Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Relight

Użytkownik
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

  1. Zębatki lepiej wypozycjionuj wyeliminuje efekt zamykania szkieletu śrubami, ma sam idealnie się zamknąć, nie masz go docisnąć. Może sprężynę zła strona włożyłeś i się tłok klinuje gdzieś w tylnej pozycji.
  2. Fajnie jakby udało się tobie zdjąć upper body i przy niższej temperaturze sprawdzić czy układ pneumatyczny generuje odpowiedni podmuch, to wyeliminuje winę że strony gearboxa. Może dysza dłuższa do komory, albo jakaś z specyficznym zakończeniem? Może być też wina gumki tracącej szczelność przy mniejszej temperaturze.
  3. Jak się nie mylę, nie jest to idealne połączenie 18:1, f1 na 7,4v i sp160. Sam mam jakieś 100:300 na f1 11,1v z m160 i bezproblemowo przez cały ten czas. ~530fps i zadowalający ROF Nie mam pojęcia gdzie stricte leży problem, ale zalecałbym zrobić tak: Dla zwiększenia reakcji na spust założyć mosfecik jakiś fajny, lub jak mówisz lepsza batke. Dla zwiększenia mocy polecam podwójnie uszczelniana głowica cylindra i jakąś dobrze spasowaną głowice tłoka (może wystarczy odświeżyć oring??), do tego dyszę i mamy komplecik. F1 lubią wysokie napięcie. Pchaj normalnie 11,1v. Daj odpocząć
  4. Miałem w starej PJtce podobny problem - naciągnięcie i przerwanie pracy/zablokowanie tłoka w pozycji tylnej. Po wymianie tłoka problem usta. Coś ewidentnie blokuje tłok przed dalszym cofnięciem / zębatki / silnik. Jak masz dużo czasu, sprzętu i chęci, spróbuj poklei wymieniać podzespoły gb. Wyczyść cylinder, upewnij się czy o-ring w jakiś magiczny sposób ci nie spada z głowicy tłoka i nie podwija się klinując w cylindrze. Czy prowadnice tłoka na szkielecie gb się nie uszkodziły i czy same prowadnice tłoka są całe. @EDIT Sprawdź czy tłok blokuję się za każdym razem w tej samej pozycji !!!
  5. ew. spróbuj użyć jakiejś podkładki od strony wew. korpusu na selektorze.
  6. Zalecam zmianę magazynków, ew. zmień zwalniacz magazynka, tudzież przerób jakoś (?).
  7. Aktualne? Prawda, śruba wchodzi w prowadnicę sprężyny. Prowadnica powinna być ustawiona równolegle do śruby, jeżeli masz problem z prowadnicą (tzn. wygina się w górę/dół) to prawdopodobnie wewnątrz gb prowadnica nie leży w prawidłowej pozycji, upewnij się odnośnie tego aby tę ząbki były w odpowiednim miejscu: Odnośnie emek z kolbą stałą nie mam doświadczenia, ale może wystarczy użyć jakiś podkładek do śruby, ale napiąć odpowiednio jej położenie względem kolby i prowadnicy. Mam na myśli, żeby była wkręcona solidnie. W krótkiej emce używam 2x podkładki, aby uzyskać dobry efekt, i solidnie za
  8. Zapodaj zdjęcia, na pewno się przydadzą, pomogą dać nam do myślenia :)
  9. styki i kable, niezbyt. Tłok i cylinder są tylko przesmarowane, reszta jest tak jak była po wyciągnięciu z starego GB
  10. Próbowałem z samymi zębatkami (skręca się ładnie i ładnie chodzi wszystko) , próbowałem zębatki cylinder listewka i tłok (też chodzi), problem zaczyna się po włożeniu prowadnicy ze sprężyną opór ze strony sprężyny, bądź pozycja prowadnicy, powodują zacięcie się mechanizmu.
  11. Włożyłem sprężynę stokową od mp5 (cymy) coś około m100 - m110, i nadal ten sam błąd, wysyłam ją do serwisu, jeżeli naprawią zdam wam raport ;) Kapitulacja...
  12. Bez sprężyny i prowadnicy, jak śrubokrętem kręciłem, to wszystko dobrze szło. Naładuję baterię jeszcze raz, i spróbuje z "mocą" to zrobić, bateria jest naładowana w 30% - 45%, ale jak od kumpli brałem, przekonywali że "dopiero co się ładowała"
  13. Szkielet się "nie rozstępuje" czyli wszystko jest ładnie włożone, sprężyna też się nie odgina, myślę że tłok nie zahacza o prowadnicę, bo w różnych poziomach naprężenia staje. p.s. Chyba jednak na ten serwis się zdecyduję. Polecacie jakiś?
  14. Nie mam pojęcia czy czysty, ale chodzi dość dobrze, zresztą z innymi silnikami też próbowałem.
×
×
  • Create New...