Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

smk

Użytkownik
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

  1. Już pisałem o tym. Kupiłem 6 sztuk - wszystkie mają ten problem. Ja zagniotłem lekko stalowy korpus ale chyba bez podklejenia się nie obędzie. Kto to w ogóle puścił do sprzedaży to ja nie wiem.
  2. Nie zahacza się lufa, tylko dźwignia od hopki zahacza o dźwignie przeładowania. Pomaga zakręcenie hopki na max na czas montażu. Co jak co ale specna ładnie dopasowała średnicę lufy zewnętrznej i nie ma tam takiego pola do manewru jak np w cymie - stąd problem z haczącym hopkiem.
  3. Dodam od siebie, że przetestowałem magazynki hi-cap boyi do hk416 (te nakręcane imbusem). Podają ładnie, siedzą ciut za ciasno - wchodzą ładnie ale nie wypadają same po wciśnięciu zwalniacza. Kilka nie chciało się zapiąć ale wystarczyło lekko podgiąć zaczep na magazynku. Na minus dam to, że w każdym jednym z sześciu wypada wkład (np przy wyciąganiu z ładownicy) - musiałem nieco zgnieść stalowy korpus w okolicy tych haczyków. Druga sprawa to taka, że rozmiar imbusa jest mniejszy niż w stocku specny, więc musimy już nosić po kieszeniach dwa kluczyki do zgubienia. Po poprawkach daję 7/10.
  4. Hej, przeczytałem posta o froncie już po robocie - nie rozbierałem go i w sumie póki co nie będę - niech się trochę replika zmęczy w polu to mi nie będzie żal jej porysować. Przyjrzałem się tylko lufie i na moje wygląda na jeden element, podobny do tego z cymy. Tutaj są fotki gearboxa, silnika i dyszy: http://imgur.com/a/nK98A Jeszcze tego nie sprawdziłem dokładnie, ale chyba ta dysza guardera spowodowała u mnie spadek fps pomimo tego, że jest nieco dłuższa (ale z ostrzejszym stożkiem). Na dziś żona wygoniła mnie od chrono za hałasowanie w mieszkaniu po nocy ale jutro to sprawdzę dokła
  5. Wybijałem w dobrą stronę, właśnie wyszedł. Niebawem wrzucę zdjęcia wnętrza gb - będzie dla potomnych. Sam szukałem przed zakupem i nie znalazłem, to następny nabywca będzie miał uciechę.
  6. Właśnie rozbieram hakasię i to, co u Ciebie latało to na 200% element zaznaczony strzałką. Z góry nic nie da rady wlecieć do chwytu. Niestety, od godziny nie mogę wybić małego pinu nad spustem i chyba dalszy demontaż sobie podaruję bo zaraz się ten chiński gównolit rozleci od walenia młotkiem.
  7. Podobno jest krótsza ot standardowych i trzeba wymienić. Jak będę miał dzisiaj otwarty gb to porównam długość ze stockową od kałacha cymy, kto wie, może nawet ta z kałacha trafi do specny ;).
  8. Ale CM.008 to emka ;). Mam i kałacha i M4 z cymy, chociaż M4 już w większości w częściach a kałach zeżarł zęba na drugim tłoku dzień po naprawie i się na niego obraziłem - stąd zakup nowej repli ;).
  9. Ja jestem trochę zaskoczony tymi rewelacjami. Póki co u mnie jest wszystko ok ale po prawdzie replikę ledwo z kartona wyjąłem, zmieniłem gumkę i postrzelałem trochę z okna. Szczerze mówiąc, nieco się rozczarowałem. Pod względem wytrzymałości i jakości wykończenia moje stare CM.008 góruje nad specną, chociaż po recenzjach i opiniach użytkowników SA spodziewałem się co najmniej porównywalnego poziomu. W cymce nic nie odpadało i nie latało mimo, że kupiłem kilkuletnią używkę z niewiadomym przebiegiem. Gdyby nie to, że upuściłem ją kolbą na kafelki i pękło mocowanie uppera to pewnie dalej by śmiga
  10. Hmmm... v2 nie ma takich zaokrąglonych części od strony chwytu - jedyne półokrągłe elementy są w części pneumatycznej a to byś zobaczył po odkręceniu uppera. Raczej do chwytu by nie dał by rady wpaść od góry. Może jakiś znalowy paproch został na etapie produkcji a teraz obluzował się od wibracji? Dzisiaj przyjdzie do mnie dysza to przy wymianie popatrzę u siebie co ma taki kształt.
  11. Odkręć najpierw imbus u dołu. Tłumik ma lewy gwint - u mnie poszedł bez problemu. U mnie widać od środka ostre ślady szlifowania uppera, żeby blaszka nie haczyła.
  12. Tak, widziałem kółeczko ale połóż się raz w mokry piach i masz bagno w mechaniźmie a nie wyobrażam sobie zdejmowania i zakładania klapki w warunkach bojowych ;)
  13. Dzisiaj przyszła do mnie paczucha z SA-H02, więc pokuszę się o mały opis tego co zastałem :icon_smile:. Do tej pory posiadałem tylko M4 CM.008 i kałacha CM.048 i do niech będę porównywał. + Korpus świetnie spasowany - gearbox nie świeci szparą miedzy lowerem a upperem, nic nie lata, front solidny + Duże większe "uszy" trzymające upper w lowerze niż w M4 cymy (w cymce mi pękły i replikę miałem spiętą zipem) + Ciasne pasowanie lufy wewnętrznej w zewnętrznej - nie weszła nawet jedna warstwa teflonu 0,075mm + Lipo w zestawie + Gearbox czarny z niebieskimi flakami, jak w serii z SAEC + Bar
  14. Czy dobrze przeczytałem między wierszami, że pomijając kwestie estetyczne, to tak naprawdę sprawdzony chińczyk niczym nie ustępuje I klasie i nie ma się co obawiać specny? Miałem na oku serię SAEC - nie tyle dla wygodniejszej wymiany sprężyny (choć jest to dla mnie ogromny plus, biorąc pod uwagę ilość słów potocznie uznawanych za obelżywe jakie leciały przy pakowaniu SP140 do kałacha...) co z uwagi na lepiej wyglądające wnętrze gearboxa. Mamy tu 430 fps w stocku (w teście Blachy nawet 440 prosto z pudła), wygląd niczego sobie a lufa i hopka i tak poleci do wymiany w niedługim czasie. Mając do
  15. Masakra jakaś! Nie spodziewałem się, ze pierwsza klasa też ma takie problemy. To już moje CM.048 trzyma się bezproblemowo po przemieleniu kilku kg kulek na lipo 11,1V ze springiem SP140. Powoli przestaję rozumieć wyższość replik I klasy nad dobrymi chińczykami... Dajmy na to, dużo ludzi ma specny - ma to w stocku 420 fps, bez żadnych zmian w gearboxie znosi SP130 i jakoś problemów z pękającym gearboxem nikt z mojego otoczenia nie uświadczył. Z drugiej strony człowiek kupuje KWA za 1800zł, które w stocku ma marne 350 fps i już na "dzień dobry" trzeba wrzucić parę stów aby się do czegokolwi
×
×
  • Create New...