaczej, ale nie o to chodzi, chciałem poznać opinie ludzi, którzy mieli do czynienia z takimi GB , może to mało istotne ale od 20 lat prowadzę warsztat samochodowy i w miejscach naprawdę narażonych na wibrację i udary raczej stosowane są elementy stalowe, niż a aluminium, a próby użycia mimo wszystko aluminium często kończy się porażką , jak np. zawieszenie wielowahaczowe VW, spotykałem się z przypadkami pękania wahaczy na sworzniach, ale nigdy nie spotkałem się z pękniętym wahaczem stalowym, co jedynie urwanym. A czy aluminium nie jest bardziej podatne na różnice temperatu
  3. Przepraszam, że odgrzewam temat, ale jestem ciekaw czy ktoś nabył ten stalowy GB z GFC ( Gunfire ), jeśli tak to jakie wrażenia z eksploatacji ? , ja mam ten GB od pół roku i jestem zadowolony, ale jestem ciekaw innych opinii.
  4. Witam, jestem od ponad pół roku posiadaczem ASCU, zakupionego w GFC, czy są osoby które również go nabyły? , ciekaw jestem ile w ogóle tego ustrojstwa sprzedano i opinii o nim ?, podstawową rzeczą jaką musiałem zrobić zaraz po załażeniu, to wymienić wszystkie kable, bo na oryginalnych pękała izolacja i istniała możliwość zwarcia, a poza tym to na plus, świetna praca, seria 3 strzałów, zawsze cofnięty tłok bez blokady a-rev. , w połączeniu z BU i sprężyną 140 Guardera, stalowym GB ( nie mylić z metalowym ) , zębatkami Systema , tłokiem aluminiowym JBU. Jedynym mankamentem jest to, że jak kupo
  5. Jakiś czas temu przerabiałem ten temat , zbyt oddalona komora daje spadek mocy do 150-200 fps. zamiast 400 po dosunięciu ( dosunięcie polega , niestety na wypiłowaniu ząbków w lufie zewnętrznej ) Po tym wypiłowaniu podawał słabo BB , ale rozwiązałem to w inny sposób , rozpiłowałem troszkę konwersje magazynka , tak by powstała fasolka i lekko podpiłowałem samą komorę , by mieściła się swobodnie kulka po cofnięciu dyszy . Zwrócić należy , też uwagę by komora HU wraz z lufą lekko przesuwała się w lufie zewnętrznej . Przed cofnięciem komory podawał wszystkie kulki , ale moc jak pisałem do 200
  6. Jeśli chodzi o kolor ,to Jarek może dysponuje fotką z ostatniej imprezki , albo u nas w galerii jakaś się znajdzie . Mam pytanko po ile takie kamizelki są w sklepach ?
  7. Jarek co , ty gadasz jacy nie śmiali , czasu nie ma. Witam , mamy takie kamizelki , są całkiem wygodne , super do noszenia repliki na wbudowanym zawieszeniu jednopunktowym , ful regulacji , ładownice pojedyncze 10 szt. Proszę o pytania chętnie pomogę. Pozdrawiam.
  8. Mam zainstalowany mosfat ponad pól roku i żadnych problemów ze stykami . GB nożna smarować do woli, bez ryzyka zabrudzenia styków , przy tak małym prądzie nigdy się nie nadpalą , a silnik pracuje całkiem inaczej , nawet na fabrycznych kablach . Zakładałem taki układ do kilku replik z pełnym powodzeniem , Jarkowi , który wypowiadał się powyżej , też zakładałem mosfet do G36 plus sprężynka 120 Systema i ma ok. 400 fps. na 0,20 BB i nigdy jeszcze nie spalił styków . Pozdrawiam .
  9. Nabyłem GB v2 DF na łożyskach 7mm. w niego wstawiłem sprężynę 120 Systema i Bore up Guarder i łożyskowaną prowadnicę sprężyny podobną do tej http://www.gunfire.pl/product-yid-11521902...prezyny-v2.html , reszta od HK 416 JG . No jeszcze mosfet i Sanio Rc 9,6, 3300, przyjemnie było słuchać jak śmigał . Myślałem ,że ten GB to dobra inwestycja do momentu gdy nie zajrzałem pod body , a tu mała ryska , nie taka jak w poprzednich GB JG czy Boyi ale jednak. Gdzieś na forum podobno jest wątek o naprawie nadpękniętych GB ale jakoś nie mogę znaleźć , może ktoś pomorze będę wdzięczny . Składam obecni
  10. Potwierdzam gumki Guardera są do bani , kupiłem dwie i porażka idą po dwie kulki. A stara Systema wywaliła z 40 000 BB i idzie dalej. Przyczyną efektu dwóch kulek jest zbyt luźny kołnierz . Prosty test stawiasz gumę HU pionowo kołnierzem do góry i kładziesz kulkę jak przeleci to guma jest do bani, kulka powinna dać się przecisnąć z małym oporem wtedy jest OK. A różnica w prędkości między luźną gumą a ciasną to średnio 20 fps.-ów, sprawdziłem. Jeśli jest ktoś zainteresowany to odstąpię te Guardery po 4 dolary tak jak kupiłem.
  11. Polecam HK JG sam mam i jestem zadowolony .A co do metal body to docenisz plastik po kilku godzinach biegania z repliką różnica jest odczuwalna.
  12. Tą śrubą reguluje się odległość między zębatką silnikową a zębatką na anty-rewersie , która jest jedną z trzech zębatek w GB. Jak będziesz tak się doświadczał to czeka Cię wymiana przynajmniej zębatki silnikowej. W JG jest ona wciskana na oś silnika bez żadnego zabezpieczenia , a wymiana jej stanowi małe wyzwanie dla kogoś kto nie posiada ściągacza i prasy do wciśnięcia nowej. Wiem coś o tym bo akurat wymieniałem i dorobiłem sobie specjalny ściągacz a prasę już mam . Przyczyną uszkodzenia się zębatki była właśnie ta śruba która się sama odkręciła na tyle , że zębatka silnikowa zmieliła się .
  13. W GB JG są używane śruby Torx są trochę inne niż imbusy. Musisz odkręcić dwie śruby na pokrywce silnika a tej środkowej nie ruszaj bo służy do regulacji luzu na zębatce silnikowej. A w chwycie po wyjęciu silnika są za zwyczaj tylko dwie śruby mocujące chwyt do GB. Silnik ma pomalowaną na czerwono (taka czerwona kropka) końcówkę szczotko-trzymacza dodatnią , czyli czerwony kabel do czerwonego .
  14. Kabel pod body mieści się ledwo, ledwo Trzeba uważać aby go nie przyciąć . Sprawdź połączenia kabli i czy nie dokręciłeś za mocno silnika śrubą w chwycie. I pytanko co robiłaś w GB.
  15. daje linka do tego mosfeta ale na Allegro już go nie ma http://www.allegro.pl/show_item.php?item=414493237
×
×
  • Create New...