szczupe
Użytkownik-
Content Count
341 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
1,391 profile views
-
Zcieranie pierwszego, metalowego zęba tłoka - przyczyna?
szczupe replied to szczupe's topic in Ogólne techniczne
Czy ta pasta polerska może być taka jakiej używa się w lakiernictwie samochodowym? :zastanawia: -
A ja zrobił bym jeszcze krok dalej i wymienił od razu przewody na modelarskie... :wink:
-
Zcieranie pierwszego, metalowego zęba tłoka - przyczyna?
szczupe replied to szczupe's topic in Ogólne techniczne
A mógł by szanowny Pan opisać mi "łopatologicznie' co i jak mam zrobić? :icon_biggrin: "...wymieniłem tłok na jakiś ludzki." - coś nie tak z tłokami Guardera? -
Zcieranie pierwszego, metalowego zęba tłoka - przyczyna?
szczupe replied to szczupe's topic in Ogólne techniczne
XYT wyciągnięte z repliki JG. Zębatkę tłokową dokładnie sobie obejrzałem i niczego niepokojącego się nie dopatrzyłem... -
Zcieranie pierwszego, metalowego zęba tłoka - przyczyna?
szczupe replied to szczupe's topic in Ogólne techniczne
Tłoki których to dotyczy to kolejno: 1) Madbull z połową metalowych zębów - ta pierwsza, mniej awaryjna seria 2) czarny tłok Guardera -
Zcieranie pierwszego, metalowego zęba tłoka - przyczyna?
szczupe posted a topic in Ogólne techniczne
Przy przeglądzie jednej z replik zauważyłem, że pierwszy (licząc od głowicy) ząb tłoka jest dość mocno wytarty przez ześlizgującą się z niego zębatkę... Podejrzewam, że przyczyna problemu może tkwić w zastosowaniu podwójnego łożyskowania ale może ktoś ma jakiś inny pomysł? Rezygnując z jednego łożyska lepiej jest aby zostało ono na prowadnicy czy na głowicy tłoka? -
A czy przez przypadek zwalnianie AR na napiętej sprężynie nie doprowadzi do uszkodzenia zębatek lub/i tłoka?
-
A mógł byś trochę bardziej dokładnie opisać czym objawia się ta awaria? Czy przy naciśnięciu na spust słychać jak pracuje silnik czy tylko "tykanie" jak gdyby coś go blokowało?
-
Jeżeli chcesz kupić jakąś w miarę dobrą ładowarkę to przygotuj się na wydatek rzędu 200zł. Od siebie mogę polecić iMaxB6 której używam od ponad roku i nigdy mnie jeszcze nie zawiodła. Jeśli zdecydujesz się ładować pakiet Li-po zwykłą, tanią shit-ładowarką to radzę przez cały proces ładowania czuwać nad pakietem z kocem gaśniczym w garści. Dlaczego? -->
-
Ja osobiście wziął bym jakiś pakiet o napięciu 7,4V chociaż przyznam że nie jestem fanem "laserowego" ROFa. Nie wiem jaki silnik siedzi w tym Twoim PJ i jakiego masz springa ale sądzę że jest to jakaś chińska 125. Pamiętaj że zbyt duże napięcie zastosowane do stosunkowo miękkiej sprężyny nie jest zdrowe dla części GB i może doprowadzić np. do zerwania tłoka. http://www.nastik.pl/dualsky-1700mah-30c5c-p-3033.html Ja na podobnym pakiecie do tego (up), SP130 Guardera, silniku G&P120 i przewodach modelarskich mam ROFa którego chętnie bym troszkę zmniejszył :icon_biggrin:
-
http://azteko.pl/pin-kolby-g36-p-165.html Dziękuję, dobranoc!
-
Panowie, czy któryś z Was próbował tak przerobić stocowego boxa aby podawał kulki przy naciśnięciu na spust? Jeśli tak to czy mógł bym prosić o jakiś opis lub schemat jak to zrobić... Wstawiłem głowicę tłoka CA oraz doszczelniłem cały układ i sound control boxa przestał reagować na "pełne" strzały tj. podkręca jedynie kiedy w komorze nie ma kulki. Ps. Czy boxy Classica (te mniejsze) nie miewają takich problemów przy głowicach Systemy/CA?
-
Nie jestem pewien czy dobrze widzę ale chyba troszkę masz zasyfiony ten mechanizm. Poza tym z pewnością nie zaszkodzi też jeśli napiszesz o jakiej produkcji box się rozchodzi...
-
Panowie, czy ktoś używał już mid-capów Aresa dostępnych na specshopie? Są w ogóle jakieś sensowne midy do Giety? Te produkcji MAGa niestety kiepsko pasują do gniazda JG.
-
Sprawa wygląda następująco: Posiadam cztery sztuki łożysk ślizgowych i dwie kulkowych i zastanawiam się na którą zębatkę umieścić kulki... Wydaje mi się że najlepiej dać je na zębatkę silnikową - czy słusznie?