Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Niepodlegly

Użytkownik
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  1. Jeżeli chodzi o madonion, to informuję niedoinformowanych, że teraz części ICSa da radę kupić w wojskowe.eu. Jak chcecie jakieś części dokupić, to pytajcie Rafika najlepiej.
  2. Wstawiona lufa 509mm km head + zielona dżi dżi. Problemy ze zbaczaniem kulki z celu zniknęły, dzięki 2 dodatkowym centymetrom- można kręcić lufą po zamontowaniu, ale zapluwa się na semi. I tak smaruję auto, więc mi to lata. Tak czy siak jest poprawa. I tak będę musiał kupić nową komorę ale portfel pusty.
  3. Problemy z auto mi wyglądają jak domorosłe doszczelnianie elementów i walnięcie teflonu na głowicę tłoka. Tylko domysł ale trop jest. Sprawdziłem i jednak mam komorę nowego typu. Aż trudno mi uwierzyć ale po przypiłowaniu płytki dystansera kręci lepiej. Jeszcze przy okazji kiedyś kupię tą gumkę dystansera typ "h" i powinno być idealnie. Ja bym części szukał na madonion.
  4. To ja się już gubię, bo ja gwint na tłumik mam, a wszystko wskazuje na to, że komora jest starego typu. Jest to niezależne? Wstawi może ktoś w końcu jakieś zdjęcia na porównanie komór? :icon_wink:
  5. Gumkę mam z pojedynczym wybrzuszeniem. Widać, patrząc od góry, ze siła sprężynki powoduje przekrzywienie płytki dystansera, a pokombinować zawsze warto... ew. zamiast gumki dystansera dam kawałek izolacji kabla, to docisk będzie niżej i siła się zredukuje. Pójdę więc za mottem SAS'u "Who dares wins". :D
  6. Czyli rodzaj komory zależy od tego kiedy się nabyło eLeczkę? Pomimo, że mam ją około roku mam podejrzenia, że jest to stary typ komory. Może jakiś gorszy sort z magazynu dostałem... Jeszcze mam pytanie: tylko ja mam problem z przekrzywiającą się od docisku sprężyny płytką dystansera? Ciągle jednak mi na lewo znosi nawet na gumce Madbulla :/ Myślę o wymienieniu stockowej sprężynki na przyciętą od długopisu, bo ta chyba jest za mocna. Wymiana gumki dystansera na typ "H" pomoże?
  7. Mógłby ktoś wstawić zdjęcia porównawcze komór starego i nowego typu? Byłbym bardzo wdzięczny ;) Typ komory zależy od daty produkcji, czy od tego kto co nabył? Moja nie wygląda jakby chciała współpracować ze standardowymi lufami, ale kto wie? Poczekam na jakiegoś uczynnego użytkownika.
  8. @Kakaroth Dziękie wielkie, bo ta sprawa z wymianą lufy mnie męczyła i wiem już, że warto zbierać na promyczka. To lufa zostanie 484, a tłumik dalej będzie tłumił.
  9. Wziąłem sobie na wzór to, jak latałem z tłumikiem w Stalkerze. Może nie brzmi to jakoś poważnie, ale moja ela w tym momencie mnie się po prostu podoba. Trafiłeś na dobry egzemplarz. Moja gumka to był szit. Madbull dobrze teraz kręci ale nie byłem z nim jeszcze na konkretnym strzelaniu, bo ostatnio był historyk. Wracając do silnika, to mam silnik cymki... rof niby większy, ale to nie to samo. Zrobię i zamontuję mosfet i wstawię 11.1v, to będzie git. Mnie ciekawi jak to jest z przystosowaniem luf precyzyjnych do niestandardowego montażu. Podobno są jakieś inne komory hu do serii L. Wie k
  10. Miałem ze swoim egzemplarzem jeszcze jeden problem. Mianowicie stockowa gumka hop up była dość specyficzna. Wyobraźcie sobie te podwójnie wybrzuszone gumeczki stykające się z kulkami w dwóch punktach. Teraz czary mary i jedno wybrzuszenie znika. I tak właśnie wyglądała stockowa gumeczka. Wymieniłem na niebieską madbulla- było trzeba się troszkę postarać, bo gruby kołnież ma i ciężko wchodziła, ale dało radę. Gumka dystansera została stockowa, bo madbullowska jest tak ze dwa razy grubsza i minimalny hu był jak maksymalny. Pewnie to tylko kwestia mojego egzemplarza, ale tak czy siak nie polecam
  11. Ok, bynajmniej cieszę się, że mogłem się czymś podzielić. Dostosowanie śruby- trudno znaleźć mi było taki skok gwintu, jak ten, który jest zastosowany. Nie znalazłem. Kupiłem o większym skoku. Gwintowanie jest na tyle krótkie, że można zwykłą śrubę z lekkim oporem przekręcić. Użyłem, sprawdziło się, polecam przy małym budżecie, ale znalazłem lepszy sposbób. Chwyty emkowe ICSa mają dwie takie śruby w gwincie regulującym docisk silnika- idealne dwie śrubeczki godne polecenia. Nadal czekam na informacje odnośnie luf, tłoków i głowic. Borek ICSa będzie dobrze wygłuszał odgłos tłoka? Silnik pla
  12. Miałem taki sam problem. Elkę posiadam od miesięcy sztuk osiem, a że sobie lubię pogrzebać, to i przy kombinowaniu mi coś musiało "pieprznąć". Miałem ten problem, gdy za mocno dokręciłem śrubę docisku gb w stopce kolby. Ta śrubeczka z tyłu. Ostatnio mi się gdzieś zawieruszyła, wie ktoś może czy da się przyciąć jakąś śrubę z castoramy, żeby ją zastąpić? I jeszcze prosiłbym o jakąś radę odnośnie tłoka i głowicy. Póki co działa i te de i te pe, ale chcę sobie troszkę o replikę zadbać i co warto tam wsadzić, bo czytam i czytam i różnie to z tymi częściami sobie jest. Zależałoby mi na dobrym stosun
×
×
  • Create New...