Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

jahujah

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Przepraszam, że jeszcze o podkładkowaniu w tym temacie... Przy shimmingu mam uważać tylko na to, aby odległość miedzy zębatkami była jak najmniejsza, stykały się możliwie największą powierzchnią zębów, zębatka tłokowa stykała się maksymalną powierzchnią zębów z tłokiem, a luzy wypodkładkować tak, żeby to się jeszcze jakoś kręciło? Czy na coś jeszcze powinienem zwrócić uwagę? Bo jeśli nie to takich ustawień jest wiele, ale za każdym razem kiedy podłącze silniczek i wprawie w ruch same zębatki to nieźle hałasuje. Teraz o regulacji silnika. Polega ona na tym, że przysuwa się go bądź oddala
  2. Mam niestety AGM bez śrubki imbusowej w związku z tym zanim zacznę podkładać to zapytam czy po przekładkowaniu zębatek powinienem regulować silnik? Zębatki te same, silnik ten sam, tylko podkładki inaczej. Pytanie numer 2: Czy podkładkować zębatki na ucho? czy nie jestem raczej w stanie usłyszeć tego co usłyszę przy włączonym silniczku?
  3. Myślę, że przyda się zwiedzającym. Cała naprawa selektora to przyklejenie kawałka plasticzku (na zdjęciu kolor niebieski). A teraz zasada działania: Po naciśnięciu spustu zostaje uruchomiony silnik, a zębatka tłokowa po zrobieniu swojej drogi odpowiedniej jednemu wystrzałowi porusza przerywacz, którego ramie uderzając o mechanizm na którym są styki (konkretnie teraz o niebieski element) wybija go z pod działania spustu po czym spust wyczuwalnie się luzuje, a styki przestają zwierać ponieważ spust na nie nie działa a spręzynka je odciąga. Dlaczego tryb pojedynczy nie działa? Ponieważ ruch tej b
  4. Czyli nic już nie rozumiem. Po co przerywacz wchodzi w to okienko do zębatki i w którym miejscu on ma do czynienia ze stykami? Innymi słowy: jak naprawić najpospolitszą awarie selektora w m14 AGMu? :) EDITTTT! Rozumiem wszystko, wiem jak wpływa zębatka na przerywacz i o co chodzi z otwarciem obwodu. Oświecenie przyszło nagle. Napiszę jak będe miał kolejny problem po drodze ;)
  5. Witam, przeryłem forum, ale nie znalazłem nic konkretnego. Bardzo chciałbym zrozumieć zasadę działania przełącznika trybu ognia. Sam doszedłem do tego, że (dla ustawienia na semi) przerywacz wchodząc w okienko w obudowie zębatek blokuje je, a wtedy silnik musi stanąć. Problem mój polega na tym, że nawet odchylając przerywacz na siłę nie blokuje on zębatek. Zębatka ryje i przeskakuje po "dzióbku" który powinien ją blokować. Myślę, że to że jest on troszkę ujechany nie jest powodem, bo wygląda na to, że jest to nieznaczne (porównując ze zdjęciami). Wyczytałem na forum o regulacji silnika. Nie wi
×
×
  • Create New...