exdij
Użytkownik-
Content Count
39 -
Joined
-
Last visited
-
Wie ktoś może jakiej długości jest dysza w owej replice i chciałby się tą informacją podzielić?
-
Nie opłaca się kupować replik w closed bolcie już, bo raz że mają swoje bolączki, a dwa że ciężko dostać do nich jakiekolwiek części. Przy okazji może mi ktoś powiedzieć jak wpływa różnica średnicy w tych 2 gumkach i która będzie pasowała do we hk416? http://shop.ehobbyasia.com/upgrade-part/parts-upgrade-pistol/hop-up-enhancements/a-studio-hop-up-rubber-chamber-for-marui-vsr-we-gbb-rifle.html#.VS_H4vmsUqg http://shop.ehobbyasia.com/upgrade-part/parts-upgrade-pistol/hop-up-enhancements/a-studio-hop-up-rubber-chamber-for-marui-we-kjw-gbb-pistol.html#.VS_H1vmsUqg
-
W jakim systemie ten scar?
-
Dla potomnych: na prowadnice suwadła założyłem jakieś 2-3 mm węża by suwadło nie dochodziło na tyle daleko by młoteczek z niego spadał i blokował się w zaznaczonym miejscu. Teraz tylko naprawić blokujący się za daleko młoteczek w trybie auto, brak trybu safe i kilka innych kosmetycznych problemów i replika będzie gotowa. :icon_razz:
-
Problem polega na tym, że przy odciągnięciu zamka lub przy strzale suwadło zacina się w tylnej pozycji, bolt catch działa prawidłowo i nie jest to jego wina, ponieważ on łapie później. Po "profesjonalnych" oględzinach doszedłem do wniosku, że młoteczek blokuje suwadło w miejscu zaznaczonym na zdjęciu, zamiast na nie wskoczyć. Ktoś ma jakiś pomysł jak sobie z tym poradzić?
-
Po przypiłowaniu głowicy tłoka śmiga aż miło.
-
Okazało się, że głowica tłoka z tego gearboxa, który w kałaszku działał ma o 2 mm krótszą głowicę tłoka, a że mam dwie identyczne to jedną o te 2 mm przypiłowałem. Jak poskładam to dam znać jak to wyszło, a teraz czas oddać się pokusom sylwestra.
-
Ściągnij sobie pokrywę gearboxa, czyli to na co kładziesz baterię i sprawdź czy Ci się nie poluzował bezpiecznik, który powinien być pod tą pokrywą po lewej przed komorą hop up.
-
Reszta części czy reszta listwy? Bo reszta listwy jest tym bardziej w porządku.
-
Wydaję się, że źle to nie wygląda.
-
U mnie żaden, u poprzedniego właściciela to jak zwykle piszą - strzelane tylko do kościoła w niedziele przez dziadków, zdaje się że pisałem już wcześniej, że próbowałem z opóźniaczem i skutków brak.
-
Dysza w obu byłą taka sama bo ją przekładałem.
-
Na gearboxie z gietki włożonym do ak wszystko działa. Teraz co może być przyczyną niewystaraczająco cofającej się dyszy w gb? Chyba, że powodem są jednak te kable które jednak troszkę trzymają gb z przodu?
-
Póki co moje miejsce pracy (czyt. stół w piwnicy) jest zajęty. A tak przy okazji po co jest długa i krótka dysza do ak?