Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Matt141

Użytkownik
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

  1. W gearboxie poszedł szkielet, z przodu- dokładnie na przedłużeniu końcowej linii cylindra, gdzie brak jest górnego wzmocnienia poza tą rachityczną blaszką. Cała reszta się trzyma, bebechy się nie pomieliły strasznie (na szczęście). W body to strzeliło mi zapięcie bączka- ta mała dźwigienka trzymająca obejmę okładzin na przedzie w miejscu i listwa szczerbiny. A co do wybierania kulek- podejrzewam, że dokładnie tak, jak u Ciebie. Rzucam zdjęcie, z jakim posłałem go na gwarancję (oj, dawno to było) klik Trochę kazali czekać, ale profesjonalnie naprawione. Jak dotąd działa w porządku, ale
  2. Miałem ten sam problem. Replika musiała przejść serwisowe zagraniczne wojaże, gdzie po miesiącu to naprawili. Przed wyciągnięciem magazynka trzeba zawsze mieć pewność, ze w tulei nie ma kulki. Dzisiaj, o godzinie 20:34 stwierdzono zgon SWD poprzez pęknięcie szkieletu. Do tego doszły pewne problemy z elektryką, ale nie mają one większego znaczenia przy obecnym stanie skorupy. Zastanawiam się teraz, czy sprzedać go na części, czy kupować nowy gearbox/szkielet. Jeżeli ktoś ma zamiar sprowadzać gb również, lub inne części, to niech da mi znać. Dołączę się, zawsze taniej przy kosztach transportu
  3. Mam to cudeńko od trzech dni. Z osobistą zgrozą przyjąłem tą replikę z kolbą pomalowaną brązową farbą, w odcieniu okładek. Może mam zwichrowane gusta, ale nie pasuje mi to absolutnie. Kolor jednolity, farba jak do framug. Wżarła się dość solidnie, więc dawnego charakteru drewna nie zachowam. Nadałem mu jak na razie nowy charakter, który dzięki wypełnieniu tamtą farbą naturalnych słojów wygląda wyjątkowo "sklejkowo". Naturalne rysy nadają tylko charakteru, więc głupotą byłoby z nimi walczyć. Suwadło przemalowałem na czarno, do tego zmieniłem warstwy tłumiące na końcu tłumika, dalej kosmetyka, o
  4. Panie Szmerglu, przekaż moje serdeczne gratulacje dla DrFreemana. Wygląda na to, że jego WSS przebył długą drogę na Dolny Śląsk, przeszedł przez kilku kolejnych właścicieli by trafić po wielu przygodach do mnie. Wspaniałym uczuciem jest poznać ludzi, którzy stali za tym projektem. Teraz ja próbuję odrestaurować ten karabin, ponieważ przeszedł bardzo wiele, i to nie zawsze pozytywnego. Pozdrowienia Matt
  5. Podstawowy tuning dokonany. Do SWD wstawiono głowicę cylindra v.7 Ultimate st. CA, tłok SHS z pełnym metalowym uzębieniem, sprężynę M150, z poprzednich wstawek do gb została głowica tłoka CA. Zębatki zostawiłem, podobnie silnik (nim wymienię go na wydajniejszy). Ostały się też cylinder i dysza, jako że z bore-upem jeszcze nie kombinowałem. Obecnie śmiga na lufce Promyka. Na tych częściach dość stabilne 535 fps Na obecną chwilę bez większych problemów, pojawiły się tylko drobne z silnikiem. Szkielet trzyma. Jedyny problem poza gb oczekujący rozwiązania to double feed na wszystkich gumkach (
  6. Dobra, pora przejść od słów do czynów, mianowicie konkretnych planów tuningu. Tak jak pisałem- dobre wieści o wytrzymałości szkieletu na sp. m170, ale ja celuję raczej w m150/160 max. Mam już zarysy co pójdzie wprzód do wymiany, właściwie jak zwykle prawie wszystko. Gallain, powiedz mi z własnego oglądu- jak oceniasz zębatki w stocku SWD? Wyglądają, jakby miały ochotę się zetrzeć szybko przy takiej sprężynce? No i z czystej ciekawości- jak byś zrobił gb do m150, a jak do swojego planowanego m170?
