- 
				Content Count37
- 
				Joined
- 
				Last visited
- 
	  WE Browning Hi-Power M1935krzysieks replied to Tuksiak's topic in Pistolety, rewolwery i pistolety maszynowe Replikę którą posiadam nie ma HU, albo nie działa lub nie zauważyłem żeby działał. Po około 7 miesiącach ostrego użytkowania wypadła mi lufa z mechanizmu, śrubka która ją trzyma po prostu się wytarła. Zakleiłem klejem epoxydowym i trzyma się. Odpadła a właściwie wysunęła się u mnie muszka, (warto ją przykleić). Nie wiem jak w innych modelach, ale u mnie nie da rady wystrzelić więcej jak 15 kulek na jednym napełnieniu magazynka. Stosowałem różne gazy jak i sposoby ich napełniania, ale i tak nie wystrzeliłem więcej jak 15 razy.
- 
	Można spróbować jeszcze przeszlifować ten plastik.
- 
	Wyreguluj zębatki selektora, i sprawdź czy kable po włożeniu do korpusu nie blokują mechanizmu selektora.
- 
	Co do pinu najtaniej i najszybciej dopasujesz np z gwoździa (papniaka), przytniesz doszlifujesz i wbić z klejem, silikonem. Pod śrubkę możesz jeszcze dać niewielką podkładkę sprężyjącą i dokręcić z klejem do śrub.
- 
	Jak kolega radzi, zamiast wkładać go jednak do obudowy obklej go taśmą izolacyjną.
- 
	Sprawdź na początek stan mechanizmu hop-up, co do trybu ognia może być już wyrobiony selektor ognia.
- 
	Coś na pewno będzie trzeba doszlifować, przypiłować, spasować. Taki to już urok części wykonywanych seryjnie.
- 
	Te modele CYMY mają stockowo zamontowane sprężyny m90.
- 
	Przyczyny awari -uszkodzone okablowanie -zabrudzone/uszkodzone styki -zabrudzony komutator w silniczku, i/lub wytarte szczotki -źle spodkładtkowane zębatki -Gear Box jest zbyt mocno skręcony i/lub zbyt sztywno wpasowany w korpus.
- 
	Mogłeś wyszarpać lufe z komory po uderzeniu w framuge. Wymontuj komore i lufe skontroluj stan, ewentualnie wymień uszkodzone czesci na sprawne.
- 
	Stockowo w CM031B jest 395mm lufa, 410mm można wstawić bez zmiany tłumika płomienia.,
- 
	Wyrobiła się albo ta tulejka z znalu z nacięciami pod śrubą, lub dźwignia selektora ognia w miejscu łączenia. Ewentualnie obie te częsci, Zdemontuj je i spasuj czy nie mają luzów w czasie ruchu.
- 
	Witam troche odświerze. Miałem podobny problem w GB v3 CYMY, problem był w złym podkładkowaniu zębatek, tzn w pewnym momencie poprostu zębatka ześlizgneła się w czasie obrotu.
- 
	Mechanizm języka spustowego mógł wyślizgnąć się z przerywacza, przy naciskaniu języka spustowego słychać wtedy takie charakterystyczne klekotanie.
- 
	Co do zacinek w magach P&J, jeśli zdażają się nagminnie konieczne będzie ich rozebranie i przyszlifowanie środka papierem ściernym.
 
			 
	