Ajsquad
Użytkownik-
Content Count
52 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
3,130 profile views
-
gOmezz/Mr Megaman/BeastlyJames/TheViper/TrecBeast - Uwaga!
Ajsquad replied to gewer12's topic in Sprawy sporne
Jeśli pozwolicie to dodam swoją opinię. Mr'stera znam/znałem osobiście. Przez krótki czas/okres był moim podwładnym i kumplem. Ze słownością jest u niego cięzko. Raz się trafi, że jest w 100% solidnie i profesjonalnie, a raz ze ręce opadają. Sam raz zostałem przez niego wystawiony z kupnem i odbiorem osobistym w Katowicach, ale jeszcze wtedy go nie znałem i na forum istniał jako Gomezz, ale cóż, różnie to bywa. Co do stanu jego replik to wiem z doświadczenia, że sa na przyzwoitym poziomie, w tej kwiesti Mr MegaMan jest nieco pedantyczny ;) Pozdrawiam -
Taki mały update: Kupiłem nowy selektor do Tantala- ten lewo stronny, przez co zmieniłem całkowicie układ selektorów - teraz działa jak powinno - lewy wyznacza tryb ognia, prawy tylko blokuje :D. Tak ku pamięci: Ludzie mając GBB pamiętajcie o konserwacji swoich giwerek. Moja piasku, wody i innych syfów się nie boi (takk, przetestowałem to), ale po każdej akcji w domu warto rozebrać, nasmarować i wyczyścić replikę - dzięki temu zawory, uszczelki i części mechaniczne będą zawsze działały jak należy. Wiele osób pyta się mnie czym zasilam gnata - jest to propan, cholernie wydajny i mocn
-
Ja ze swoich doświadczeń polecam AKS-74u GHK. Solidne draństwo, nie ma problemów z hopkiem, czesci zamienne z boycem a jak ma się dobry kontakt z tokarzem to za flaszke wszystko zrobi :D Na podstawie GHK śmiga mój Tantal. Po prostu chcąc wybrać na już albo SRC albo GHK brałbym GHK...
-
Moim skromnym zdaniem to uwaliłeś podkładkowanie i styki w kostce masz zjechane. Ew. silnik też już jest lekko usmażony i ledwo zipie. Na twoim miejscu wymienilbym kostke i kable+ zamontowalem t-connectory/deansy i sprawdzil podkladki i silnik w replice. Uwierz, taniej to wyjdzie niż szukanie zwarcia i palenie entej wtyczki i marnowanie lutu i czasu.
-
Gdyby skompresować czas który faktycznie budowałem to coś koło 3-4 dni pracy, ale wiadomo - poczta polska, praca swoje robi no i kobieta :3
-
Po pewnym czasie użytkowania elektryka wkurzyłem się na problemy z bateriami, gearboxami itp. Przyszedł czas na GBB. 1)Wyrzuciłem starego gearboxa, komore hop-up, i wszystkie AEGowe śmiecie - poleciały do komisu. 2)Zakupiłem AKS-74U GHK w stanie rozkładu za grosze :) - replika w częściach, praktycznie samo body, uszkodzony zbijak zaworu "młoteczek", cieknący rozwalony magazynek itp itd :D 3) wyciąłem wspawaną w elektryku przezemnie kolbę ze starego body AKS-74 4) Od SOP-el'a kupiłem body od rk-06 Teraz zaczęła się jazda :D Kupiłem środek do usuwania starej farby z każdej nawierzch
-
Witam bardzo Was bardzo serdecznie, naresznie wypuściłem spod swoich rączek replikę moich marzeń :) Jako iż jestem zafascynowany wojskiem polskim chciałem mieć też replikę używaną przez naszych chłopców(nie ważne było czy ówcześnie, czy kiedyś :D ) Wybór padł na kbk wz.88 Tantal. Czemu nie Beryl? A no prosta odpowiedź: co raz więcej się ich pojawia w airsofcie). Czemu nie AK/ AKM - też jest ich dość sporo. Wzorowałem się na tym Tantalu: Podstawą stał się aks-74 od BOYI'a *Najpierw dorwałem selektor ognia na lewą stronę komory. Skróciłem go i tam na body, wywierciłem otwór w miejs
-
Ja złożyłęm swojego. Masz pare możliwości -kupic rk-06 BOYI lub innego ak-74 z odpowienimi uszami kolby -kupic rk-03 lub cyme cm.04xx i szukac ogona kolby na allegro(ja dostałęm od VFC) i spawac, szpachlować itp (ja tam zrobiłem swojego pierwszego tantala) Co do tłumika ognia to czasem występuje problem w postaci zacinającej się kulki w nim, ja jeden musiałem rozwiercać, ale dało rade i jest juz spoko. Generalnie robiąc tantala czeka Cię mnóstwo godzin przed komputerem i duży zapas pieniędzy na koncie telefonu i dzwonienia po ludziach. Jakby tego było mało godziny ze szlifierką, piln
-
A dziękuje dziękuje :) Teraz tantal otrzymał oryginalne nakładki łoża i ożeniłem go z aksu GHK :) nowy look :D https://picasaweb.google.com/103348591786563218485/Tantal
-
Przy pierwszym tłoku, owszem nie natomiast od 2-5 już tak i za każdym razem to samo.
-
Tłok musi zostać alu, gdyż przez użyte zębatki stosować tłoki o zwężonej szerokości i przeszedłem przez różne tłoki z tworzywa z metalowymi zwężonymi zębami i zawsze po przebiegu ok... 5 tysiecy listwa była wyrywana z tłoka. Na auto strzelam sporadycznie ;)
-
Witam, mam ostatnio problemy ze szkieletami w v3 :D Kupiłem pół roku temu wzmacniany szkielet v3 z łożyskami kulkowymi 9mm. Jak można się domyślić - pękł. Potrzebuje szkieletu, który wytrzyma taką konfigurację -m150 -tłok alu JBU -cylinder 0 -głowicę cylindra doszczelnioną SHS - głowicę tłoka Guarder -zębatki torque up -silnik high torque -li-po 11.1 20C Myślałem nad tymi szkieletami: http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_159&products_id=5773&name=VFC_-_Korpus_Gearboxa_-_V._3 http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_159&products_id
-
Witam, posiadam P-8 od STTI&SRC i wszystko było pięknie i ładnie, ale do czasu. Mag zaczął cieknąć. Na pewno nie cieknie dolny zawór. I teraz mam do Was pytanie - jak rozebrać ten magazynek aby dostać się do calego "mechanizmu" maga? Wiem, że nowy mag nie jest drogi, ale licze, że jest jakaś możliwość na rozbrojenie tego maga i jego naprawe. Z góry dziękuje za pomoc.
-
<<post z tematu "Blow back w ak/akm cyma">> Enx- widać, że mój filmik znalazłeś. Teraz taka recka długoterminowa. EBB działa do tej pory (ponad 2 lata) fps spadły z 360 na ok 340-350, ale prawdopodobnie jest to wina sprężyny(stockowej). Replika to najzwyklejsze cm.028. Ostatnio poszło w świat. Teraz zabieram się za montarz takiego Blow backu w cm.031 i rk-03. W tłoku jest zrobiona malutka dziurka i przewloczona tasiemka( zabrać żone/narzeczonej/ dziewczynie/ mamie z majtek odpruć :D albo kupić w pasmanterii) jest ona nasmarowana tak aby się nie przecierała, w tym szki
-
Używałem przeźroczystego madbulla i dobrze krecił, guma wytarła się no po roku intensywnego używania.