  7. To ciekawe wieści, zwłaszcza o wytrzymałości szkieletu. Jestem jednak ciekaw, skąd te informacje pochodzą- sprawdzone empirycznie, na podstawie testów, doświadczeń innych użytkowników, lub może dane zaczerpnięte z innych źródeł? Trochę mi jednak ulżyło, i klarowności nabiera plan poważniejszego tuningu. Sprawdzałem SWD pod kątem nieszczelności i innych problemów- wszystko jest więcej niż w porządku. Zastanawia mnie natomiast inna kwestia- lufa 650 mm była przełożona z SR-ki, która miała v.2 long i bore, więc miało to rację bytu. Do tej pory otwarta jest dla mnie kwestia kompatybilności c
  8. Na zagranicznych: -http://www.airsoftextreme.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=443_444_499&products_id=5041 -http://www.scopeandlaser.com/index.php?p=6&id=7377&lang=en&msg=Session%20Expiried!&s= W Polsce tak jak pisałem, nie zauważyłem tego nigdzie, zresztą nie widzę sensu ani potrzeby w tym zestawie. Co do bore'a to pokombinuję z Twoim patentem, jeżeli żadna sensowna alternatywa się nie pojawi (czego się nie spodziewam). Edit: Tak, to właśnie to.
  9. Irytujące, że sprawa bore do SWD jest traktowana przez CA po macoszemu. Wydali zestaw ftk, ale "zapomnieli" o zestawie jakościowym. Jak się ma ta rzecz do bore-up do CA25? Nie będzie pasowała głowica, a dysza przy okazji?
  10. Wynik rzeczywiście nie jest powalający, ale nie jest też wynaturzony. Gdybym miał podejrzewać nieszczelność, to typowałbym miejsce przyłączenia komory, ale rozrzut fps-ów na to nie wskazuje. Wynik zawsze mógłbym również zrzucić na niepewne chrono, bo niestety nie mam najlepszych możliwości na mierzenie fps- ale w to wątpię. W nadchodzącym miesiącu będę nad Dragunowem pracował, i wtedy na pewno dobrze go przechronuję. Na dzień dzisiejszy mogę go przejrzeć w kierunku nieszczelności w newralgicznych miejscach ;]
  11. 1. Na 0,2g wychodzi w miarę stabilne 480 fps. 2. Zastosowałem jedyną, którą miałem pod ręką- aluminiową CA. Chciałem też przy okazji sprawdzić, jak się będzie głowica cylindra trzymać, i o dziwo wciąż działa. Tak czy siak, w Lipcu czeka go zastrzyk nowych części, w tym wszystkiego co wymieniłeś. Tłok jak dotąd trzyma się mocno, ale wymiana również go czeka. W internecie oferowany jest zestaw FTK do CA- sprężyna m160, silnik i zębatki HT, metalową głowicę tłoka i prowadnicę sprężyny. W Polsce niedostępny. Będę kompletował na bieżąco. Poza tym obawiałbym się tak silnej sprężyny montować,
  12. Replikę posiadam już dłuższy czas, od kiedy pojawiła się w ofercie specshopu. Nie przerabiałem jej na replikę stricte snajperską, nie wymieniałem również bardzo wielu części, więc mogę trochę powiedzieć o stocku. Z wymienionych rzeczy- zamontowana jest w nim sprężyna m140- wariant bezpieczeństwa. W gb zmieniona została tylko głowica tłoka- bardzo niepewny element. Do tego preclufa Mb BP II 6,03- 650mm i gumka Madbull Shark. Bateria LiPo 11,1V. Wystarcza na nią spokojnie miejsca, wystarczy go nawet na standardowy bezpiecznik (kwestia odpowiedniego umieszczenia). Ze zwykłych baterii wejdzie t
  13. To raczej na odwrót, odzywa się wzmocnione stanowisko km-u, a snajper precyzyjnym ogniem pod osłoną ognia maszynowego wykonuje swoją powinność.
×
×
  • Create New...