Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Espirite

Użytkownik
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I tak, i nie - jeżeli nie napisane było, że to skyRC IMAX B6 to raczej nic nie wskóra. w 95% sklepów ładowarka pojawiała się jako IMAX B6. Niestety.
  2. Tłumaczenie, które nie dziwi, każdy sprzedawca/dystrybutor szuka luki, którą będzie mógł się zasłonić i uniknąć dalszej odpowiedzialności. Tak samo jak pisanie, że ilościowo ładowarki z "oryginalnym" rodowodem przeważają nad tymi "podrobionymi" w awaryjności. Równie dobrze może być to typowa zagrywka handlowa - "cieszcie się że macie ten egzemplarz, bo te, które uważacie za firmowe są gorsze - naprawdę!", za długo pracowałem jako handlowiec, żeby uwierzyć z miejsca takiemu argumentowaniu. Przy czym nie zarzucam, że dystrybutor w tym konkretnym przypadku w ten sposób z nami pogrywa. Ja
  3. jednak z materiały filmowego z HobbyKing wynika, że podróbka, posiada podzespoły gorszej jakości i ogólnie jest słabiej wykonana, aniżeli oryginał.
  4. Posłałem maila, zobaczę co odpowiedzą, przyznam, że widząc obecnie oryginalne ładowarki po 119 zł i wiedząc, że za swoją dałem 7-8 miesięcy temu ponad 200 zł (+ oddzielnie dokupowany zasilacz), z lekka krew mnie zalewa.
  5. Szkoda, że sprawa wyszła na jaw dopiero teraz. Od roku mam jak się okazuje podrobionego IMAXa B6, działa w sumie jak powinien, nie mam zastrzeżeń - ale identyczna cena za coś co nie jest oryginalnym produktem, trochę kole w oczy i po kieszeni. Póki się nie skwasi zostanie już to co kupiłem. Potem w razie "w" będę myślał nad wymianą. btw. ktoś kupował swoją ładowarkę w RCsquad? http://www.rcsquad.com/produkt/79/184/Zasilanie/Ladowarki/Ladowarka_IMAX_B6.html
  6. Bierz 7,4 spadku ROF praktycznie nie uświadczysz, a na 11.1 możesz przeżyć całkiem spory skok w szybkości wypluwaniu kulek. Ładowarke weź IMAX'a B6, jeżeli przy batce którą chcesz jest mała Tamiya, powinieneś mieć przejściówkę do takowej wtyczki
  7. Przeprowadzałem podobny tunning w swoim G36 (JG), z tym, że sprężyna M120. Bateria 7,4V 2200 mAh + kable niskooporowe i łożyska kulkowe - a spadku ROF praktycznie nie widzę. Na tej 11.1V ROF dostanie mocnego boosta - oby nie odbiło się to szybkim zużyciem zębatek etc.
  8. Ja wpakowałem do JG u siebie Turnigy Nanotech o wymiarach 106x35x24mm, jest ciasno, nawet bardzo, ale przy odrobinie wprawy idzie domknąć bez żadnego siłowania, a pakiet ma jeszcze odrobinę luzu. Sądzę że w ARESie powinienieś mieć podobną przestrzeń, a jeśli tak to spokojnie. Długość pakietu nie ma znaczenia. Głównie szerokość i wysokość. btw. Szukałbym na Twoim użyłbym zamiast Dean-T, wtyczki XT60 - wyższy standard od starego Deana. A co do pakietów, generalnie pakiety modelarskie prezentują lepsze parametry od tych do ASG, nie warto szukać super pojemnych batek typu 5000 mAh, bo to zazwy
  9. Problem rozwiązany. W stosunku do oryginalnych schematów dołączonych do mosfetu, kabel od styków biegł odwrotnie, przez co źle zainstalowałem układ. Po odwróceniu ładnie chodzi. Dziękuję za pomoc i zainteresowanie.
  10. Nie, a przynajmniej jeszcze nie. Chwilowo praca, praca, praca. Nie mam kiedy się za przełożenie tych kabli na spokojnie zabrać. Póki co wymieniam maile, z producentem układu, może też coś wymyśli. W czwartek powinienem wiedzieć jak będzie to wyglądać po obejściu, choć raczej sądzę że zacznie działać tak jak należy.
  11. Używam mosfetu GDS-4004AB. Nic samemu nie montowałem, za cienki w te klocki jestem :), kabelki mogę polutować, czy coś spinać konektorami - tyle mojego. Choć pewnie, jakbym poczytał to temat dało by się ogarnąć. mniej więcej posiadam taki mosfet (w linku nieco nowsza wersja) http://gatee.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=81&Itemid=76&lang=pl
  12. Nie wydaje mi się, a przynajmniej Active Breaking działał jak należy, zatrzymując tłok w odpowiedniej pozycji.
  13. Rozebrałem GB, sprawdziłem kostkę. Wszystko wydaje się być ok, styki są na tyle wygięte, by nie przytrzymywać elementu zamykającego obwód, sprężyna odciąga go na tyle by był poza jakimkolwiek zasięgiem. Zastanawiam się czy problem nie leży w instalacji elektrycznej. Prowadziłem kable do styków osobno, od tych które idą do silnika - a całość działa w sumie tak, jakby zwieranie styków nie miało wpływu na pracę silnika, a sam prąd płynął nieprzerwanym strumieniem. Schemat położenia kabli 1 - Kabel "+" biegnie bezpośrednio do silnika 2 - Kabel "-" jak 1 przewód idzie do silnika
  14. W takim razie czeka mnie rozłożenie GB i rozginanie tych styków, czy da się to zrobić, bez ponownego patroszenia?
  15. Czołem. Jestem aktualnie po założeniu sprężyny, tłoka i głowicy oraz łożysk kulkowych do Gearboxa v3 ze swojego G36. Całość się złożyła dość zgrabnie, zębatki są dobrze spasowane i podkładkowane, nic nie trze, całość wyczyszczona i pokryta nowym smarem. Tuning obejmował także wymianę baterii na modelarskiego li-poly 7,4V, wpakowałem mosfet z aktywnym hamulcem i nowe wtyczki XT60 wraz z instalacją niskooporową. Mam jednak problem, polegający na tym, że przy podłączeniu zasilania, od razu zaskakuje silnik, niezależnie od spustu strzela w trybie automatycznym. Szlag trafił przy okazji płytkę
×
×
  • Create New...