Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Kuba_1974

Użytkownik
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Witam wlasnie przebywam w Belgii i sprawdzam temat legalnosci Air Soft'u w tym kraju. Jak na razie znalazlem kilka grup w swojej okolicy wiec niedlugo udziele szczegolowych informacji. Pozdrawiam
  2. Witam chciałem w imieniu grupy NO NAME ze Szczecina podziękować organizatorom zlotu za zapewnienie doskonałej zabawy i przy okazji bezpieczeństwa. Duży szacunek dla Was Panownie i Panie za włożenie tak dużo starań w przygotowania. Dzięki tej imprezie poraz pierwszy zobaczyłem jak wygląda deszcz kulek z 30 AEGów :) (szturm Anali na bazę Oralii w niedzielę) Moje ogólne wrażenia są bardzo pozytywne i żadne małe ekscesy nie są w stanie ich zakłócić. Pozdrawiamy www.asg.szczecin.pl
  3. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :D A mój punkt widzenia jest taki. Często robię zakupy dla grupy i dość często "muszę" modyfikować zamówienia. Muszę przyznać że Panowie w MG wykazują sie wręcz anielską cierpliwością (nawet jeżeli modyfikacja jest na tańsze części) za co mają u mnie dużego plusa. Kolejny plus za podejście do klienta i szybkość reakcji sklepu na maile. Nigdy nie czekałem dłużej niż 4 godziny na odpowiedź. Paczka dochodzi w terminie i z zawartością zgodną z zamówieniem. Za to kolejny plus. Mam nadzieję że moja współpraca z tym sklepem będzie się nadal dobrze rozwi
  4. Classic Army odpowiedziała mailem na mój mail, czekałem na niego ponad tydzień czasu. Jeżeli Pan nie wierzy mogę przesłać kopię. Zdziwił by się Pan jak bardzo firmy pokroju Classic Army dbają o klientów końcowych, na ich stronie jest nawet stwiedzenie że klient końcowy ma prawo się z nimi kontaktować (Anglicy zrobili w Hong Kongu kawał dobrej robooty) Na gwarancji widnieje nagłówek i pieczątka FireArms, zatem mam prawo zwrócić się do nich jako do gwaranta. Proponuję zapytać prawnika lub jak kto woli Rzecznika Praw Konsumenckich. Konsument ma dwie drogi dochodzenia swoich roszczeń i tylk
  5. Nie jestem osobą anonimową, za każdym razem dzwoniąc do FA przedstawiałem się z imienia i nazwiska i zawsze mówiłem dokładnie w jakiej sprawie dzwonię. Uzyłem jedynie nazwisk i imion ogólnie dostępnych w intenecie na stronie FA. Ktokolwiek chce sie ze mną skontaktować może to zrobić za pośrednictwem forum i wsłać mi maila lub napisać do mnie na GG To tylke w kwestii nieformalnej To teraz czas na część formalną, FA stał się dla mnie stroną (a ja dla nich) w momencie gdy sprzedając AEG-a wystawił na niego gwarancję. (w razie niejasności proszę sprawdzić u lokalnego Rzecznika Praw Konsumentów
  6. NavySeal I Góral cokolwiek nie powiecie to Sony ma rację. Sklep ma prawo odmówić Wam (i komukolwiek innemu) sprzedaży dowolnego produktu jeżeli tylko mu się zechce. Co więcej w szególnych przypadkach ma prawo zerwać umowę w trakcie jej realizacji!! NavySeal, każdego z nas obowiązuje Kodeks Cywilny, jesteśmy osobami fizycznymi i siłą rzeczy podlegamy mu. Jeżeli zawieramy umowy między sobą i nie dotrzymujemy ich to można z tego wyciągnąć konsekwencje, tyle tylko że trzeba udowodnić że ktoś chciał zawrzeć umowę. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do przeczytania Kodeksu Cywilnego a
  7. PeePee niestety nie odwiedziłem osobiście Frajerarms. Może to i dobrze. A co do wejścia i problemu z nim to chyba ty jesteś ekspertem :D Pozdrawiam
  8. Witam, a ja chciałbym opowiedzieć moją historię zakupu sprzętu z Firearms i o tym jak firma BCD+ podchodzi do klientów którzy robią u nich zakupy za pośrednictwem innych sklepów. Złożyłem zamówienie przez inny sklep internetowy którego nazwy teraz nie wymienię bo nie są oni niczemu winni moim zdaniem. Z całej oferty Firearms wybrałem upragniony MP5 A5 Classic Army. Kiedy tylko sprzęt doszedł postanowiłem go sprawdzić, oczywiście. Niestety dość szybko przestał strzelać. Stwierdziłem więc że to wina baterii i wstawiłem ją do ładowania. Po czasie około 12 godzin postanowiłem znowu postrzelać i
×
×
  • Create New...