Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

kaflok

Użytkownik
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

  1. Cześć, Planuje zwiekszyc szybkostrzelność/reakcje na spust i mam problem z doborem odpowiednich części, aby nie katować silnika/zebatek/tloka. Calym ukladem bedzie sterowal Aster, badz Perun. Upatrzylem silnik Ulti Infinite 18k lub 30k i zeby SHS 12:1, badz 18:1(short stroke). Emka składana jest pod szturm, 450fps. Pozdrawiam :)
  2. Możesz doprowadzić stockowy środek do idealnej szczelności przy wymianie tylko i wyłącznie dyszy na doszczelnioną, ale jeżeli chcesz od razu zainwestować i nie mieć problemów późniejszej eksploatacji, to z miejsca wymiana tłoka na pełną stalową listwę(niebieski SHS wystarczy), inna głowica tłoka, polecam ultimate POM, głowica cylindra... od biedy może zostać, wkleić tylko sorbo, albo inny wynalazek, który wytłumi uderzenie tłoka. Sprężyna modify 120, powinna dać 450. Zębatki możesz zostawić(450fpsow przetrwają), oczywiście dupy nie urywają, ale jeżeli są proste, to nie wymieniaj, bo po co ? No chyba, że jakieś High speed. Zrób flathopa, gumki dobierz wg., tego która się lepiej doszczelni. Pewnie ML Macaron 60 wystarczy + dystanser omega. Komora tam siedzi rotacyjna, czy stalowy King Arms ? Lufe możesz wziąć Madbull SteelBull ~150ziko, albo coś z wyższej półki czyli promyk/pdi. Jeżeli chcesz mieć jeden set na CQB/las, to bierz lufe 363mm, chyba najlepszy wybór długości do urozmaiconego terenu(budynki/las), zakryjesz ją spokojnie tłumikiem, bo stockowo chyba masz 270mm. W okolicach 350-400zł z lufą SteelBull się zmieścisz. Polecam dorzucić jakiś podstawowy mosfet Perun/Gate i wymienić sztywne przewody na przewody w oplocie silikonowym, 16AWG, spokojnie wystarczy + wtyczki t-deans. Oczywiście znajdą się tacy, co Ci powiedzą, że z miejsca wymiana gearboxa na RA, bo stockowe lubią pękać i bez wydania minimum 1k na środek, replika dupy nie urwie. Nie słuchaj ich :)
  3. Glowica cylindra MaxxModel, glowica tloka Retro Arms POM płaska. Zderzak na MaxxModel oryginalnie był jak w wyciszonych, usunąłem go i wkleiłem przycięta gumę jak na załączniku powyżej, czyli ok. 4-5mm, ładnie wycisza, tylko martwilem się aoe, ze nie jest idealnie na 12, ale skoro wystarczy pełne zazebienie, to nie ruszam.
  4. Cześć, Ostatnio chciałem poprawić AOE za pomocą gumy naklejonej na głowicę cylindra, problem w tym, że aby idealnie ustawić AOE "na godzinę 12" z założoną sprezyna, musiałem wkleić zderzak o grubości 1cm, przy czym na cylindrze typ 2 spadek był ponad 150fps, więc wymieniłem cylinder na typ 0 i poprawa była praktycznie niezauważalna. Macie jakieś pro tipy, jak ustawić aoe, aby nie zabieralo, aż tyle pojemności cylindra ? Dodam, że guma jaka dałem, jest miękka, nigdy nie miałem sorba w ręce, ale patrząc na filmiki, zachowuje się porównywalnie do sorba używanego przy powyżej 400fps
  5. M130, zakupione w tym roku już się ubiło(wypluła może 3kg kulek...) oraz słychać brzęczenie, nówka dawała 470fps, aktualnie 450-460, gdzie na LCT 120 nie ma takiego rozrzutu, a FPS'y podobne jak w Tornado. Nie polecam, lepiej zainwestować w coś markowego. Pozdro
  6. Cześć, Jak wasze doświadczenia z tymi gumkami ? Dzisiaj do mnie przyszła, nowe wypustki, które chyba tylko stabilizują gumkę w lufie nie podchodzą pod rozmiar okna lufy, wchodzi tylko trójkąt, ale jest idealnie wpasowany do okna. Tutaj przetestuje gumkę, jeżeli okaże się, że dodatkowe wypustki przeszkadzają, to chyba je zetne. Gumka super macaron jest znacznie krótsza od swojej starszej siostry, co mnie bardzo cieszy, ponieważ starsza wersja kiepsko pasowała do Komory ProWin(długi kołnierz>nie podawalo kulek), aczkolwiek nie siedzi ciasno i przepuszcza, wiec bd trzeba doszczelnic :/ Pozdrawiam
