Toke
Użytkownik-
Content Count
20 -
Joined
-
Last visited
-
Kupowałem batkę Turnigy - super kontakt, błyskawiczna wysyłka , solidny sklep.
-
Panowie - czy tą ładowarką : http://allegro.pl/ladowarka-z-balancerem-2-3s-lipo-0-8-a-nowa-i1639323760.html Naładuję dobrze pakiet Turnigy 7,4V 2200mAh 40-50C , i ile to mniej więce może trwać , bo stały prąd ładowania to 0.8 A ?? Proszę o odpuszczenie sobie rad typu kup Accucel - potrzebuję ładowarki awaryjnie , i chcę wydać jak najmniej kasy ;)
-
Nowe kable (głośnikowe , grube ) są od dawna - teraz czas na MOSFET ;)
-
Własnie MOSFET będzie następnym zakupem
-
Pogrzebałem dziś w mojej 14 , i to jednak kostka... Jak pisałem wyglądala jakbybyła przypalona - widocznie gdy próbowałem ją ruszyć na zbyt słabej baterii , styki się przypaliły. Efektem tego było to że jedna z blaszek części " żeńskiej " była delikatnie przyśniedziała i troszkę odgięta , także po wciśnięciu spustu , część męska nie wsówała się wystarczająco głęboko by zamknąć obwód. Na auto wchodzi ona nieco głębiej i nie było problemu , przeczyściłem blaszki , podgiąłem delikatnie blaszki części żeńskiej do siebie - i działa idealnie ;) Całe szczęście , bo nowa kostka 70 zł ;)
-
Tak właśnie jest - spust daje się wcisnąć , ale nie slychać żadnej reakcji silnika, na auto działa jak należy , jutro to jeszcze raz rozbiorę na spokojnie , i przyjżę się przerywaczowi
-
Panowie - mam problem z moją 14 , otóż nie działa na singlu , mam tylko auto , na singlu zero reakcji , tak jakby nie dostawała prądu , rozebrałem zespół selekrtora , i kostka stykowa jest okopcona , tak jakby się trochę przypaliła , widać to na obydwóch częściach , meskiej i żeńskiej - może to być wina kostki ??
-
Tak jak pisałem ,dysza i komora stockowa , ale to chinol więc może faktycznie wadliwa dysza. Rozebrałem cały zespół komory jeszcze raz , obejrzałem go dokładnie i okazało się że element który bezpośrednio dociska dystanse ma malą nadlewkę i blokuje się w pozycji hup up na 0 ,albo nawet po lekkim dokręceniu wskakuje odrazu na maxymalne podkręcenie - usunąłem tą wadę , dziwne że nie zauważyłem jej wcześniej w działaniu repliki.e , Bo nie sądze żę hopek był winny dubletom , bądź blokowaniu się kulek - zwłaszcza że do pewnego momentu działało wszystko ładnie , choć jak teraz sobie myślę to blok
-
Mam problem z moją M14 , wszystko było pięknie cacy odkąd ją kupiłem , był to pełny stock z wymienioną jedynie gumką na przeźroczystego Guarderka. W pewnym momencie karabin zaczał się dziwnie zachowywać - albo nie strzelał a,a wydając przy tym taki odgłos jakby kulka blokowała się w komorze , albo pluł kulkami na 5 m , by za moment strzelać pięknie i ładnie , potem znów problemy. Pomyślałem że to pewnie gumka HU , więc rozebrałem karabin , przy okazji wymieniłem prowadnicę sprężyny , oraz sprężynę na M130 Deep fire , gumkę na czarnego Guerdera - wszysrtko wyczyściłem z fabrycznego smaru ,
-
Przyrost szybkości wylotowej, a zwiększenie zasięgu.
Toke replied to ziolo69's topic in Ogólne techniczne
Ja w swoim M14 Cymy zacząłem tak jak piszą chłopaki - porządna gumka , miałem Guardera przeźroczystego ale właśnie go zajechałem , właśnie zamówiłem G&G zieloną. Wymieniłem dyszę na doszczelnioną Deep fire - to znacznie poprawiło osiągi.Przy wymianie gumki oczywiście teflon fix. Kupiłem sprężynę M130 Deep fire , teraz jeszcze kupię prowadnicę wzmocnioną , i będę przymierzał się do montażu tego w emce. Też uważam że sprężyna dopiero na końcu. Co do poprawy zasięgu na mocniejszej baterii - też coś takiego zauważyłem na dwóch różnych replikach. -
Mam pytanie ,czy istnieje kamizalka jakiegoś innego sysytemu niż molle do której można dokupić ładownice do mp5?? Zaznaczam że nie chcę kamizelki czarnej,jedynie olive. Z góry dzięki za pomoc