mmaruda
Użytkownik-
Content Count
145 -
Joined
-
Last visited
-
Ta gra niestety jest już martwa :(
-
Czy ja dobrze rozumiem, że Wy ty marudzicie o brak... realizmu w Call of Duty? :hahaha: Już w MW2 były takie kretynizmy, że szkoda gadać, o BO nie warto nawet wspominać. Tak czy siaj, chyba się jednak skuszę. BF3 fajny, ale to zupełnie inny gameplay, poza tym kampania to taki plagiat z CODów, że kogoś powinni pozwać, a tutaj trailer widać coś trochę bardziej oryginalnego zwiastuje. Co do T90... nie jestem ekspertem, ale mam znajomego Rosjanina, który nieco w tych militarnych sprawach siedzi (wojskowa rodzina) i według niego, T90 przestaje być podstawowym czołgiem Rosji, podobnie dalsz
-
Warto pamiętać, że Steam od bardzo dawna jest na rynku i początkowo miał wielkie trudności (i był na maksa do bani), Origin natomiast jak dla mnie to kupa, kolejny bzdet gdzie musze stworzyć konto, pamiętać hasło, logować się uruchamiać i jeszcze potem firefoxa zapuszczać, żeby przeglądać serwery. Nie wspominając już o tym, że jak kupię bubla, to nie mogę go oddać ani sprzedać. Ile jeszcza takiego syfu będę musiał instalować, że wydawcy nabili sobie kabzę? Co do samej bety, to ponoć gracze dostali build jeszcze z lipca do testowania i chodziło tylko o sprawdzenie wydolności serwerów, żeby
-
Ja nie polecam, kiepski balans, wciąż sporo cheatów, gra powoli umiera, a nie zanosi się na kolejne patche.
-
Ja lubię od czasu do czasu pograć w Armę, ale nigdy na dłużej, zawsze mnie coś wkurzy, a to bugi, a to AI, a to coś innego. Brak fizyki nie byłby problemem, gdyby były jakieś jednolite rozwiązania. Jestem przeciwny szmacianym lalkom, ale jeśli strzelam do taliba siedzącego przy MG to ostatnia rzecz jaką chce zobaczyć to jak animacja błyskawicznie go pionizuje, żeby potem mógł upaść (Operation Arrowhead pierwsza misja bodajże). Podobnie sprawa ma się z czołgami utykającymi na kamykach itp. Chciałoby się fizyki rodem z Bad Company, ale niestety Bohemia upiera się przy tym koszmarnym silniku
-
Na screenach wygląda super, ale silnik Army... ehhh. Sceptycznie bym podchodził, dalej nie będzie fizyki, dalej będzie migotanie obiektów na granicy zmiany LOD i pewnie to samo toporne menu rozkazów i funkcji. No i oczywiście dalej nie będzie płynnie chodzić.
-
Ja miałem invite, ale przegapiłem, bo nie sprawdzałem maila, damn!
-
Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad/Rising Storm
mmaruda replied to Nanteris's topic in Gry komputerowe
Opóźniona do 13 września, damn, a już zrobiłem preorder. -
Z tego co widziałem to może być pierwszy dobry CoD po 4, ale jeśli dalej pójdą tą sama formułą, czyli krótka i debilna kampania oraz bezmyślna sieka w multi, to niestety przegrają konkurencję z BF3 - zwłaszcza, że wychodzi on wcześniej i jeśli będzie dobry, to sporo ludzi, którzy kupią, nie będzie czuć potrzeby kupowania MW3. Chciałbym wierzyć, że Activision zdaje sobie sprawę z siły konkurencji i pokaże coś przełomowego, co przyciągnie graczy, ale podejrzewam, że znów powielą ten sam schemat licząc na rynek konsolowy, gdzie mają już spory fanbase, który i tak kupi. Pożyjemy zobaczymy.
-
Od paru tygodni preorderowcy i posiadacze Bulletstorm mogą na Xboxie testować betę Gears of War 3. Czy ktoś może pogrywa? Zapraszam do dyskusji.
-
Wciąż nie da sie grać w mutli, brak zabezpieczeń i pełno czitów. Łatwo ich poznać, bo na normalnych serwach widać na killcamie jakie kto ma perki - ni cholery się to często ma do tego co oni odstawiają - nieskończona niewidzialność to standard..
-
Ale się offtop zrobił... Ja wrócę do tematu BF3 - nie wydaje wam się dziwne, że seria stricte MP jest promowana jedynie singlem? I druga sprawa - każdy kto uważa, że samoloty to głupi pomyśł - podnieść rękę i nacisnąć przycisk!
-
Tego typu stwierdzenia obrażają Quake'a i UT - przy nich CoD to ślamazarna bezskillowa strzelanka dla metroseksualistów ;)
-
Perki i unlocki muszą być, bo to motywuje casuali do grania, BF3 będzie to miał na 100%, inaczej nie mają co śnić o podebraniu CoDowi publiki. Ja tam ostatnio wróciłem do Quake 2 i... to jest dopiero gra do sieci! Nie żadne tam siedzenie ze snajpą w krzaczorach i wzywanie heli, czy rozjeżdzanie ludzi czołgiem. Bynajmniej nie chodzi mi tutaj tempo akcji, czy realizm, ale taki powrót do przeszłości uświadamia trochę jak to jest kiedy gameplay zależy od skilla, a nie od levelu gracza i zestawu perków. Wątpię jednak, żeby to jeszcze wróciło - za dużo ludzi z drewnianymi rękoma i refleksem szachist
-
No to się zdarza często, ale cheaterzy są ponad ludzkie pojęcie - dziś na serwie był koleś, który zabijał headshotem ze snajpy 100% zaraz po tym jak się ktoś respił. Nikt nie miał ani jednego fraga poza nim i to na oficjalnym serwerze ze znaczkiem EA. Tragedia. Za to muszę pochwalić za nowy, CS-owy tryb w Crysisie. Capture the Intel czy jakoś tak: jest 5 lapków na mapie, jedna dryżyna na defense, z karabinami i bez kombinezonów, druga tylko z pistoletami, w kombinezonach z cloakiem. Nie ma respów. Super się grało. Dodam, że można sobie przełączyć tryb aima i nie trzeba trzymać tego guz