  7. "Nowa" seria G2, np. TR16 MBR 556WH, nie będę się rozpisywał, masz artykuł o tej serii, a w tym budżecie spokojnie ja dostaniesz.
  8. Panowie, z racji tego, że jeszcze można dostać nowe KWA 2GX za ok. 1000pln, moje pytanie brzmi czy to ma sens, skoro za 300 zł jest już nowy model gearboxa ? Jak on się spisuje ? Jakieś problemy z serwisowaniem GB 2.5 ?
  9. Okej rozumiem. Teraz pytanie czy ktoś z was próbował nawiercac otwory wentylacyjne w chwycie? Wiem, ze woda itd., ale ona i tak nie jest szczelna
  10. Jutro dostanę lozyska kulkowe 8mm i mosfet GATE nanoaab. Xcortech raczej nie jest problemem, ale zapobiegawczo go wymienię. Może lozyska... jak podkladkujecie zebatke silnikowa? Na "sztywno" ? No i jeszcze kwestia regulacji silnika, pomimo poluzowanej śruby regulacyjnej i tak ciągnie, może za bardzo go dociskam?
  11. Panowie... kupilem silnik tornado HT, i po wystrzelonym midcapie zaczyna się grzać na 7.4 oraz 11.1... Przewody 0.75, mosfet xcortech, zebatki g&g cm16 stock, sprężyna sp120. Zebatki dobrze wypodkladkowane, zebatka silnika ma luz ok. 0.1mm, aby łatwiej wyregulowac silnik, silnik również dobrze wyregulowany(grzeje się nawet w dość luźnej pozycji w stosunku do zebatki) Wymieniałem przewody na 1mm, ale problem wciąż ten sam, zastanawiam się czy lozyska slizgowe mogą stawiać taki opór? Chwyt pistoletowy jest dość ciepły, ale obudowa silnika bardzo nagrzana +/- 50*C
  12. Tyle pisania, a fotek nie dodałem... Wymiana na GB G&G i problemy ze skaczacymi fpsami ustąpiły. Dla sprecyzowania skaczacych fpsow, na sprezynie 120, z doszczelnionym układem, komora stockowa z gumką g&g i dysza regulowana Retro plulo max. 350fps ze spadkami do 190... Regulacje dyszy i wymiana gumki na białą guardera nic nie zmieniało. Aktualnie nie miałem okazji chronowac, ale poprawa jest mega poprawa w zasięgu oraz skupieniu, więc fpsy pewnie +/- na oko stale.
  13. Nie mam na tyle czasu, aby przekładać graty z GB do GB... Problemem była dźwignia przerywacza ognia, wymieniłem na stockowa EA i jest ok. Problemem wciąż jest niedomykajacy się GB nawet bez gratów w środku, normalna rzecz w chinczykach ?
  14. Cześć, Ostatnio kupiłem używanego EA Border Patrol w celach czysto majsterkowych. Niestety przed rozkreceniem GB w ogóle go nie przestrzelalem, ani nie obejrzalem z zewnątrz, ponieważ w planach była wymiana wszystkiego. Aktualnie po złożeniu GB, okazuje się, że szkielet nie schodzi się ze sobą przy spuscie oraz w miejscu prowadnicy sprężyny. Lecz stwierdziłem, że Chińczyk taki jest, a skoro wyczytałem, że spokojnie można wsadzać do niego m120 na stockowych częściach, to złożyłem go do końca i pojawił się kolejny problem... Bron strzela semi/auto, lecz czasami na semi walnie auto. Rozkręciłem ją już kilkukrotnie i wszystko wydaje się być dobrze. Dodam, że płytkę selektora wrzuciłem z G&G CM16 i chodzi trochę ciaśniej niż oryginał, ale nie ma tragedii. Myślałem, że nie współgra ona z całym zespołem spustu, tak więc wrzuciłem cały z G&G i nadal czasami strzeli auto na semi. Problem z zebatka, czy szkieletem ? Nie mam pomysłów, a nie mam ostatnio na tyle czasu, aby wsadzać wszystko do GB z G&G i testować dalej.
  15. Producent podaje, że smar delikatnie "pompuje" oringi, w zaworach do helu o ciśnieniu roboczym 40bar sprawuje się idealnie. Za tydzień przejrzę uszczelnienienia i dam znać jak się spisuje. http://sklep.smary.elub.pl/produkt/high-vacuum-grease-50g-smar-do-prozni
×
×
  • Create New...