Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Skrico

Użytkownik
  • Content Count

    153
  • Joined

  • Last visited

  1. W imieniu Kraken Group dziękuję wszystkim za grę oraz organizatorowi za włożoną pracę! AAR oddziału 'Warty' oczami Kraken Group poniżej. U nas nie mianowano głównego dowódcy jednostki, różnice w realizacji zadań itp skutkowały iż decyzje podejmowane były szybką i demokratyczną drogą (Trochę jak w związku z rozsądku ;D). O respie rozpisywać się nie będę, więc w kilku słowach - uważam, że Rosjanie mogli skorzystać byśmy wszyscy razem przez kolejne 27h mogli się cieszyć grą czerpiąc maximum ze scenariusza i wkładu orga. AAR "WARTA" Kraken Group
  2. Wielkie dzięki za odpowiedzi :icon_wink: Zgadza się, RATS faktycznie jest niewiele droższy i posiada więcej komórek - Dziwiło mnie, ze podkład ma ich tak 'niewiele', jednak wciąż wystarczająco dla wszystkich noszonych przeze mnie ładownic. Musiałem szybko zdecydować się na zakup i wybór padł na TCP jeszcze zanim udzieliliście odpowiedzi. W tym momencie zastanowiłbym się ponownie, ale już za późno. Mam nadzieję, że cierpieć nie będę i nie przyjdzie mi płacić dyskomfortem za mój pośpiech :) @Dustok dzięki za wasza recke! czytałem nieraz :icon_razz2:
  3. Witam, Rozmyślam między Podkładem TCP od Praszki a Pasem Górskim z Lublinca - Do współpracy lecą czteropunktowe szelki. Set użytkowany będzie z dużym obciążeniem plus plecak 55l Reindeer - częściowo oparty o chlebak. Obecnie użytkuję pas od Condora, mimo iż wygodny jakoś nie wzbudza mojego zaufania w wyprawach na 36h. Co polecacie, która z wymienionych konstrukcji jest wygodniejsza względem drugiej? Wcześniej nie miałem styczności z podobnym podkładem / pasem. Pasy nieprofilowane jak PT3 oraz PT4 odpadają, RATS ciut za drogi (chyba, że ktoś mnie nawróci). Dzięki!
  4. Kontrakty są bardzo trudne do zdobycia. O ile mi wiadomo, to ciężko po służbie jest je wynieść, gdyż żołnierze rozliczają się ze wszystkiego i za braki są nakładane bardzo wysokie kary (nie tylko pieniężne). A rzeczy, które normalnie powinny iść na demobil są przez Szwedzką Armię niszczone. Tak więc w ręce cywilów wpadają jedynie ochłapy, które -tak jak już moi przedmówcy napisali- można zdobyć na allegro czy ebay-u. By je zdobyć trzeba mieć nielada farta, gdyż nie dość że są to bardzo rzadkie produkty to i chętnych są tysiące(ciekawe jak z ceną? ;p). W Polsce można nabyć: Górną kopię m
  5. Kierowałem się recenzją zamieszczoną na forum wmasg-u ;-) wiele osób potwierdziło dobry rozruch na m120 przy 8.4V (nawet chińskich). http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=46490 Ale masz rację, sam rozważałem kupno 9.6 i mnie przekonałeś. Jeszcze jedna sprawa dotycząca okablowania. Jeżeli kupię niskooporowe kable w elektryku, to czy ich sama wymiana będzie wystarczająca? czy wymianie również powinny ulec jakieś blaszki, styki? Chyba rozsądna będzie zmiana teamtu, kolejnego zakładać nie będę, a ten niech się toczy. Proszę Moderatora o zmianę tematu na "Gearbox v2 o osi
  6. Wielkie dzięki, zwłaszcza za sprecyzowane informacje dotyczące poszczególnych części. Jeżeli jeszcze ktoś rozwinie ten wątek to z przyjemnością przeczytam. Czy silnik ICSa 3000, przy sprężynie m120 jest dobrym wyborem? czy może radzicie coś innego? oraz czy przy zastosowaniu go, nadal konieczna będzie wymiana aku na mocniejszy? Zwiększenie ROFu nie interesuje mnie aż tak bardzo. Dodam, że mam jeszcze sprężynę m120s Systemy. Czy istnieje duże prawdopodobieństwo styrania się stock-owych zębatek? Edit/// Czytając recenzję tego silnika, dowiedziałem się że jest on w stanie naciągnąć moc
  7. Witam, Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem kompletnego GearBoxa V2 Systemy, bądź firmy ICS: Systema- http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1709 ICS - http://www.madonion.eu/Kompletny_gearbox_v2_p296.html W Systemie wymienię sprężynę na m120-m130, dlatego też kusi mnie zakup tego najmocniejszego modelu, dzięki któremu mam nadzieję bawić się i cieszyć zakupem nieco dłużej. Do GB ICSa i tak będę musiał zakupić silnik. Prawdopodobnie padnie na ICS Turbo 3000, przez co cena zestawu wzrośnie do kwoty ok. 700zł. Jestem bardzo ciekaw opinii użytkowników obu gearboxów, z
  8. @Wukasz Wielkie dzięki za informacje. FLC by była doskonała, gdyby miała plecy. Z miwo to tylko na modułowe rzucałem okiem, bo te ładownice szyte na stałe średnio mi leżą, gdyż spokojnie przestrzeń mogę wypełnić własnym posiadanym już oporządzeniem :'D Może bardziej sprecyzuję co mam na myśli. Moja emka ma trudny okres i fundusze na kamze są ograniczone, dlatego też jestem ciekaw jakichkolwiek informacji na podane wcześniej tańsze produkty (Australijski Vest ma najniższy u mnie priorytet). Oczywiście, jeżeli pod względem jakościowym nie są wybitne, to trochę odłożę i wezmę jakąś z miwo. D
  9. Witam, Przerobiłem cały ten temat i nie znalazłem interesujących mnie informacji. Jeżeli jednak coś przeoczyłem, to bijta ile wlezie bo ja ból lubię :-F Od dłuższego czasu zastanawiam się nad dwiema kamzami do zielonej: 1) To ta sama kamizelka modułowa, jednak serwowana przez 3 różne sklepy. W miarę możliwości jeżeli ktoś miał z nimi do czynienia, to bym prosił o informacje, która z nich jest najlepsza jakościowo. A) http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...products_id=815 B) http://rangershop.pl/product-pol-114623786...icami-OLIV.html C) http://www.madonion.eu/Kamizelka_t
  10. Widzę, że coraz więcej ludzi pyta się o materiał filmowy :'D muszę was jednak rozczarować i pozbawić niestety wszelkiej nadziei. Filmu z mojej strony nie będzie gdyż: -Nie uzgadniałem wcześniej nic na ten temat z organizatorami i nie chciałem wchodzić w paradę z usatlonymi zasadami. -kolejnym i chyba najważniejszym czynnikiem było to, że spotakłem się ze słowami krytyki od niektórych graczy, przez co grzecznie chowałem rejestrator obrazu :'D -grałem jako normalny zawodnik, co utrudniało dostanie się w niektóre miejsca (ten grad kul w biednego camermana ;p ) -i ostatnie, muszę dokupić kole
×
×
  • Create New...