Jesli nadal Cie to interesuje ... sposob banalny, wkrecasz od frontu krótką srube w otwór pod lufą. A zatrzask mozesz probowac dorobic podklajajc blaszki na dobry klej dwuskladnikowy.
Lepiej kup używaną. Jeśli kupisz nowąi zaczniesz przy niej grzebać, co i tak się pewnie stanie to utracisz gwarancję. Mówie o grzebaniu typu: wymiana sprężyny itp... Kupując używkę wiesz co i jak, a ewentualne naprawy/tuning i tak bedziesz robić u kogoś kto ma na tym pojęcie. Moja rada, weź coś, co ma trwały gb i korpus.
a to moje maleństwo :icon_smile: M15A4 CA
W planach tłumik dźwięku, skośny chwyt pod lufe, krótki magazynek i ew. dwójnóg,
Srodek sprężyna 120 Guarder, wymieniony tłok z głowicą, kable, bateria 11,1 Li-Po, całość serwisowana u Barakudy