mirus
Użytkownik-
Content Count
57 -
Joined
-
Last visited
-
Moja cymka 048s to co w niej zmieniłem: zmiana drewna (łoże + nakładka ma rurę gazową) - chęć posiadania RIS btw. pozdrawiam Wszystkich fanów AK :icon_biggrin:
-
najlepiej kup sobie procę i dużo kamieni, wtedy posty moich poprzedników nie będą wpływały na Twoją decyzję.
-
dzięki za przekierowanie.
-
skąd wziąłeś tą wyliczankę ? rozumiem, że jest jeszcze punkt 1, 2, 3, 4 ... etc. ? chętnie poznałbym całość tej lektury.
-
aha to weź i sobie spróbuj pospawać korpus :) a nie zadajesz pytania.
-
z wierceniem body spoko.. śmiało można nawiercać otwory. Spawalność hmm wydaje mi się, że średnio kiepsko. Raczej bym nie bawił się w spawanie.
-
ja tak trochę z innej beczki.. Twoje zdjęcie w profilu to autentyk ? z doświadczenia: 10 minut biegania z taką ochroną na jaźwie = zaparowane gogle + wnerw.
-
nie ma bo jeszcze nie kupił :P
-
Mają gwint lewoskrętny 14mm Jeśli już decydujesz się na ten rodzaj cymy to mogę podpowiedzieć co nieco na temat zmian. Zmiana precki, gumki, okablowanie i masz moją gwarancję że będzie cacy :) Co do kolimatora to nie rozumiem ludzi, którzy piszą, że to jest nie potrzebna rzecz. bzdura na maxa. Looknij sobie na http://tcelite.cba.pl jest tam opis modyfikacji cymki 048 sądzę, że zainteresuje Ciebie ten temat.
-
Panowie po co te spięcia :P Kolego zywieckwt kup sobie jeden i drugi rodzaj dystanserów i sprawdź sam na swojej replice. Przecież to kosztuje 10 pln tyle co paczka fajek :P Sam sprawdzisz i przekonasz się. Z mojego doświadczenia mogę Tobie powiedzieć, że MAJOR kilku krotnie doradzał mi w sp. zakupów części i jak na razie był nie omylny :)
-
Poszukaj na forum jest trochę o bateriach. Przede wszystkim wszystko zależy od rodzaju baterii :) Inaczej obchodzi się z NiMh a inaczej z LiPo ;)
-
szczerze to mało wiem o eMkach, ale z tego drugiego odnośnika do upgrade, który podałeś wydaje mi się, że jest to dobry pomysł. ja takiego gear box'a miałem w standardzie do akms's :biggrin:
-
mogą mieć oznaczenia AB oraz cyrylicą to zależy tylko i wyłącznie od tego skąd dana firma sprowadziła repliki. Tak nawiasem mówiąc a do czego to ma sens ? (pytam z ciekkawości ?)
-
a może napisz jaką posiadasz replikę że chcesz wmontować tłumik ponad 32cm (o ile dobrze pamiętam). Zależy od tego jaki masz cylinder. Generalnie to wystarczy tłumik nakręcić na gwint, w którym to schowana będzie precka.