Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ziolo69

Użytkownik
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

  1. Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi. Poruszyliście kilka ciekawych kwestii. Te informacje z pewnością mi się przydadzą. :wink:
  2. W takim razie zostaje mi wymiana lufy i gumki oraz zrobienie teflon fixa. Reszta rzeczy, które wymieniłeś już dawno w emce siedzi, a i owe zabiegi były stosowane. Co do komory KA to mnie zaskoczyłeś. Sądziłem, że wszystkie komory robione są w określonym standardzie, tylko jakość wykonania będzie różna. Dobrze wiedzieć na przyszłość. PS. Z tymi FPS'ami to nie zrozumiałeś. Do 440 to ja chciałem emkę podkręcić. Teraz to prawie stock, oprócz elektroniki i kilku mniejszych poprawek.
  3. Kulki G&G to podstawa, tylko takich używam. :wink: W sumie rozwiałeś moje wątpliwości. Myślę, że temat może pójść 'at kosz'. Dzięki za rzeczową odpowiedź.
  4. Mam mały dylemat. Zastanawiam się nad tuningiem M16 od G&G, tak do około 430-440FPS. I tu pojawia się moje pytanie, czy warto wydawać kasę na BU, sprężynę, jej prowadnicę, tłok z głowicą itd.? Czy wzrost zasięgu i polepszenie skupienia będzie zauważalne? Czy może lepiej zainwestować w lufę Promyka, komorę KA i gumkę Systemy?
  5. Może mi ktoś napisać jak sprawują się te midy KA i jak jest z ich wytrzymałością. Krótkich midów MAGa ni widu ni słychu a KA wydaje się fajną alternatywą. http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5893
  6. A ja mam pytanie z innej beczki. Czy to normalne, że przy maksymalnej jasności podświetlenia celownika, przy słonecznej pogodzie punkt celowniczy jest słabo widoczny? Tzn. czerwień jest bardzo blada.
  7. Odgrzeję nieco kotleta. Mam kolejny problem. Otóż przedni chwyt zaczął ostatnio dość mocno "gibać się" na boki. Jest jakiś sposób na usztywnienie delta ring? Niby imitacja rury gazowej powinna trzymać go sztywno, ale niestety tak nie jest. Drut zwyczajnie przekręca się w otworze w body. Nawet przekręcenie go "kolankiem" do dołu nic nie daje. Jakieś rady? :/
  8. AnR jeśli twoja napinka ma wnieść do tematu coś konstruktywnego, to proszę Cię, przejdź do sedna póki jesteśmy młodzi. Temat powstał, aby rozwinąć dyskusję na temat ew. wykonania czegoś podobnego do V2 Fix Shocka i związanych z tym problemów. Szczerze, nie widzę sensu rozwijania dyskusji na temat kosztów wykonywania CZEGOKOLWIEK i spinania się o swoje poglądy. Jeśli komuś taki układ nie odpowiada, to prosiłbym ze swojej strony, aby nie dodawać kolejnych stron spamu tylko po to, żeby pokazać jak bezcelowy jest ten wątek. Ze swojej strony przepraszam za spam. W razie czego jest PW, ws
  9. Z tego co się orientuję to te dwie wypustki stykające się z body są amortyzowane twardymi sprężynami. [E]; W sumie nie zastanowiłem się jaki wpływ na korpus będzie miało przekazywanie energii z uderzającego tłoka. Faktycznie mogą być z tym wałki. :-F
  10. Spokojnie, pierwszą rzeczą jaką zrobiłem było zasięgnięcie informacji u producenta. ;) Zauważ, że są to tylko podstawowe wymiary. Nie podają tam chociażby wysokości elementu. W ostateczności sam coś wymodzę suwmiarką.
  11. Mam pytanie do osób posiadających V2 Fix Shock Transfer System. Chodzi mi dokładnie o to: http://www.v2fix.com/ Jako że koszt kupna i sprowadzenia owego wynalazku do Polski przyprawia o duszności, chciałbym prosić użytkowników tego cuda o przysługę. Otóż chciałbym aby jakiś miłosierny samarytanin zwymiarował mi tą kostkę. Mam możliwość wykonania czegoś podobnego z dużą dokładnością za dużo mniejsze pieniądze. To jak, pomożecie? :)
  12. ziolo69

    Jaki ACOG?

    Dobra, odgrzeję kotleta. Możecie mi podpowiedzieć który z tych kolimatorów jest najlepszy w stosunku cena/jakość: http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4888 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4763 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4653 lub jeśli jest taka możliwość zaproponować inny model o cenie nie przekraczającej 300zł. W grę nie wchodzą kopie ACOGa z powiększeniem.
  13. Miałem ten sam problem w G&G GR16A3 full metal. W moim przypadku przyczyną było zasyfienie lufy powłoką powstałą w wyniku delikatnego ścierania się kulek w lufie. Jechałem na Guarderach i problem zaczął się po ok +/- 2k kulek. Zwyczajnie przeczyściłem lufę wewnętrzną szmatką nasączoną silikonem, a później na sucho i bangla świetnie. Z kulkami G&G nie uświadczyłem tego problemu. W ogóle te kulki wydają się nieco odporniejsze na ścieranie. Polecam przeczyścić także hop-upa i gumkę.
  14. A czy po każdorazowej "przygodzie z deszczem" należy przesmarować części mechaniczne repliki? Pytam, bo wciąż mam gwarancję na GB i nie mogę go otwierać. :|
  15. Chciałbym zaopatrzyć się w kilka mid-cap'ów do emki G&G GR16A3. Może mi ktoś polecić jakieś mid'y do 40zł/szt?
×
×
  • Create New...