Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gilmour

Użytkownik
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

  1. Może ma to związek z ilością zasysanego powietrza do cylindra w czasie naciągania sprężyny. Gdy tłok cofa się szybciej, uszczelka jest podciśnieniem odciągana od scianek cylindra. Trochę to naciągane :). Wydaje mi się też że nie na każdym aegu będzie taki efekt bo możliwe że jest to zależne od większej ilości czynników. Nie mniej jednak czekam na opinie fachowców :D ps.A wcześniej już zauważyłem że na auto strzela dalej niż na singlu.
  2. Niby nie powinno miec znaczenia ale ja dzisiaj tez to zauwazylem. Na 9.6v lata dalej noz na 8.4v. A teraz jeszcze znalazlem ten temat :). Jest oczywiscie wyraznie krotszy cykl gb ale to raczej noe powinno miec zwiazku. Trzeba by sprawdzic na chrono a nie mam..
  3. Zacinanie się spustu to też norma w G&P przy stockowym silniku. Nawet 4Ah batka nic z tym nie zrobi. Bezpiecznik sie zjarał bo trzymałes wcisnięty spust za długo. Pomaga przełączanie trybów ognia i w koncu wystrzeli. ps. Od momentu jak wymieniłem silnik na mocniejszy nigdy wiecej zacinki spustu nie było. Rusza zawsze i z każdej pozycji.
  4. Zmierzam do tego że jeśli zębatka tłokowa zatrzymuje się dużo wczesniej niż przed przednim zębem, to zdąży się rozpędzić i będzie walić dużo silniej niż zwykle z pierwszy ząb tłoka z każdym strzałem. Pytanie czy to wpływa na szybsze zużycie/pęknięcie tłoka czy nie. ps. A tak swoją drogą to jeśli AB polega na zwarciu styków silnika to można to zrealizować za pomocą przekaźnika który i tak mam już zainstalowany dla ochrony styków spustu. Dobrze myślę ?
  5. Witam. Mam pytanie odnośnie Active Braking. W którym dokładnie momencie układ zatrzymuje silnik ? Zaraz po tym jak ostatni ząb zębatki tłokowej zwolni tłok ? I w jakim momencie faktycznie zatrzymuje się ta zębatka ? Zapewne zależy to od silnika i bateri, ale mniej więcej...
  6. Działa. Wymieniłem gumkę HU ale to też nic nie dało :). W końcu zająłem się luzami na body i to było to. Jednak najpierw zacząłem je likwidować i to nie przyniosło rezultatów. Odwinąłem telon z łączenia lufy z komorą tak że jest teraz bardziej luźna. Widocznie (choć tego nie widać) mam krzywe body i pod jakimś kontem dysza w komorze gdzieś się zaczepia. Strzelając wyginałem emke na łączeniu body w każdą stronę i gdy wygiąłem w lewo to było ok. Tak do tego doszedłem. Możliwe że gb nie jest idealnie prosto. Szczelnośc jest, zasięg też wiec nie kombinuję wiecej :).
  7. Witam. Myślę że znalazłem odpowiedni temat. Mam identyczny problem. Replika G&P (m130), BU, dysza DF, gumka HU systema, komora stock G&P, lufa madbull jak i stock G&P. Wszystko smigało pięknie. Nie dokonałem żadnych zmian i nagle dzieje się jak powyżej. Doszedłem też do tego że kulki mają problem z przeciśnięciem się przez kołnierz HU. Przypdkowo kiedyś jak jezcze było ok sprawdzałem jak to chodzi i stąd wiem że teraz jest inaczej. Wydawało mi się że z rutyniarstwa źle poskładałem komorę. Tak więc kilku krotnie montaż-demontaż. Raz jest ok z raz nie. Tak jakby po kilku strzała
  8. Skoro kupiłeś nową to masz gwarancję. Dzwoń, wysyłaj i tyle.
  9. Ok. Już wszystko wiem. Proszę usunąc temat. Przepraszam za kłopot...
  10. Witam wszystkich. Szukam informacji na temat jak w temacie :) Mam M16A3 G&P. Zauwarzyłem że jedno z łożysk na osi zębatki silnika ma luz. Tzn po złożeniu GB można je trochę wcisnąc do środka zanim oprze się o zębatkę. Tak było od nowości. Nic się nie dzieje. Przebieg w tym stanie 7k BB i żadnych oznak zużycia zębatek ani nadmiernego hałasu. Jednak jeśli tak nie powinno być to mam możliwość to naprawić. Pytanie też czy mogę przyjąc że gdy po wypodkładkowaniu łożysko przestanie wpadać do środka będzie ok ? Dodam że na tej osi tylko po tej stronie nie było żadnych podkładek. Na wszy
×
×
  • Create New...