Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

lisudml1991

Użytkownik
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

  1. Moje lipo spuchło raz, ale z powodu rozładowania. Po naładowaniu wróciło do prawidłowej objętości i działa do dziś.
  2. Sformatować, 3 razy.
  3. Jak mówię "dostałeś" to zawsze mam replikę gotową do strzału wycelowaną w osobę do której mówię. Jeżeli nie zareaguje i postanowi strzelać, to będę szybszy.
  4. Toż to to samo z innymi farbami i śrubami.
  5. Byłoby słychać odgłos próbującego się ruszyć silnika.
  6. Zwarcie jak nic. Posprawdzaj dobrze wszystkie kable, czy nigdzie nic nie dotyka do metalowych elementów tam gdzie nie powinno.
  7. Ponad 2000zł za samą "obudowę" bez gearboxa. Dziękuję postoję.
  8. Ad 2. No tak oczywiście dowolne z wyjątkiem tunelu. Uznałem to za tak oczywiste, że nie trzeba pisać, ale jednak trzeba. Moje się trzymają, ale w 2 się połamały te zaczepy, to jak Andzia ponapychałem kartek i nawet bez taśmy się trzyma.
  9. 1. przykleić. 2. wywiercić dziurkę i przykręcić można od boku w dowolnym miejscu, lub od spodu.
  10. Problem objawił się na tłoku fabrycznym, po wymienieniu na inny (z całą głowicą) to samo. Wpadłem wcześniej na pomysł z podkładką, a skoro ktoś jeszcze go podsunął, to tak też zrobię. Mam nadzieję, że podziała.
  11. Ani milimetra. Tylko to blaknięcie. Jak chcesz to na pw wyślę ci linki do jakichś moich zdjęć.
  12. Jeżeli Helikona, to ja swój piorę w pralce od dwóch lat i nie mam problemu. Jedyne co zauważyłem, to blaknięcie koloru do pewnego momentu, który się potem stabilizuje i nie blaknie do jednolitości.
  13. -za mocna sprężyna nie, bo jak ręcznie przykładam to naciąga. -ostatni ząb jest w stanie prawie nówka. -koło zębate na silniku to chodzi, że się ślizga na osi? raczej nie, bo sytuacja jest jak w przypadku ze sprężyną. Jak góra jest luzem przystawiona i dociskana ręcznie do dołu, to nie ma żadnego problemu. Sprężyna jest naciągana poprawnie i strzela. Jeżeli wsadzam górny gearbox do górnego body, zamykam jak trzeba i pojawia się problem, zębatka nie łapie pierwszego grubego zęba, a jedynie ślizga się po jego płaskim wierzchołku. Tak jakby tłok był bardziej do przodu niż być powinien, ale
  14. Problem wygląda tak: Łamię body, przykładam górny gearbox do dolnego "ręcznie" - wszystko działa, strzela. Wkładam górny geabox na właściwe miejsce w upper reciver, zamykam całość i nie działa. zębatka nie naciąga tłoka, a jedynie szlifuje ten ostatni grubszy ząb. Co może być przyczyną?
×
×
  • Create New...