Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Trykulec

Użytkownik
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

  1. Ostatecznie zrobiłem tak: na maxa obniżyłem zębatkę silnikową, minimum odstępu od środkowej. Użyłem innego smaru - litowego, wcześniej był ŁT43. Luz na zębatkach jest minimalny, ledwo wyczuwalny. Od razu po złożeniu całego gb rof się zwiększył, zębatki pracują o wiele ciszej, słychać tylko silnik. Każda rada coś dała, wszystko co zostało zalecone - sprawdziłem. Dziękuję, temat do zamknięcia.
  2. A powinienem zostawić trochę luzu na zębatce silnikowej, żeby zębatka silnika nie była z nią za mocno ściśnięta? Co do luzu ogólnie na zębatkach po złożeniu gb, powinien oscylować w granicy 0,1 mm czy jak?
  3. nie wiem co to przerywacz, ale na pewno nie, ponieważ, gdy założę środkową oraz silnikową TYLKO! i pokręcę sobie wykałaczką to jest chrobotanie, założę tłokową i środkową, pokręcę - nie ma. A może to wszystko to wina po prostu ustawienia za wysoko/za nisko zębatki silnikowej do zębatki silnika?
  4. Test robie bez anti-reversala, zebatka tłokowa i środkowa kręcą się jeszcze z sekundę same po popchnięciu. Zębatka silnika jest w stanie dobrym, wcześniej takiego dźwięku nie było. Silnik regulowałem. Przy złożeniu całego gearboxa jest taki dźwięk jakby bateria była lekko rozładowana, wiecie jakby słaby rof. A o film to chodzi popychanie z silnikową i bez? Z silnikową będzie słychać chrobotanie, bez nie. Ogólnie patrząc na zęby to nie są one wyrobione.
  5. Podmieniałem już łożyska, tj. z np tłokowej dałem dla silnikowej. Chrobotanie wystąpiło dopiero po moim "podkładkowaniu", wcześniej było lepiej, nie posiadam żadnych innych zębatek. Może wina smaru? Chociaż żeby on był winny, to by inne chrobotały. Jeszcze takie coś, zostawiłem stare podkładki, do nich dodałem nowe, ale to chyba nie jest przyczyną bo sprawdzałem z silnikową wszystkie rodzaje podkładek jakie mam. Link normalny:
  6. Witam. Probem polega na tym, że zębatka silnikowa chrobocze podczas pracy z innymi zębatkami. Nieważne, czy napędza ją silnik, czy kręcę wykałaczką inne zębatki(silnik wtedy wyjęty). Zębatka tłokowa i środkowa kręcą się idealnie, zero tarcia, cichutkie(silnikowa wyjęta). Wyjmując zębatkę tłoka, zostawiając środkową i silnikową chrobotanie wciąż jest. Czyli to na 100% wina silnikowej. Odległości między zębatkami są na pewno dobre, robiłem już wiele prób, podwyższałem, obniżałem zębatki, jednak problem nie ustępuje cały czas. Poniżej link jak to wszystko brzmi z silnikiem: http://ww
  7. Mam pytanie co do dyszy. Z racji tego, że w moim egzemplarzu jest nieszczelna, muszę ją wymienić. Jej wymiar to jakoś 21,5mm, czyli jak dysza od m4. Mogę ową dyszę zamontować?
  8. Mam tłumik aluminiowy z komorami w środku, niestety pustymi. Dźwięk wystrzalu kulki jest tylko inaczej słyszalny niż bez tłumika, głośność raczej ta sama. Czym mogę wypełnić puste komory, żeby efekt był taki, jaki oczekujemy od tłumika dźwięku? EDIT: Nie mogę już edytować, przeczytałem, że można uszczelnić watą szklaną. W sumie to nie problem powyrywać drobne kawałki i powpychać między komory. Tylko jak będzie z działaniem
  9. Dobra, spiłuję troche tą zaślepkę, wywiercę dziurkę w tylnej, dolej części rękojeści, wsadzę zaślepkę i włożę kółeczko :)
  10. ja mam inny plan. Wywiercę 2 dziurki, jakoś tam je w środku nagwintuję, by poxipol miał się do czego przyczepić, wsadzę pól ogniwa od łańcucha lub po prostu wygnę gwoździka w półkole i wsadzę w dziurki zalane poxipolem :)
  11. Dlatego piszę temat, by się upewnić.. zatem jakaś konkretna odpowiedź? Mogę czy nie mogę ;P
  12. Witam. Otóż nabyłem berettę m9 fullmetal kjw, niestety bez zaczepu na smycz. Wolę nie ryzykować zgubieniem gnata i zawsze nosić go ze smyczą. I tutaj rodzi się pytanie, czy mogę w tym miejscu (otoczone czerwoną pętelką): wywiercić dziurkę i wkręcić zaczep jakiś? Zapewne jest to dociążenie rękojeści, ale wolę się upewnić czy można bez zniszczenia repliki coś kombinować. Dziękuję :)
  13. Czy do tych mp5 kolba stała od classic army będzie pasować bez problemu?
×
×
  • Create New...