Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

szczupe

Użytkownik
  • Content Count

    341
  • Joined

  • Last visited

  1. Czy ta pasta polerska może być taka jakiej używa się w lakiernictwie samochodowym? :zastanawia:
  2. A ja zrobił bym jeszcze krok dalej i wymienił od razu przewody na modelarskie... :wink:
  3. A mógł by szanowny Pan opisać mi "łopatologicznie' co i jak mam zrobić? :icon_biggrin: "...wymieniłem tłok na jakiś ludzki." - coś nie tak z tłokami Guardera?
  4. XYT wyciągnięte z repliki JG. Zębatkę tłokową dokładnie sobie obejrzałem i niczego niepokojącego się nie dopatrzyłem...
  5. Tłoki których to dotyczy to kolejno: 1) Madbull z połową metalowych zębów - ta pierwsza, mniej awaryjna seria 2) czarny tłok Guardera
  6. Przy przeglądzie jednej z replik zauważyłem, że pierwszy (licząc od głowicy) ząb tłoka jest dość mocno wytarty przez ześlizgującą się z niego zębatkę... Podejrzewam, że przyczyna problemu może tkwić w zastosowaniu podwójnego łożyskowania ale może ktoś ma jakiś inny pomysł? Rezygnując z jednego łożyska lepiej jest aby zostało ono na prowadnicy czy na głowicy tłoka?
  7. A czy przez przypadek zwalnianie AR na napiętej sprężynie nie doprowadzi do uszkodzenia zębatek lub/i tłoka?
  8. A mógł byś trochę bardziej dokładnie opisać czym objawia się ta awaria? Czy przy naciśnięciu na spust słychać jak pracuje silnik czy tylko "tykanie" jak gdyby coś go blokowało?
  9. Jeżeli chcesz kupić jakąś w miarę dobrą ładowarkę to przygotuj się na wydatek rzędu 200zł. Od siebie mogę polecić iMaxB6 której używam od ponad roku i nigdy mnie jeszcze nie zawiodła. Jeśli zdecydujesz się ładować pakiet Li-po zwykłą, tanią shit-ładowarką to radzę przez cały proces ładowania czuwać nad pakietem z kocem gaśniczym w garści. Dlaczego? -->
  10. Ja osobiście wziął bym jakiś pakiet o napięciu 7,4V chociaż przyznam że nie jestem fanem "laserowego" ROFa. Nie wiem jaki silnik siedzi w tym Twoim PJ i jakiego masz springa ale sądzę że jest to jakaś chińska 125. Pamiętaj że zbyt duże napięcie zastosowane do stosunkowo miękkiej sprężyny nie jest zdrowe dla części GB i może doprowadzić np. do zerwania tłoka. http://www.nastik.pl/dualsky-1700mah-30c5c-p-3033.html Ja na podobnym pakiecie do tego (up), SP130 Guardera, silniku G&P120 i przewodach modelarskich mam ROFa którego chętnie bym troszkę zmniejszył :icon_biggrin:
  11. http://azteko.pl/pin-kolby-g36-p-165.html Dziękuję, dobranoc!
  12. Panowie, czy któryś z Was próbował tak przerobić stocowego boxa aby podawał kulki przy naciśnięciu na spust? Jeśli tak to czy mógł bym prosić o jakiś opis lub schemat jak to zrobić... Wstawiłem głowicę tłoka CA oraz doszczelniłem cały układ i sound control boxa przestał reagować na "pełne" strzały tj. podkręca jedynie kiedy w komorze nie ma kulki. Ps. Czy boxy Classica (te mniejsze) nie miewają takich problemów przy głowicach Systemy/CA?
  13. Nie jestem pewien czy dobrze widzę ale chyba troszkę masz zasyfiony ten mechanizm. Poza tym z pewnością nie zaszkodzi też jeśli napiszesz o jakiej produkcji box się rozchodzi...
  14. szczupe

    G36 [JG]

    Panowie, czy ktoś używał już mid-capów Aresa dostępnych na specshopie? Są w ogóle jakieś sensowne midy do Giety? Te produkcji MAGa niestety kiepsko pasują do gniazda JG.
  15. Sprawa wygląda następująco: Posiadam cztery sztuki łożysk ślizgowych i dwie kulkowych i zastanawiam się na którą zębatkę umieścić kulki... Wydaje mi się że najlepiej dać je na zębatkę silnikową - czy słusznie?
×
×
  • Create New...