Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SaintPierre

Użytkownik
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

  1. G36C JG awaryjność: 0; podatność na modyfikacje: 100%. Mam dwie i się ich trzymam. RK Boyi nie znam ale ponoć też dobre.
  2. 1. To, że stock'owa komora nie podkręca prawidłowo to: a) jest źle złożona b) dystanser jest zły c) gumka jest zła lub zużyta 2. Co do pytania o komory to http://forum.wmasg.pl/topic/152658-komora-hu-airosftpro-do-g36-pytanie/ i https://gunfire.pl/product-pol-1152208999-Komora-hop-up-CNC-do-replik-typu-G36.html ale nie mam, nie testowałem, u mnie działają stock'i
  3. Kiedyś z tych budżetowych to pancerne były Guardery (kumpel miał to złożone z guarder sp 130 i dawał radę). JG ale 6mm poskładałem 2 sztuki z shs m120 i od 2015/2016 nic się nie dzieje. Jak nie boisz się eksperymentów to można zaryzykować APS hybrydę, łatwiej będzie poskładać i w zestawie są już łożyska (osobiście nie znam tych szkieletów - nie składałem, nie strzelałem).
  4. Z tych dwóch to JG. Tylko, że to JG to taki niby 'NAM ale jak Ci to nie przeszkadza to miłego strzelania.
  5. SaintPierre

    Nowy

    O siebie dodam, że mógłbyś zainteresować się także nabyciem maski-drucianki do ochrony twarzy a przede wszystkim zębów. Koszt maski ver. 1 to jakieś 20-30 pln. W kwestii okularów korekcyjnych i ochrony oczu. Sam noszę okulary na co dzień. Od zeszłego roku na strzelanki zakładam jednak szkła kontaktowe i szczerze powiem, że znacznie podnoszą one komfort zabawy, jednak wiadomo iż nie wszyscy dają radę używać 'kontaktów'. Jeśli Twoje oczy tolerują soczewki to polecam to rozwiązanie. W kwestii gogli, to np revision'y (mam) są słabo kompatybilne z moimi okularami (3 różne oprawki), jednak same
  6. Temat od strony technicznej wyczerpał Nath. Dodam tylko, że jeśli używasz maski (np stalkera) to wg mnie, zamiana mało praktyczna.
  7. Odkopię troszkę temat i przyłączę się do pytania @rava. Zwłaszcza interesują mnie opinie, jak ta komora działa z replikami JG.
  8. Sprawdź od razu gniazdo magazynka czy kanał podający kulki do komory czymś się zapchał.
  9. http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_215_128_158&products_id=3422&name=CA_-_Popychacz_dyszy_do_G36
  10. @hubi Moim zdanie jak nie chcesz robić nowej elektryki tylko zostawić stock to wstaw bezpiecznik 20A. Sprawdź tylko to o czym pisałem czyli koszulki termokurczliwe na kablach przy kostce stykowej czy są dobrze założone (aby to sprawdzić zdejmij zaczep maga). Jeżeli zaś planujesz robić elektrykę to sam zadecydujesz czy montować bezpiecznik czy nie.
  11. @wiciok - 'a) skąd to zwarcie niby ma się wziąć (szczególnie w giecie z V.3 i plastikowym korpusem)' O zwarcie w giecie od JG wcale nie trudno. Chińskie łapki czasem źle wyizolują kable przy kostce stykowej, które mogą stykać się ze szkieletem gb (u mnie mimo, że bezpiecznik zadziałał batka i tak oberwała swoje) Lepsze od wg mnie od gniazda do bezpiecznika samochodowego są konektory/wsuwki żeńskie o odpowiednim rozmiarze coś koło 5-6mm można zastosować proste lub te pod kątem 90o, ale to już wedle uznania.
  12. Cylinder to marność nad marnościami i faktycznie podchodzi pod bu. Prawdziwa masakra to dysza, która ma jakąś niestandardową średnicę zew (mniejszą od tych proponowanych w sklepach do m4/16). U mnie i nie tylko, bez szlifowania dysza zacinała się w komorze hu ale może te nowsze PJ już nie mają tego problemu, te repy o których piszę były z 2010 r. (szkielety pękały w latach 2010-2012) Kolejne pytania w istniejącym temacie o tej replice. S1
  13. A co ma dać ten tunnig na tych częściach? Kumpel w końcu wsadził szkielet Guardera i jakoś to się trzymało ale czy trzyma nadal nie wiem.
  14. Zębatki powinny wytrzymać, ale szkielet raczej pęknie (kumpel na tej sprężynie połamał dwa A&K aka PJ). Sam wymieniałem dwa takie szkielety w dwóch replikach, które miały stockowe sprężyny (modele M4 cqb PJ) ale zębatki jak sztuka nówki.
  15. @Emcet będą jaja jak Login to kupi @Login faktycznie jesteś leń, ale dzisiaj mam dobry dzień więc: 1. G36C mają lufy 247 mm jakieś tam +/- mm. 2. Wszystko zależy o ile chcesz przedłużyć np lufa 300mm to 300-247=53 ergo potrzebny Ci tłumik dźwięku dłuższy niż 53mm np coś z serii stubby (czy jak to się pisze) itd. 3. Moim zdaniem wystarczy zmienić lufę stockową na preckę 247mm i już będzie dobrze. 4. Przy długich lufach będzie trzeba pomyśleć o zmianie cylindra.
×
×
  • Create New...