Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

maciowalczak

Użytkownik
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

  1. Cudów nie ma nie ukrywam, kręcone Lumią 800 :) Replika złożona, więc jak będę miał chwilę czasu to wam podeślę filmik :)
  2. U mnie w giecie po wymianie stykow mialem z tym problem. U mnie rozwiazaniem bylo podklejenie metalowej blaszki pod tą czesc styku, ktora podbija popychacz :) ale to trzeba miec tylko gb z batka i zobaczyc samemu co jest nie tak.
  3. To znaczy ? Rozwin mysl ? I o ile jesteś w stanie to podrzuć filmik, w którym zębatki nie są koszmarem. Żebym miał porównanie.
  4. Jak samo dogięcie nie pomoże, to możesz dolutowac miedziane blaszki szerokości styków, trochę je przedłużając w ten sposób - ja tak zrobiłem u mnie działa.
  5. Popieram przedmówcę - jak jest mocno na minusie Ni-MH nie wytrzymują. A z tego co czytam bateria w twoich rękach ma do tego prawo jeśli ją ładujesz na temperaturę.
  6. Iskry lecą skąd? Z kostki? Wiesz jak dla mnie dziwna sprawa, że na auto naciąga - siła potrzebna na naciągnięcie jest taka sama. Może coś z przerywaczem? A co do styków :) Jak masz trochę talentu i dremel to mozesz sobie sam zrobic z blachy miedzianej - możesz nawet zrobić troszkę grubsze i będą miały mniejsze opory :)
  7. Dzieki :icon_razz: Sprawidziłem, szczotki słabo dociskają - wygląda mi na winę sprężynek bo szczotki nie wyglądają na specjalnie zużyte :icon_smile: stąd pytanie czy dostanę szczotki do takiego silnika w sklepie elektrycznym? Jeszcze z tatą będę kombinował jak je docisnąć bez wymieniania. Jeszcze raz wielkie dzięki dla kolegów, którzy podpowiedzieli sprawę AoE :icon_smile: Wiszę wam piwo :icon_biggrin: Jak z Mławy będziemy jechać na jakiś zlot to was odnajdę i postawię :icon_smile: I Jeszcze raz wielkie propsy :icon_smile: @edit poprawki kosmetyczne
  8. Sprawa załatwiona :D Na tym samym tłoku, tylko nie jestem pewien co to było bo zrobiłem 2 rzeczy - umyłem i wyczyściłem anti-reversal bo okazało się, że jest zasyfiony i sprężynka jest jakaś poklejona. Ustawiłem też AoE - okazało się, że jednak w warsztacie na dole znalazła się IDEALNA uszczelka :D. Broń wystrzeliła 3 razy z dużymi oporami, mniemam, że albo cały silnik, albo szczotki do wymiany - lub 3 opcja bateria jest rozładowana - dawno jej nie ładowałem. Teraz czekam aż się naładuje i sprawdzę raz jeszcze. Dochodzi jeszcze inna sprawa. 2 czy 3 dni temu bateria spokojnie naciągała sprężynę
  9. Sprężyna w stocku, silnik tak samo. Jak napisałem wcześniej, wyprostowałem ząbki i włożyłem i znów to samo, następnie spiłowałem tak pierwszy ząb, że zębatka nawet przy rozwalonym anty-rewersie nie ma szansy jej w ten sposób wygiąć ( raczej podniosła by tłok do góry - zrobiłem coś w stylu równi pochyłej :icon_biggrin: ) i kolejny raz to samo dodatkowo, zauważyłem ślady na ząbkach tłoka jak przy złym AoE, no i widać to jak GB rozłożony że te ząbki niezbyt elegancko się schodzą. W poniedziałek myknę do sklepu po takie uszczelki :icon_wink:, mam w piwnicy ojca warsztat z mnóstwem dziwnych rzeczy
  10. Przepraszam że pod postem ale nie mogę edytować. Pytanie. Jak kupować te uszczelki ? Pod wymiar czy jak ?
  11. maciowalczak

    Gunfire.pl

    U mnie wszystko w porządku, zamawiałem parę drobnostek do GB, przyszły po 2 dniach - wszystko ładnie zapakowane bez uszkodzeń. Dla mnie wszystko w porządku. Tylko jedna mała drobne kłamstewko próbowano zastosować - na stronce pojawiło się że wysłano paczkę o 8 z minutami podczas gdy paczka była od 6 godzin pod Łodzią w sortowni :D(strona kuriera). Gdybym nie wchodził na stronkę kuriera pewnie bym myślał że przesyłka następnego dnia przyszła :D. Ale ogóle wrażenie pozytywne :)
  12. Niby ni jak się ma, ale udało mi się to naprostować i jeszcze raz włożyć do gb i takie samo uszkodzenie. Antyrewers sprawdzałem, na moje oko i palca nie przepuszcza... Chociaż apropo AoE jak przyjrzałem się dokładnie 2 i 3 ząbkowi to widać na ich czubkach wgłębienia po ząbkach zębatki - czyli jednak coś z AoE jest na rzeczy.
  13. Tak szczerze mówiąc to jej nie ułamało :D Będę jeszcze walczył z nim :D A jak się bardzo, bardzo zdenerwuje to kupię sobie stockowy tłok od JG bo z nim wszystko pasowało :D A tuningów póki co nie mam zamiaru robić, więc powinien wytrzymać :D
  14. Okej, dzieki za podpowiedz - ale czym może być spowodowany zły aoe ? Tzn. jaką zmianą w GB ? Bo w stocku wszystko latało do czasu kiedy jeszcze będąc mega zielonym otworzyłem gb a potem podkładki pogubiłem :). Jedyna zmiana jaka mi przychodzi do głowy i mogła mieć znaczenie to zmiana prowadnicy na łożyskowaną. Myślisz że wycięcie jeszcze jednego ząbka pomoże ? (Bo jeden jest wyciety w stocku - ma 14) Tylko skąd wziąć takie gumki, na głowicę cylindra ? Myślisz że taka z dętki od roweru styknie ? Bo trochę ostatnio wydatków mam za dużo ;(
×
×
  • Create New...