-
Content Count
23 -
Joined
-
Last visited
-
Zębatki lepiej wypozycjionuj wyeliminuje efekt zamykania szkieletu śrubami, ma sam idealnie się zamknąć, nie masz go docisnąć. Może sprężynę zła strona włożyłeś i się tłok klinuje gdzieś w tylnej pozycji.
-
Fajnie jakby udało się tobie zdjąć upper body i przy niższej temperaturze sprawdzić czy układ pneumatyczny generuje odpowiedni podmuch, to wyeliminuje winę że strony gearboxa. Może dysza dłuższa do komory, albo jakaś z specyficznym zakończeniem? Może być też wina gumki tracącej szczelność przy mniejszej temperaturze.
-
Jak się nie mylę, nie jest to idealne połączenie 18:1, f1 na 7,4v i sp160. Sam mam jakieś 100:300 na f1 11,1v z m160 i bezproblemowo przez cały ten czas. ~530fps i zadowalający ROF Nie mam pojęcia gdzie stricte leży problem, ale zalecałbym zrobić tak: Dla zwiększenia reakcji na spust założyć mosfecik jakiś fajny, lub jak mówisz lepsza batke. Dla zwiększenia mocy polecam podwójnie uszczelniana głowica cylindra i jakąś dobrze spasowaną głowice tłoka (może wystarczy odświeżyć oring??), do tego dyszę i mamy komplecik. F1 lubią wysokie napięcie. Pchaj normalnie 11,1v. Daj odpocząć
-
Miałem w starej PJtce podobny problem - naciągnięcie i przerwanie pracy/zablokowanie tłoka w pozycji tylnej. Po wymianie tłoka problem usta. Coś ewidentnie blokuje tłok przed dalszym cofnięciem / zębatki / silnik. Jak masz dużo czasu, sprzętu i chęci, spróbuj poklei wymieniać podzespoły gb. Wyczyść cylinder, upewnij się czy o-ring w jakiś magiczny sposób ci nie spada z głowicy tłoka i nie podwija się klinując w cylindrze. Czy prowadnice tłoka na szkielecie gb się nie uszkodziły i czy same prowadnice tłoka są całe. @EDIT Sprawdź czy tłok blokuję się za każdym razem w tej samej pozycji !!!
-
ew. spróbuj użyć jakiejś podkładki od strony wew. korpusu na selektorze.
-
Zalecam zmianę magazynków, ew. zmień zwalniacz magazynka, tudzież przerób jakoś (?).
-
Aktualne? Prawda, śruba wchodzi w prowadnicę sprężyny. Prowadnica powinna być ustawiona równolegle do śruby, jeżeli masz problem z prowadnicą (tzn. wygina się w górę/dół) to prawdopodobnie wewnątrz gb prowadnica nie leży w prawidłowej pozycji, upewnij się odnośnie tego aby tę ząbki były w odpowiednim miejscu: Odnośnie emek z kolbą stałą nie mam doświadczenia, ale może wystarczy użyć jakiś podkładek do śruby, ale napiąć odpowiednio jej położenie względem kolby i prowadnicy. Mam na myśli, żeby była wkręcona solidnie. W krótkiej emce używam 2x podkładki, aby uzyskać dobry efekt, i solidnie za
-
Zapodaj zdjęcia, na pewno się przydadzą, pomogą dać nam do myślenia :)
-
styki i kable, niezbyt. Tłok i cylinder są tylko przesmarowane, reszta jest tak jak była po wyciągnięciu z starego GB
-
Próbowałem z samymi zębatkami (skręca się ładnie i ładnie chodzi wszystko) , próbowałem zębatki cylinder listewka i tłok (też chodzi), problem zaczyna się po włożeniu prowadnicy ze sprężyną opór ze strony sprężyny, bądź pozycja prowadnicy, powodują zacięcie się mechanizmu.
-
Włożyłem sprężynę stokową od mp5 (cymy) coś około m100 - m110, i nadal ten sam błąd, wysyłam ją do serwisu, jeżeli naprawią zdam wam raport ;) Kapitulacja...
-
Bez sprężyny i prowadnicy, jak śrubokrętem kręciłem, to wszystko dobrze szło. Naładuję baterię jeszcze raz, i spróbuje z "mocą" to zrobić, bateria jest naładowana w 30% - 45%, ale jak od kumpli brałem, przekonywali że "dopiero co się ładowała"
-
Szkielet się "nie rozstępuje" czyli wszystko jest ładnie włożone, sprężyna też się nie odgina, myślę że tłok nie zahacza o prowadnicę, bo w różnych poziomach naprężenia staje. p.s. Chyba jednak na ten serwis się zdecyduję. Polecacie jakiś?
-
Nie mam pojęcia czy czysty, ale chodzi dość dobrze, zresztą z innymi silnikami też próbowałem.