Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Ligerius

Użytkownik
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

  1. Posiadam LR300 A&K od krakmanów. Rok temu szkielet gearboxa trzasnął. Kupiłem Ultimate z łożyskami kulkowymi 8mm. Wszystko cacy, ale niektóre części/dziurki trzeba odpowiednio dopasować do reszty naszych stockowych elementów. Po jakimś czasie poszedłem za ciosem i zdecydowałem się na wymianę tłoka, komory, dyszy, głowicy cylindra, gumki i lufy na Ultimate. Szczelność pomiędzy komorą hopa/dyszą/głowicą jest piorunująca... istna strzykawka ;] Strzela się teraz naprawdę elegancko... Kulki lecą jak po sznurku. Nie żałuję wpompowania kasy w podzespoły Ultimate'a :) Dodam, że stock
  2. Mój kumpel miał podobny problem. Zobacz czy nie masz naderwanych kabli idących w rączce od silnika.
  3. A próbowałeś rozkręcić całą rękojeść i sprawdzić czy wszystko siedzi na swoim miejscu?
  4. Jak zerknąłem to już zrozumiałem o co chodzi :wink: rzeczywiście ten garbek jest wyczuwalny podczas ruszania zamkiem. Wcześniej nawet tego nie zauważyłem. Po spiłowaniu na pewno będzie lżej śmigać. Dzięki dexter za wyjaśnienie :)
  5. Czyli? :D Też mam Hi-capę od WE i borykam się z tym samym kłopotem... Może jestem ciemny, ale jakoś nie mogę sobie wyobrazić tego co należy spiłować :( U mnie to odda ze 3-5 strzałów i się zaczynają 'zacinki'... j/w czyszczenie i smarowanie nic u mnie nie daje. Obecnie używam Power Gas'u Guardera (taka ciemna butla) Odnośnie głowicy: mówisz, żeby dać małego o-ringa na podkładkę... Czyli ogólnie głowica ma mieć MINIMALNY luz, ale żeby był? tak? I ostatnie pytanko (bo jakoś nie znalazłem niczego podobnego w wątku) co dają te sprężyny "150%"??
  6. Ligerius

    LR 300 [A&K]

    A ja tam miałem :wink: ale i tak niedługo potem zgubiłem :lol: najważniejsza jest i tak ta większa na lufie.
  7. Ligerius

    LR 300 [A&K]

    podłączam się do tematu, gdyż także posiadam "elerkę" :mrgreen: mam dylemat nad gumką... jedni mówią Guarder, drudzy Systemę... Chociaż ja sie zastanawiam nad Prometeusem ;-) czy ktoś już montował gumkę prometejską w LR300?? Ogólnie to Stalker rządzi! :-F
  8. Przede wszystkim uważaj przy odkręcaniu tłumika płomienia :D w większości replik jest tam usadowiona mała śrubka na imbus, która nie pozwoli się odkręcić reszcie. Znam osobę która na chama, ręką, odkręciła to na siłę i spaprała cały gwint od lufy :mrgreen: z resztą raczej nie będziesz miał dużego kłopotu... odkręcać i uważać by nie pogubić srubek itp
  9. Rzeczywiście nie miałem pojęcia, że bezwładność :lol: ale lepiej chyba chuchać na zimne ;-) Człowiek całe życie się uczy :-P
  10. Dobra panowie dzięki za odpowiedzi :-F Trybi już wszystko :-F
  11. Właśnie chodzi o to, że wszystkie sprężyny są dobrze zamocowane (na sucho przed podłączeniem silnika mogę wcisnąć dyszę i następuje reakcja powrotna do przodu). Przejrzałem zębatki i wszystko co możliwe :cry: wszystkie części przesmarowane, luźno pracujące, nigdzie nic sie nie blokuje, wałeczek na zębatce tłokowej który odciąga listwę do tyłu ustawiony przed złożeniem na godzinę 1 ... no kurde krok po kroku wszystko przejrzałem. Tylko lipa po oddaniu strzałów - ta dysza cały czas w tyle pozostaje jakby ją zębatka odciągała do tyłu... Jak dalej nic z tym nie zrobię to jutro wstawię fotkę rozło
  12. Witajcie! Mianowicie mam mały kłopot z moim gearboxem v2 po złożeniu. Gdy oddaje pierwszy strzał na próbę to po strzale dysza (a z nią cała listwa) po ruchu podania kulki spiernicza do tyłu i pozostaje "wciśnięta" w gearboxa (tak, że nie można na nią naciskać paluchem - totalnie cofnięta, nie sprężynuje). Kolejne strzały wyglądają identycznie: wysuwa sie, i cofa (dysza). Tak za każdym razem. Ogólnie rzecz biorąc strzelać to strzela, ale martwi mnie zachowanie tego elementu. Z tego co wiem to powinno tak być: cofnięcie dyszy (w głąb gearboxa, a tym samym kuleczka nam wskakuje do komory), ruch p
×
×
  • Create New...