Sebi_S
Użytkownik-
Content Count
195 -
Joined
-
Last visited
-
Jesli tak jest jak pisze Viamortis ( bo z borkami DF nie miałem do czynienia) nikt ich nie chce montować :mrgreen: to juz wogóle jakaś paranoja z tym produktem jest.
-
Wymiana samej głowicy tłoka nic nie da ponieważ głowica cylindra którą posiadasz nie jest przystosowana do planowanej przez ciebie głowicy stożkowej. Także jeszcze raz przeczytaj uważnie mojego poprzedniego posta i wybierz opytymalne dla ciebie rozwiazanie.
-
Tak jak wyżej kolega napisał płaska metalowa głowica czy to w borku czy w standardowym układzie to zabójca szkieletów. Moja rada to albo kupisz powiększoną (bore up) stożkową głowice tłoka i cylindra (co nie bedzie tanie) albo kupisz borka od Guardera lub Systemy lub tańsza alternatywa od Elementa ale ja osobiście sraciłem jakis czas temu zaufanie do Elementa. Inna opcja kupujesz zestaw głowic tzw. wyciszonych (stożkowych) od PJ , koszt około 90zł Co do szkieletu , szukaj jakiegoś JG nalepiej z ostatnich generacji lub coś markowego na G&P (bardzo wytrzymałe szkielety) Ja m
-
Po ostanich przygodach z tłokiem MadBulla , po poradach kolegów z forum zakupiłem czarnego Guardera na SP150 poleciało około 1000sztuk kompozytu i po sprawdzeniu jak się czuje nie widać żeby miał jakiekolwiek objawy pracy (jak nówka) wiem że to żaden przebieg ale pokładam wielkie nadzieje w tym tloku :mrgreen: 79zł to znośna cena a z zagranicznych opisów wyczytałem że radzi se nawet z sprężyną M160. A co do tłoka z metal szczęką tak jak napisał Viamortis może się skończyć posypaniem zębów.
-
Na moje oko to ewidentne złe spasowanie pozycji tłoka z zebatką tłokową ( to co pisałem partoczysz składanie) zębatka tłokowa nieprawidłowo zazębia się z pierwszym zębem tłoka. Ja to reguluje podkładkami pod głowicą tłoka(niestety nieraz tak trzeba) Lub (ale to tylko przypuszczenie) zatrzask przeciwpowrotny nie działa i zębatki się cofają (ale to małoprawdopodobne)
-
Że ładowarka pokazuje 8,4V to wszystko jest OK, moje lipo 11,1V ładuje sie do 12,6V, NiMh 9,6V ładuje sie do 12,2V. Co do tłoka to coś partoczysz przy składaniu, 2 dobre tłoki tak se lecą prawie że bez powodu? Niemożliwe. Jak pisałem mój tłok G&P przepchał ogrom kompozytu na róznych mocnych sprężynach i nadal ma sie dobrze, u kolegi po montażu żółty CA ciągnie SP140 na full auto, tłok PJ to już nie pamiętam ile przewalił kopozytu.
-
Za podobne pięniądze można kupić używane kontrakty(w bardzo dobrym stanie) które na 100% są lepsze o tego chińskiego badziewia, mam kontrakty jak i reszta naszego teamu i wszyscy chwalą :uśmiech:
-
To fakt za duże napięcie potrafi zabić i tłok i zębatki :mrgreen: Chociaz jak pisałem u mnie tłok biały G&P przyżył dużo i to na 8,4V 9,6V i nawet lipo 11,1V
-
Jakoś u mnie ten ,,syf" (biały tłok G&P) jak go nazwałeś przemielił na stocku jakieś kilka kilo kompozytu, pózniej SP120 5 kilogramów , na SP130 jakieś 2 kilko i załapał sie na SP140 i teraz lata nadal w składaku na chińskiej M120 i ma się dobrze :uśmiech:
-
Kable 25mm toż to lina holownicza :mrgreen:
-
Panowie, po rozłożeniu Gearboxa ,sprawdzeniu wszytkiego jeszcze raz skróciłem o jeden zwój sprężynkę od popychacza( jest teraz ciut mocniejsza) wszystko lata jak pownno ,kulki od pierwszej załadowanej do komory lecą z pełną mocą :mrgreen: Nie odpowiem czy to było przyczyną na 100% ale napewno nie zaszkodziło (miałem tak juz kiedyś że dysza była dośc mocno spasowana do głowicy cylindra) i popychacz z dyszą nie nadążał się cofnąc jak tłok już tłoczył powietrze do lufy, ale dziękuje za zainteresowanie tematem ;-)
-
Nie wiem co jest z ośkami środkowych zębatek G&P (bo w nich właśnie pękają ośki) ale to nie jest jeden przypadek, na tym forum czytałem juz chyba conajmniej o kilku.
-
Nie napisałem kolega amator serwisant, tylko miałem na mysli profesjonalne usługi serwisowe u jakiegoś kolegi to może zrobi coś troche taniej :mrgreen:
-
Dobrze powiedziane, nie ma tanich i dobrych serwisów :mrgreen: tanio i dobrze to jedynie dobry kolega serwisant może ci naprawić .